Hahahaha zelfs ik heb daar last van sun lieverd niet schuldig voelen! en erikatje logisch die grijns, is toch fantastisch zo'n mooie echo!
Balen Moonlight Linky; je hebt hopelijk wel eerst het plastic eraf gehaald edit: Naa: jaaaaa beter zo
Trouwens bij dat lilypie kon ik kiezen uit 2 soorten banners. ik dacht dat ik die met html moest kiezen maar die doet het dus niet als ik 'm in het vakje plak ga vanavond nog wel even proberen maar voor ik dus met het verkeerde zit te hannesen
Heb ik gedaan maar ik krijg dan dit: April '14 pilstop, Mei '14 we gaan er voor! ★ 26-08-2014 (MA, 9 weken) Feb '15: ZWANGER!!!! als in: die codes blijven staan. grrrrrrrrr :x:x:x:x:x:x
Niet schuldig voelen lieve Sun, ik gun het jou (iedereen trouwens) van harte. Het is alleen weer even confronterend, dat is mijn probleem. Niet dat van jou / jullie. Ik heb de vorige ronde ook tarwekiemolie gebruik, vanaf dag 10. Dat heeft niet geholpen. Heb jij het vanaf dag 1 gebruikt? Wellicht was dag 10 niet voldoende. En dan nog is het een kwestie van geluk hebben.. Ik heb gewoon mijn week niet deze week, komt ook door al die stomme pijntjes. Daar wordt een mens ook niet echt vrolijker van.. Daarbij helpen een aantal opmerkingen en dingen van de afgelopen dagen ook niet echt mee, iets met druppels en emmers En terecht, prachtige echo! Gefeliciteerd. Dankje lieverd ♥
Lieverd onwijs begrijpelijk toch ook, het is weer confronterend keer op keer. En dan voel je je ook nog eens niet zo lekker. Dikke knuffel voor jou! (ik gebruikte tarwekiemolie vanaf dag 1)