Haha ja.. Genant.. Maar vorige week werd het PMS circus opgestart dus ik loop serieus al een week met voorraden tampons. Had het echt niet verwacht. Ben nog een beetje overdonderd, vooral door de superduidelijke test haha Morgen de vk bellen en dan aftellen naar de echo
Dankje Ik mag zo om half 9! dus mooi op tijd. Hopelijk zonder te veel extra wachttijd! En Elf mocht vanavond om half 8??? Dacht ik?? Gelukkig Lianne, dan dans ik nog even door! Dankje Liana! Ik laat zsm van me horen meiden!
YYESSSSS LianneE!!! GEfeliciteerd!!!! Echt super duidelijk!!! joehoee!! Ik ga even prutsen met mijn foto, dan kunnen jullie zelf oordelen..
Jeeeeeeeeeee🎉🎁🎈 Gefeliciteerd!!! Super blij voor je en je test is super duidelijk!! En nu sun nog!! Succes Erikatje straks bij de echo! Hoop op een mooi kloppend hartje en jij ook veel plezier elf!! Op naar een boy er bij
Hahaha... ik kan het even niet aan meiden.. ik wilde nog slapen maar lig nu echt even te stuiteren in bed
hahaha ik geloof het nog niet hoor, zit alleen maar beetje stom voor me uit te kijken met een waarschijnlijk achterlijke grijns op mijn gezicht...