Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve liana, elk lichaam is anders en jij bent inderdaad hartstikke sportief. Je traint veel en hebt een goed figuur. Wat maar af ineens begint je buik lekker te groeien. Maak je niet te druk meis.

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Heb wel een redelijk hoge spiermassa ja, maar heb het idee dat dat vooral aan mijn bovenbenen zit. Das 1 blok beton als ik ze aanspan ;). Buik op zich ook wel, maar daar zit ook nog wel n klein vetlaagje overheen :D

Hoe lang duurt zo'n onderzoek eigenlijk? Tegen zoiets zie je al op en als het dan ook nog eens zeer pijnlijk is:$

Daantje, haha dat geloof ik. Straks loop ik te janken dat mijn buik te dik is, wedden? :p

3. Logan

Logan Niet meer actief

Wow gespierde benen.. Ik had ze ook. Was een jaartje echt fanatiek met krachttraining. Na de miskraam nooit meer opgepakt. Echt zonde..
    Onderzoek is vrij snel voorbij meestal. Ligt een beetje aan hoe snel de vloeistof door stroomt.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ja, dat moet je wel bijhouden. Mijn beentjes zullen straks ook wel wat minder gespierd zijn ;)

Ik hoop dat dat onderzoek snel voorbij is. Volgende week vrijdag toch?

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik dacht toen, ik ben zwanger woehoe dat komt straks wel. Daarna een beetje in een dipje geraakt en veel gegeten en weg waren de spieren. Ben nu weer druk bezig...

Ja de dertiende. Van mij mag het gelijk nu wel. Ik wil ook de uitslag weten.

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hi :) daar ben ik weer!
    Ben gaan werken vandaag (wat natuurlijk een stom idee was, aangezien nog niet helemaal opgeknapt ben), dus ben een beetje gaar... Ik ga eerst even alles lezen!
    Tot zo ;)

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dat snap ik Logan. Als het dan toch moet, dan maar gelijk!

8. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw

Bijna niet!! Bleh.. En vanaf het moment dat ik aan avond eten denk.. Ben ik echt misselijk as hell!!! Bleh...
    Zo maar lekker douchen en dan slapen! I Hope!!

En die buik komt nog wel hoor Liana! Mijn buurmeisje wist niet dat ze zwanger was en heeft helemaal nooit een buik gehad! Die was echt super mager altijd! Dusja..

Ik ben sowieso al veel te zwaar.. Al helpt het misselijk zijn we.. Haha! Afgelopen week 2kg afgevallen! Als nu alles goed gaat wil ik na de bevalling flink m'n best gaan doen om 25 kg af te vallen.. Mja.. Moet maar even wachten ;)

9. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ja snap ik meid! Liever gisteren als vandaag! Mja.. Voor je het weet is het de 13de! Komt wel goed schatje! ;)

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Erikatje, hebben de kippen weer wat extra te eten gehad? :p
    Gelukkig heb je morgen vroeg al de echo. We duimen voor een mooie mini!

11. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Nee dat nog niet weer!! Hihi! :p Blijft allemaal nog binnen.. Maar of ik me er nu fijner bij voel..... ;)
    Dankje! Lief!! Ik ga ook duimen.. Denk niet dat ik eerst durf te kijken hoor.. En fijn hand van vl vasthouden!! :)

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Lianne, jij gaat morgen zeker een testje doen! Anders sta ik morgen idd met mn hooivork klaar :D En m'n asociale auto om je daarna nog een keer klem te rijden :p
    Spannend meid!! Ik duim keihard voor je! Je bent nu toch al serieus wat dagen overtijd...

Butterfly, vervelend die pijn. Gaat het inmiddels al een beetje beter?

Erikatje, mijn schoonfamilie woont bij jou in de buurt! Leuk :)
    Heel veel succes morgenochtend! Daarna wel een mooie foto komen showen he!

Logan, ik hoop ook echt op een eitje NA de HSG.

Liana, geen zorgen maken om je buik. Je haalt ze echt wel in straks :D
    Ben het eens met alles wat gezegd is over spieren etc. Die heb ik niet, daarom had ik al snel een darmenbuik :p

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Elf, haha ga ze zeker wel inhalen vroeg of laat :D

Erikatje, ik durfde ook bijna niet te kijken met de eerste echo. Met de tweede echo had ik er ook moeite mee, maar ze had dat echo geval nog niet op mijn buik gelegd, of 1 van de kindjes was al te zien. Komt vast goed!

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Succes morgen met de echo's

En lianne , we staan morgen gewoon voor de deur hoor 😝😉

15. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Erikatje succes morgenochtend.

Lianne, ik kom ook langs hoor:p dus succes morgen met testen!

Elf, hoe laat heb jij morgen de geslachtsbepaling? Veel plezier vast met spieken morgen.

16. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel lieve meiden!! :) Nu kan ik vast goed slapen!! :)

En Elf, waar ongeveer wonen ze?? Leuk zeg, hier zo dicht in de buurt!

Slaap lkkr allemaal!! En succes met testen morgen ochtend Lianne en Sun!! Ik duim voor jullie!!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jaja. Stop de hooivorken maar weg. T bekertje en testje staat klaar in de wc. Net mezelf lekker afgemat dus slapen zal wel lukken. Tot morgen :)
    Erikatje: veeeeel succes, snap de spanning maar het komt helemaal goed :)

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Morgen een spannende dag voor een aantal lieve paaseitjes! Zal de boel hier goed in de gaten houden ;)

Slaap lekker!

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Goed bezig!

*Stopt de hooivork terug in de kast en dooft de fakkels*

20. LianneE