Linky, fijn dat je goed geslapen hebt. Laat dat een voorteken zijn voor vandaag, goede berichten! Ik ben in gedachten bij je meis, wij allemaal. Logan, ik hoop dat jij ook goed geslapen hebt. Wat een k l o t e z o o i is het toch.. Elf, beterschap. Even goed uitzieken! Liana, leuk dat jullie het verteld hebben dat er zo enthousiast gereageerd werd. Heerlijk dat jullie er nu van kunnen gaan genieten met de mensen om jullie heen. Hoe is het met je buik? Is er al wat te zien? Hier vandaag CD26.. Gisteren enorme hoofd, nek en rugpijn gehad. Ben bang dat de menstruatie gaat doorzetten. Vl was er door die tekenen ook bang voor, eindigde natuurlijk in tranen voor mij. Even een domper.. Maar zolang er nog geen helderrood bloed is houden we de moed er nog even in
Lieve Logan voor jou een dikke knuffel wat had ik anders gehoopt voor je het is je zo gegund bahbah wat een piep zooi.. hopelijk kan je toch je positiviteit weer terug vinden.. en je hart luchten mag bij ons altijd!! 💗
Had ik het nou al gezegd vandaag??? Nou ja, anders nog een keer: heeeel veel succes Linky! Butterfly, NEEE das niet de bedoeling, ik heb mijn geld op jou gezet deze ronde . Maar wat je zegt, geen bloed geeft nog steeds moed.. @NOD: ik voel eigenlijk nog helemaal niks...maar weet niet of dit nou goed teken is of niet. Waarschijnlijk kan t 2 dingen betekenen (as usual) Ben al wel 2 dagen om 5.30 uur wakker, daar word je relativerend vermogen ook niet beter van. Gisteren nog gesprekje met vl. Ik vroeg of hij het al spannend vond worden. Hij 'ach we zien wel, we zijn nog maar zo kort bezig met dit traject. De kans wordt wel groter'. Hij vergeleek het met roulette, ook al is de kans elke ronde 50% dat het rood/zwart wordt, op lange termijn wordt het na een keer rood altijd wel een keer zwart... tja, mannen logica . Toen paar minuten stil...en toen 'ik zou het toch wel heeel erg leuk vinden als ik vader wordt...' aahhh...blijft toch een raar exemplaar
2e trimester is hier gestart 🎉 gisteren heel de avond gezeten in het theater en toen echt heel veel last/pijn in men buik.. herkent iemand dat..? Voelde best vervelend, nu nog steeds wel een gevoelige buik maar geen pijn
Hahaha Sun, die kerel van jou Elf, wat naar dat je koorts hebt. Goed om het in de gaten te houden. Veel beterschap! Butterfly, ach lieverd toch. Knuffel voor jou! We houden nog hoop hoor. Mijn darmen zijn vooral zichtbaar. Helemaal zo tegen het eind van de middag en in de avond. Wensje, joepie tweede trimester! *dansende banaan*. Mandy, wat leuk dat je naar Queen gaat! Balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Hopelijk zet het niet door. Linky, nogmaals succes topper! Lag net helemaal in een scheur. Pas vandaag weer voor het eerst op. Oppasmeisje is gisteren uit het ziekenhuis gekomen. Waren Calimero aan het kijken. Zegt 1 zo'n ander beest over Calimero: "Zullen we een slak onder zijn eierdop leggen?" Ging echt stuk . Grapjes, er werden vooral heel veel naamgrapjes gemaakt. Echt te geinig. De kids kunnen een Marokkaans uiterlijk krijgen, omdat ik die genen van mijn vader heb. Daar werden volop geintjes over gemaakt.
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis: vocht om hartje is verdwenen en ze heeft een groeispurt gemaakt. Alles valt weer in de normaalwaarden. Heeeel erg opgelucht, nu gaan we weer naar huis feestje vieren!
Yes!! Wat ontzettend fijn dit!! Ben echt heel blij voor jullie en wat een bangmakerij zeg na de vorige keer, daar moeten ze echt anders mee om gaan...
Ow wat een fijn bericht om mee wakker te worden!!! Jaa.. Beetje heel laat maar af en toe wel heel erg Fijn!!
Waaaaaaaaaaaaaaaah!! Ik haal de dansende bananen even uit de kast: Bekijk bijlage 441062 Bekijk bijlage 441065 Bekijk bijlage 441062
oh meis!!! YES!!!! Ik kreeg er een brok van in mijn keel. Ik sluit me aan bij de tros bananen! Wat een geweldig nieuws, kon niet beter! Weg zorgen, hallo genieten!
Zo. Thuis. Het enige wat ze gevonden hebben is een griepvirus. Dat is niet ernstig en kan het vocht om het hartje verklaren (wat er nu dus nauwelijks meer zit) Verder zit ze weer op de p5 lijn qua groei en dat valt binnen de normaalwaarden. Geen extra onderzoek meer, alleen groeiecho bij de vk.