Maandag maar als je het volhoud is dinsdag ook goed toch? Als je zwanger bent staat dat tweede streepje er een dag later vast nog wel. Sterker nog, dan zal het nog dikker zijn
haha ja snap ik wel. ik heb de drang gek genoeg 5 dagen voor NOD altijd sterker (maar geef zelden tot nooit toe) en als de NOD er dan is dan hoeft het niet zo nodig meer ofzo. Haha, nou ik ga wachten tot dinsdag dus dan ben ook cosy-approved
Oh oh zeg dat maar niet, dan krijg ik straks een meute ongeduldige paaseitjes op mijn nek, aangevoerd door Elf En heeeeeel herkenbaar, hier zijn 8/9/10dpo de allermoeilijkste dagen
Hier ook! Ik had echt het geduld niet gehad om te wachten tot na NOD Dus ik vind t ook knap. Net zoals ik dat altijd vind van Cosy
Hahahaha Ik ben nu vooral aan het denken dat mijn cyclus me voor de gek zit te houden maar NEE ik blijf sterk en ga morgen niet testen
Voordeel van dinsdag testen is wel dat we dan synchroon kunnen testen en dan is de kans op een positieve test op die dag ook meteen een stuk groter want ik heb nu toch wel goede hoop voor je LianneE *spreekt dit zachtjes uit om hoop en testdrang niet aan te wakkeren*
Lief van je Sun, ik hou nog steeds rekening met morgen: *klop klop* *wie is daar* *plons* *de rode zee* Maar synchroontesten klinkt wel supergezellig nog een potje scrabble dan maar nu?
Voor een positieve test wel haha Nee ml staat rond 6.30u op en dan ben ik altijd even wakker. Dus kan het dan prima volgen
Ik ook, ik ook dinsdag!!n Haha..ik moet bloedprikken dus kan de boel ook mooi in de gaten houden ( maar eigenlijk hoop ik dat je test drang wint
Heb trouwens vandaag een halve dag met mijn collectie zaadjes zitten spelen hihihi staat nu allemaal mooi op volgorde van zaaien. En heb een ticker op mijn telefoon geïnstalleerd waarop ik kan zien over hoeveel dagen ik mag gaan zaaien Kan ik toch nog naar iets aftellen/ uitkijken want anders is het leven wel heel saai . Dinsdag mag ik wel al de lavendel zaaien, dus dat doe ik dan ter ere van het test momentvan Sun en Lianne