Sluit ik me bij aan. Je mag hier ook het zeker ook van je afreageren mocht het willen. knuff!! fijne avond dames, ga lekker tapas eten
Veel plezier meid!! Ik ga zo even gauw iets te eten halen en vanavond nog een wedstrijdje volleyballen. Tot morgen ladies!
Jummie, tapas! Ik ga er ook vandoor, hapje eten en dan naar een dansvoorstelling. Ben benieuwd! Fijne avond dames.
Stomme pauze.. pas weer in maart beginnen. Een jaar na de miskraam. Gewoon weer geen baby met de kerst. De vierde kerst zonder baby. Ik vraag me af waar ik die straf aan verdiend heb.
Ach meis, weet niet zo wat ik moet zeggen. Had zo op een pos test gehoopt voor je en dus wel met kerst een baby. Zou graag zeggen dat alles goed komt maar helaas kan ik dat niet garanderen .. Dikke knuf!! Snap dat je het op jezelf betrekt.
Niet leuk knuf!! Vorig jaar met pasen mn mk gehad.. Dus dit jaar gaan we als het goed is pasen beter in.
Lieve logan, vind het zo k*t voor je. Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar weet dat ik het echt heel erg voor je vind en zo had gehoopt dat het deze maand raak zou zijn. Dikke knuffel.
He lieve meiden, even een kort berichtje van mij. Ben een beetje ziekjes dus ben even wat afweziger hier.
Linky fijn dat je morgen al op tijd terecht kan. Wat een moeilijke situatie, duim voor jullie! En sterkte met alles!! Liana wat fijn dat alles goed is!! Logan vind het echt heel rot voor je. Dikke knuffel! Beterschap Elf!
Leef met je mee lieverd! Maar gaan jullie nu "echt " pauze houden? Lees; voorbehoedmiddelen gebruiken? Sorry als t vervelend over komt, zo bedoel ik het echt niet..
Lianne, eet smakelijk! Mmm, tapas. Sun, veel plezier! Ach lieve Logan, wat vind ik dit vreselijk voor jullie. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn, ik vond de eerste kerst al zo verdrietig en onbegrijpelijk.. waarom? En je krijgt er gewoon geen antwoord op. En dan nu die stomme pauze, dat wil je helemaal niet. Ik hoop zo op vooruitgang. Een ontzettend dikke knuffel voor jou! Hopelijk verzacht het een beetje.
Lieve meisjes heb niet alles gelezen, ben druk gaat niet zo lekker met de oma van mijn vriend. Wilde even logan een dikke knuffel geven!