Goeie"morgen"! Goed nieuws Lianne, nog geen rode zee! En geen testdrang! Ook heel knap! Maar kan ook de angst van een witte test voorstellen.. Sun ik hoop dat je temp hoog blijft En al die cupcake verhalen! Yumyum! *kwijl* Wel veel werk zeg! 200 stuks! Daar hou je vast wel wat van over voor ons Ik ga morgen cranberry-witte chocolade-haverkoekjes bakken. Gewoon omdat het kan
Ja, dat heb ik wel maar 2 redenen waarom ik daar niet heen ga. 1) ik ga morgenochtend met VL erbij testen en 2) ik kan niet discreet testen op werk. ik ben niet te overtuigen haha. ben echt superzenuwachtig en meer testANGST dan testDRANG
Liannee ben je Helemaal betoeterd! Anders komt er morgen een delegatie paaseitjes je wekken met een piespotje hoor! Mandy dikke knuff hoop dat je eind v deze week groen licht krijgt! Hou t kort zit in een bus omdat t treinen ramp is en word btje wagenziek
Grapjassen... ik ga morgen ook wel testen hoor als het vandaag rustig blijft... maar ik heb gewoon even een zetje nodig en anders komen Elf en Moonlight waarschijnlijk met hooivorken, fakkels etc naar mijn huis (die wonen dichtbij genoeg en zijn vrij morgen)
Ik ben zoooo voor Logan!!! Ben er echt helemaal klaar mee.. kan me niet voorstellen hoe dat dan voor jou moet zijn. Net als bij jou Mandy, dikke knuffel! Het is allemaal even zwaar klote op dit moment. De buikpijn heeft plaats gemaakt voor snijdende rug, nek en hoofdpijn. Geen enkele pijnstiller lijkt te helpen Wat een shit zooi zeg.. Tel daarbij een nieuwe zwangerschapsaankondiging op Facebook en een foto van 30 weken zwanger bij op - waar kan ik dat soort berichten uitzetten - en het hele depri feest is compleet.. Vl was ook erg teleurgesteld en verdrietig, hij wil niet nog een ronde. Hij wil gewoon dat het raak is. Wat doen we fout.. etc.. geweldig weekend dus. NOT! Wellicht een domme vraag maar kan het zijn dat de innesteling fout is gegaan en je voor NOD wel even een soort van zwanger bent geweest? Lianne, begrijp goed dat je nog niet test meid. Ben het helemaal met je eens, eerst maar eens goed die NOD voorbij zijn en geen bloed. Hommel hoe is het met je honger? Ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was maar ook toen ik niet zwanger was. Dus tja, ook dat zegt helaas niet alles. Naa, hoe gaat het met de oma van je vriend?
Geen domme vraag, 50% van de bevruchte eieren nestelt zich niet goed in (pin me niet 100% vast hoor op dit aantal). Of blijkt niet goed genoeg te zijn en wordt afgestoten. Dus ja, je schijnt in je leven vele zwangerschappen mee te maken zonder dat je het door hebt haha, fijn een medestander.. mijn NOD was gisteren dus morgen mag ik los (maar ik schijt nu al 300 kleuren ) Ik snap dat je klaar mee bent. het is ook gewoon super frustrerend! knuff!
Het gaat heel vaak al mis voor nod butterfly. Je zou niet moeten weten hoevaak dan zakt je de moed in de schoenen.
Ik heb gebeld naar de poli en als mijn eitje na de hsg is mogen we gewoon zwanger worden. Nou hoop ik maar op een langere cyclus dit keer. Meestal komt het ei op dag 16 alleen deze cyclus op dag 14. En als tip kreeg ik aleve feminax. Dus zo maar ff naar de kruidvat voor mijn dubieuze aan kopen. Dat komt me zo bekend voor.. testen jullie altijd samen? Leuk . Ik wil dat nooit haha. Zo doen ze dat dus whahahahaaa... Oo leuk daar gaan we heel vaak winkelen. heb er ook ff op school gezeten. Grappig. Meestal komen ze het uit westen hier op zp Ik woon onder Arnhem... Zevenaar.
Nou.. de vorige keer moet ik heel eerlijk bekennen dat de 1e test gedaan is toen VL nog lag te slapen (ik was natuurlijk absurd vroeg wakker van de spanning en waren op vakantie) en daar was hij toen zo teleurgesteld over (vooral toen het positief was, toen had hij het moment gemist..) dat ik dat niet meer doe Ik hoop dat je ei na de HSG komt!! is het nou zo dat je na een HSG ook meer kans hebt een bepaalde periode?