Haha! Gelukkig wel!! Wat onhandig Misjuul!! Mja.. Als het goed is gaat dat weer over.. Al duurt dat enigzins nog een heleboel weekjes. Maar goed.. Fijn dat je iig meer vitamine D krijgt. Nu maar hopen dat je suikergehalte weer gewoon gaat doen!
Kan me ook zoiets herinneren... volgens mij waren ze toen op zoek naar mensen om mee te doen aan het programma. Kan me voorstellen dat niet iedereen het gaat kijken Ik zal er ook niet voor thuis blijven, maar ben wel benieuwd...
Haha dat wel grappig dat het zelfs op het potje staat. Sun ik heb geen idee of het gevolgen heeft. Ik ga het straks even kijken of dr Google een antwoord heeft. @ ik word moeder, denk dat ik t iig een keer ga kijken of ik het wat vind. Snap inderdaad dat niet iedereen de behoefte heeft om het te kijken.
Pff, nog geen helderrood bloed maar net een flinke scheut afscheiding met lichtroze/oranje kleur.. Borsten zijn ook nog steeds gevoelig. Benieuwd wat morgen brengt! Nu maar proberen te slapen.
Ahh nee butterfly, verdorie! dikke knuffel voor jou! @Missjuul vervelend zeg die verhoogde suikerwaardes. Hopelijk valt het bij de volgende keer prikken mee. Vervelend die misselijkheid erikatje! Helemaal als je dan moet spugen Mijn weekend word wel leuk hoor, weet ook niet waarom ik me zo down voel. Heb veel nare dromen waardoor ik sochtends dan al verdrietig op sta.. Misschien dat het daardoor komt.
Butterfly, wat k u t zeg, het zag er zo veelbelovend uit dikke knuff LianneE, ben je al zenuwachtig aan t worden?
Naa balen zeg dat je veel nare dromen hebt. Echt klote dat je, je zo down voelt. Hoop dat je, je snel beter voelt. Knuffel.
Haha, nou dan vraag ik t morgen nog een keer Ik voel uberhaupt bijna niks, dus weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Ik krijg wel opeens heel snel vet haar, maar dat lijkt me ook niet de meest betrouwbare voorspeller