Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Jaa, Sun! Ik ben ook wel nieuwsgierig!! :D
    En als jij je er goed bij voelt is het prima toch! ;) Laat ons maar zeuren, vinden we nog leuk ook.. Hihi!! :p Als je morgen maar test!! ;) Ik wil zo graag eerst goed nieuws lezen voor dat ik richting zh ga!! :)

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

ik heb ook serieus plaatsvervangend test drang.. morgen ochtend zitten er ene hoop paaseitjes op hun tel te loeren vanuit bed!!! En oh wee als die negatief is he! Dan hebben we allemaal een baal dag!! Zo erg leven we inmiddels mee :)

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hehe, heel goed! Zo'n stomme standaard opmerking. Net als 'heeft u nog vragen over de "medicijnen" ? En als je dan ja antwoord dan weten ze niet wat ze moeten doen. Ze gaan er al vanuit dat je standaard nee antwoord.

Gelukkig, hopelijk blijft dat zo!

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

ah dat is lief... :) pff rationeel gezien ben ik 2 dagen overtijd.. en morgen 3.. maar ik blijf malen: straks is mijn cyclus opeens langer.. :) nou ja, vanavond nog even lekker sporten, slapen en dan weet ik het ;)

5. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh je houd het echt spannend lianne. En dan ben je eigenlijk 3 dagen overtijd:$ Omg!

Mandy nog een knuffel voor jou, hoop dat je, je snel beter voelt.

Ow ben de helft alweer vergeten Pff.

6. Logan

Logan Niet meer actief

:p.

7. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan hoop ook zo voor je dat je ei later komt. En dat ze de weg maar goed vrij mogen maken. Dat je eitje goed in kan nestelen.

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Logan, laat dat eitje maar komen door die straks perfect schoongemaakte gang! Ik hoop zooo dat t gaat werken in combi met de massages. Ga je daar nog naar toe?

Butterfly, snap helemaal dat je er af en toe helemaal klaar mee bent. Konden we maar zeker weten dat t ooit goed komt. Dikke knuffel

lianneE je bent slecht voor onze zenuwen, we hebben idd collectief testdrang en plaatsvervangende stress. hoe laat ben je wakker Morgen :)

Hier is de kust nog veilig, nog steeds zeurderige buikpijn maar verder voel ik niks. Volop aan t broekloeren ondanks lage verwachting

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, mijn wekker gaat om 7.00 maar vermoed dat ik wel iets eerder wakker ben :) enne de jouwe? Als de kust nog veilig is betekent dat synchroontesten!! :D

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn wekker gaat om 6.30..
    Ga eerst ff tempen, als die gezakt is weet ik genoeg. Zo niet dan toch maar een testje. Ik hou t niet zolang vol als jij ;)

Mss domme vraag, maar morgen is wel mn nod (uitgaande v vorige ronde) maar dat is pas 12dpo. Is dat dan niet wat vroeg of telt je nod als richtlijn? (Soms voel ik me zo dom :))

11. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien jij precies weet wanneer je ei springt, was vorige ronde als je 12 dpo ongesteld werd, je LF 12. Is gemiddeld 14 geloof ik (dat hou ik tenminste aan), maar sommigen hebben een kortere en anderen een langere LF. Is volgens mij wel redelijk stabiel.

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik teste duidelijk positief beide zwangerschappen op 12 dpo.

Aangezien ik en jij beiden precies weten wanneer je eisprong is geweest is dat denk ik niet te vroeg.

Ovitrelle is na 10 dagen je lichaam uit, dus vals positief test je dan ook niet meer.

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    12 DPO hoeft niet te vroeg te zijn, zeker niet als je LF "normaal" ook 12 dagen is. Ik testte op 12 DPO nog negatief, en pas op 15 DPO positief, dus een negatieve test op dag 12 zegt niet zoveel. Als je het kunt zou ik nog even wachten, of, zoals je zelf al van plan was: eerst je temp opnemen en aan de hand daarvan besluiten te testen.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ff sjaggie ;) zie de club..

Spannend meiden , ik testte zelf altijd al voor nod positief :D

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Zo, even een middagje geen zp en ik mis gelijk een hele hoop ;) (maar dat is natuurlijk geen verrassing).

Butterfly en Mandy, knuffel voor jullie, lieve meisjes!

Lianne, omg vind het ook echt donders spannend! Misschien mag ik het niet zeggen, maar heb hele goede hoop voor je. Op mijn telefoon loeren is zeker het eerste wat ik doe als ik wakker word.

Sun, fijn dat bij jou de kust ook nog steeds veilig is! Je zou op 12 dpo positief moeten kunnen testen. Ik testte de laatste 2 zwangerschappen op 10/11 dpo positief. Maar wat Linky zegt klopt ook: als je dan nog geen positieve test hebt, is het niet per definitie game over.

Logan, is die HSG met een roesje of verdoving ofzo? Ik duim met je mee dat je ei later springt, zodat jullie mooi nog van deze ronde gebruik kunnen maken!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Meiden, maak me een beetje zorgen. In het 1-15 sept. mama's topic worden heel veel buikfotootjes geplaatst. Deze dames zijn minder ver zwanger, maar hebben al best een buik. Bij mij is nog nauwelijks wat te zien, terwijl er twee in zitten.:$ Word daar heel onzeker van.

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Lieve Liana, stop met stressen. Volgens mij sport jij veel en ben je niet dik. Daarbij is het je 1e (2).. Kortom allemaal redenen. Daarbij zijn t puur darmenbuiken op deze termijn. en misschien hadden ze al een buikje voor ze uberhaupt zwanger waren ;)

18. Logan

Logan Niet meer actief

Lieve Liana.. je bent pas 9 weken. Het is echt niet gek dat je geen buik hebt. En om mezelf voor gek te zetten, als ik met een positie broek aan een foto maak lijk ik ook zwanger.
    Hsg is zonder verdoving of roesje. Gewoon tanden bijten ;)

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar de testen morgen dames!! :)

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Anders ik wel :Dga zo hockeyen en dan slapen en dan is t zo ver :)

Deel Deze Pagina