Dat zou mogelijk kunnen zijn hoor! Dan zal alles op z'n plekje vallen als t zo is.. Zou het zeker voorleggen!
2e poging (1e bericht werd verwijderd ). Ik las dit ff snel maar dacht dus dat er ipv promo filmpje iets anders stond, iets dat te maken heeft met 2 (of meer) hijgende mensen in diverse houdingen
nee midden van het land is beter . Mamayo, ik zou het zeker voorleggen! Vl heeft (ook) ADD en kwam hier een aantal jaar geleden ook 'per toeval' achter. Het heeft veel verklaard, en dat kan ook op een bepaalde manier rust geven. enne....Logan?? Linky, al zenuwachtig voor morgen of maak ik nu een slapende hond wakker?
stelletje viespeuken Mamayo, altijd de moeite om het uit te zoeken toch? Logan, ben ook benieuwd hoe het gaat
Ik ook! Tweede Paasdag Midden van het land? Logan... En Linky, ben ook wel benieuwd meis.. Mamayo, zou het zeker laten uitzoeken! Anders blijf je altijd met die vraag zitten en wellicht verklaard het iets? Wat die naderende NOD's betreft, net weer een of ander vaag sliertje bloed en daarna weer gewoon normale afscheiding. Naderende ongi of..
Hihi pormo (m=n) dat had ik er helemaal niet in gelezen! *onschuldig* Mamayo bij ADD komen er veel mensen juist op latere leeftijd achter. In welke punten herken je jezelf? Ik heb afgelopen dagen veel gepraat met vl en familie en op de momenten dat ik alleen was veel afleiding gezocht. Toch een beetje kop in het zand, want ja, wat moet je ook anders... Slapen ging afgelopen dagen niet zo goed. Ik verwacht er komende nacht ook niet veel van. Ik zie er enorm tegenop morgen, maar aan de andere kant wil ik er nu al heen. VL gaat weer mee. Omdat ze maar bleven twijfelen of het vocht om het hartje (dat voor mij de grootste reden is om vwp te doen) nu te veel was of net nog in de normaal waardes zouden vallen, is dat het punt waar ik morgen naar wil laten kijken. Ze hoeven wat mij betreft niet alle punten weer bij langs te gaan, die waren de vorige keer allemaal keurig in orde. Alleen als er meer vocht geconstateerd wordt, of het valt toch duidelijk buiten de normaalwaarde, dan wil ik een vwp doen. Anders hebben we alleen de witte kalkafzetting in het hartje nog als softmarker, en op zichzelf staand is dat geen risicofactor. Mijn gedachten vliegen echt heen en weer van "het zal wel goed zitten" tot "wat als ik dit zou moeten beëindigen?"
Och Linky.. ik heb met je te doen meis. Fijn dat VL mee gaat. Had je nou in de ochtend weer? sorry kan het even niet bovenhalen hou je taai he en hopelijk morgen gewoon een geruststellende goede GUO. wat bedoel je met een vaag sliertje bloed?
Lieve Linky, vind het niet zo gek dat je er slecht van slaapt. Het is ook niet niks. Ik hoop zo dat het morgen allemaal mee blijkt te vallen en dat een eventuele vwp niet nodig is. Knuffel. F5, bij mij gebeurt er echt niks als ik op die toets mep. Of moet je er nog een ander toetsje bij indrukken ofzo? Naderende NOD's, ik vind het ook weer plaatsvervangend super spannend. Ik hunker zo naar positieve testen binnen ons clubje. Paasei uitje, ik ben echt wel voor. Op 2e paasdag hebben wij altijd activiteiten van de korfbal, maar die zeg ik er zo voor af Naa, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken Logan, hoe gaat het met jou lieverd?
Liana, niet onaardig bedoelt ofzo maarre denk jij dat jij over ruim 2 maanden nog kan korfballen dan denkt iedereen dat je een bal onder je shirt hebt verstopt misschien denk ik raar hoor maar bij hockey stop je meestal wel rond max 12 weken. Wat betreft F5: nee haha, dat is gewoon een standaard voor 'refresh'. gebeurt er echt niks? raarrr
hier stoppen ze ook pas als er een buik zichtbaar is, maar goed... die was bij mij vrij snel aanwezig en nu schrikken ze zelfs als ik zeg dat ik "pas" 22 weken ben hihih..
Linky, heb ook met je te doen meis. Goed dat jullie dit weer samen kunnen doen morgen. Voor VL is het immers ook net zo erg. Ik hoop zo dat je morgen gerustgesteld kunt worden!! Ga heel hard voor jullie duimen. Ik zal je geen afbeelding aan doen haha.. Zo'n sliertje bloed dat ook wel eens uit je neus komt? Of heb je dat nooit? Beeld je een snotje in dat dan een lijntje bloed bevat maar dan met afscheiding. Kom op dame, even beeld denken Zeg maar vast af dan Al vraag ik me inderdaad ook af of jij dan nog zo actief mee kunt doen met die bal onder je shirt.
Haha. oke.. dank voor de beschrijving.. ik snapte gewoon niet zo goed wat je bedoelde maar geen idee wat dat te betekenen heeft.. spannend! haha zeg je dan wel dat het er 2 zijn? nou ja misschien omdat je bij hockey ook te maken hebt met harde ballen en sticks die in je buik kunnen komen
hahaha.. ja ! Maar ik sport liever ook niet met de baby's in me buik. Volgend seizoen weer.. baby's als supporter Ik duim voor je lieve linky.