Whahaha, bij mij is er weinig voor nodig om te beelddenken Die activiteiten stellen niks voor. Ik zit in de organisatie voor de jeugd. De kleintjes gaan paaseieren zoeken in de ochtend en dan kunnen ze prijsjes winnen en in de middag hebben we een priktoernooi. Dat is in tweetallen schieten tegen elkaar. 2 jaar geleden had mijn vriendin een vrij dikke zwangere buik en die deed ook nog gewoon mee. Is niks fysieks aan. Doen elk jaar samen mee en zijn een paar keer in de finale beland. Maar goed, hangt er ook een beetje vanaf hoe ik me tzt voel. Aangezien ik dan ook al een tijdje geen wedstrijden meer speel.
Oooohhhhhhh ja oke ik dacht dat jij gewoon op het hoogste niveau nog stond mee te ballen dan. Maarre paaseieren zoeken? I like
Linky, ach meis ik heb zo met je te doen. Ik hoop echt enorm dat het morgen allemaal oke is. Maar kan vocht om het hartje niet ook 'gewoon' een kleine, onschuldige hartaandoening zijn? Ik wil niet nog meer doemscenario's in je hoofd planten begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel kan het niet op andere dingen wijzen dan Down? Ik vind dat nl zo kort door de bocht. Heel veel sterkte lieverd, ik denk ook aan je! Butterfly, thanx voor de toelichting van je sliertje . Laat de foto maar zitten Soms denk ik dat die lichamen van ons expres zitten te treiteren of zo! Liana, haha ja korfballen met zo'n dikke toeter gaat wat lastig worden denk ik. Je loopt ook het risico om zelf in de korf gemikt te worden omdat mensen zich vergissen in wat de bal is
Haha nee, dat gaat niet goed komen gok ik. Het is denk ik binnen nu en een paar weken gebeurd. Wil heel graag de zaal nog afmaken, omdat de kans groot is dat we kampioen gaan worden. Maar of dat gaat lukken in de praktijk moet ik even bekijken. Dat paaseieren zoeken is echt leuk. We hebben een groep kids in de leeftijd van 1 t/m 4 en van 4 t/m 7. Ze meoten gelijktijdig paaseieren zoeken en als ze een ei gevonden hebben, leveren ze die in bij de paashaas. Deze noteert dan een streepje achter de naam van het kind. We hebben ook grote gekleurde eieren, maar die mogen alleen gepakt worden door de kids van 1 t/m 4. Daarnaast is er nog een gouden ei dat heel goed verstopt is. Het kind wat dat ei vindt, krijgt 10 bonuspunten. Duurt ongeveer 3 kwartier en daarna krijgen alle kinderen wat ranja en wat lekkers en gaan we de prijsjes uitreiken.
Ah dat klinkt wel heel leuk Liana (dat van die paaseitjes, niet van in de korf gegooid worden). Lekker hoor Moonlight, aftellen Ik ben jarig met Pasen enige negatieve puntje aan Paasweekend is dat het mijn UD was
Meestal betekent het zelfs helemaal niks. Maar als het in combinatie met groeiachterstand en kalkvlekje voorkomt, is de kans op Down groter. Die combi zie je zelden bij andere aandoeningen. Vocht om het hartje kan ook op iets anders wijzen, zoals bijvoorbeeld een virusinfectie of een bacteriële infectie tijdens het eerste trimester. Daarvoor hebben ze die dag bloed afgenomen en daar hoor ik morgen de uitslag van. Verder kan een klein beetje extra vocht om het hart een legio aan andere dingen betekenen. Meestal onschuldig. Daarom wil ik in het geval dat het niet erger is geworden geen verder onderzoek. Als het wel erger is geworden wil ik de vwp doen om vooral andere mogelijke trisomieën of translocatie uit te sluiten. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een verder gezond kindje met Down op dit termijn nog weg te laten halen.
Pff.. Ik snap best dat je moeilijk slaapstoornissen Linky!! Is absoluut niet gek!! Ik ga duimen dat het morgen allemaal mee blijkt te vallen!!
Lieve linky, vind het zo naar voor je dat je, in deze positie zit. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt en ze gewoon gezond is. Ik begrijp heel goed dat je, je kop af en toe in het zand wilt steken, en dat op andere momenten je gedachten van hot naar her gaan. Fijn dat jullie er wel samen en met de familie over hebben kunnen praten. Blij te horen dat je al vroeg er moet zijn en dat Vl mee gaat. Ik denk aan je en blijf duimen dat het vocht sowieso niet toegenomen is. Dikke knuffel meis. Butterfly, ik zie je sliertje helemaal voor me Liana ik zie het ook helemaal voor me dat sommige denken oh daar is de bal verstopt Hihi.
Haha sorry voor dat beeld dames maar Lianne wist niet zo goed wat ze zich daar bij voor moest stellen Net toilet bezoek en geen bloed te bekennen.. Maar ja CD25 ook pas.. *zucht*
Totaal niet, heb juist een hele makkelijke stoelgang de afgelopen dagen.. ook last van mijn darmen.. Zou het ook niet weten.. Ja Logan, lieverd.. ik hoop dat alles ok is met je?
Haha ja interessant he wat er met de tijd gebeurt die laatste cyclusdagen... traaaaaaaaaaaag.... Misschien heeft Logan zich verslapen... en is gelijk naar werk gesjeesd? Hoop maar op zoiets en niks ernstigs
Yup. Ik had mn laatste cursus dag dus ben de hele dag druk geweest. Ga ook niet te veel zeggen nu want ben heel erg chagrijnig en kan niks hebben.
Logan, lieverd, een hele dikke knuffel. Kruip lekker onder een dekentje. Linky, ik wil niet wijsneuzerig doen, maar kunnen ze translocaties wel uitsluiten met een vwp? Ik moest daar apart genetisch onderzoek voor laten doen (1 buisje bloed en 1400 euro ). Nou ja, weet ook niet of t uitmaakt. En gewoon nog een knuffel voor jou.