Beterschap Naa!! Oké... Net m'n eerste braak moment gehad... Bleh.. Even de groenbak naar de kippen brengen.. Nja.. De kippen hebben iets extra gekregen zeg maar...
Yes linky, wat heerlijk!!! Wensje vroeg jij dat nou vd buikpijn?? Had ik ook.. Komt doordat het lekker gaat groeien en die bm naar boven komt. Naa, knuf!
Dank jullie wel lieve meiden, zo fijn om hier dingen te kunnen delen als je ergens mee zit. Knuff Naa. Chaggo zijn mag best! Sorry is niet nodig
Ik zag net de trailer van het programma 'Ik word moeder' op RTL5. Zijn jullie van plan dit te gaan kijken?
Knuffel Naa. Elf is dat programma van tanja jess? Of is t weer wat anders? Vandaag trouwens gebeld door de vk. Had gisteren bloed geprikt. Ik heb n tekort aan vitamine D, dus krijg ik pillen voor. En mn suikerwaardes waren iets verhoogd. Volgende weer bloedprikken nuchter. Wist namelijk niet of ik gisteren nuchter was of niet. Is toch erg dat ik dat gewoon niet meer weet. Is nou niet zo dat t een week geleden was. Dan zou ik t snappen dat ik t niet meer weet.
Haha, zwangerschapsdementie? wat kan je je dan stom voelen he, als je dan moet zeggen 'uuhhh dat weet ik niet' Naa, dikke knuffel lieverd.
@Missjuul: RTL.nl Wat vervelend van je vit.D-tekort! Gebruik jij een multivitamine? Want daar zit het gewoon in. Maar misschien heb jij een hogere dosis nodig. En wat balen van je suikerwaardes.. Hoop niet dat je zo vroeg al zwangerschapsdiabetes ontwikkelt. Hier hebben ze aangeraden om een extra test te doen, vanwege mn afkomst (en daardoor meer kans op zwangerschapdiabetes) Zou dat bij jou ook een rol kunnen spelen?
Ik gebruik de multi vitamine van davitamon mama compleet met visolie. Dus daar zal t niet aan liggen. Denk inderdaad dat ik een hogere dosis nodig heb, ook vanwege mn kleurtje haha. De vk zou me ook wat informatie toe sturen. Moest ook wat invullen geloof ik. Wacht t maar af. Maar hoop inderdaad niet dat ik het heb en zeker niet zo vroeg in de zwangerschap.
Balen van de suikerwaarden Missjuul! Vitamine D tekort en bij een donkerdere huidskleur hoor je vaker (ik las het zelfs op de bijsluiter van het vitamine D potje hier in huis). Werd dat tvprogramna niet ook hier aangekondigd? Of heb ik dat zelf ergens anders gelezen?
Missjuul, hoop idd dat het geen suiker is! Heeft dat trouwens veel gevolgen? Echt geen idee van... Vit. D wordt hier standaard geslikt, zit bij mijn Calchi chew in tegen de osteoporose. Ik vind die losse pilletjes altijd zo schattig (ieniemienie pilletjes). Dat tv programma sla ik ook over