Niet schuldig voelen hoor sun. het is jullie van harte gegund. En onze tijd komt ook nog wel. Het liefste zou ik met een toverstokje zwaaien en iedereen van de nod lijst goede bevruchte en ingenestelde eitjes toe toveren.
Ja! Klopt.. VL was naar een sollicitatiegesprek geweest en toen zei ie 's avonds: " ik zag heel van die uhhhh reigers? nee uhhm die babies brengen". Ik: ooievaars? Hij: ja die! en hij bleef volhouden dat ie een goed gevoel had. Ben best nuchter hoor maar dit is toch wel bijzonder heb trouwens wel echt een goed gevoel over deze zwangerschap moet natuurlijk nog zien of het uitkomt maar is voor nu wel fijn.
fijn dat een ooievaar zien voor jullie wel werkt meiden. bij mij helaas (nog) niet. was al wel een paar maanden geleden
Ik heb er 3 maanden ook al een keer 1 gezien hoor en toen was het niks Misschien was dat er wel 1 met een kapot kompas omdat Sun te hard de TomTom er tegenaan had gesmeten
Hahaha..een reiger Hier ook al meerdere gezien, maar dat leverde ook niks op! Althans...uiteindelijk natuurlijk wel..