Sorry ik moet even reageren.. ik ben zwanger zonder tarwekiemolie he.. het zal vast geen kwaad kunnen maar het is niet zo dat je te laat begonnen bent ofzo. Het is inderdaad veel geluk.. wachten op het juiste ei Ik bedoel het niet rot naar jou maar ik vind dat internet en drogisten ons maar van alles wijs zitten te maken over wat we MOETEN doen. af en toe denk ik: dat de mensheid nog niet is uitgestorven... dat wilde ik even zeggen in het algemeen
Butterfly, ik snap heel goed dat het confronterend is, dat zou ik ook hebben. Dat bedoel ik ook meer als ik zeg dat ik me 'schuldig' voel. Ik ben zooo blij, maar ik weet ook dat het voor anderen pijnlijk kan zijn ookal weet ik dat de ander het me gunt. Het is ook allemaal veel samen...bah...misschien helpt een koekje van Linky . Jummie! Ik heb deze keer vanaf dag 1 tarwekiemolie geslikt. Vorige ronde van dag 1 tot eisprong, nu hele ronde. edit: ik denk ook niet dat tarwekiemolie het verschil heeft gemaakt hoor. Ik dacht 'baat het niet dan schaadt het niet', ook omdat ik toch al te weinig vetten binnen krijg Erikatje, grijns lekker verder Ik doe met je mee, en LianneE ook Moonlight, auw . Is daar trouwens iets aan te doen aan bi? Liana, weltrusten ouwe taart *zei ik jaloers, want ik heb amper geslapen vannacht*
Ik ben ondanks het stuiteren nog steeds een snot-bom. en waterige oogjes, en hoofdpijn.. ga dus zo maar huis want voel me echt niet lekker ga dus mee met de opoe-stand van Liana en lekker onder een dekentje op de bank liggen
Tja... Ik zou dat ook hebben hoor sun... Blij en een beetje schuldig tegelijk. Denk dat wij overblijvers stiekem vrezen om als laatste over te blijven.. En dan laat mij dat maar zijn want ik heb al een pracht dochter.. Het is hier iedereen gegund dus geniet geniet geniet!! Ik ga de 10e testen als er nog niks is gebeurt .. Maar weinig hoop
Morgen ff naar de fysio.. Er zijn oefeningen maar heel veel is er niet aan te doen.. Zwemmen is goed bij bi en rust pakken. Maar misschien is het wel wat anders
Erikaatje wat fijn een kloppend hartje! ♡ Bah hier ook een minder dagje voel me belabberd en mag nu werken tot morgen.. spuug weer de longen uit men lijf trouwens liana over buikjes gesproken ik ben nu bijna 15 weken en hmm nou ja het lijkt vooral of ik veel heb gegeten Ahh linky bewaar een koekje voor me tot ik weer wat beter voel Ik ga aan de slag dames, sorry voor de halve reactie.. ff via men telefoon en ben echt een zeef
Mijn linker been verloor kracht en uitstraling vanuit het de plek rondom si gewricht naar beneden.veel pijn aan het hele been. De laatste keer dat ik het had was ook mijn si gewricht verschoven
Doe mij zo'n mooi paasei dan dat hunkert naar een snel zaadje Ik vat het ook helemaal niet rot op hoor, aan de ene kant denk ik ook hoe deden die grote gezinnen dat vroeger? Die trouwden en direct daarna tijdens een van de eerste wipjes zwanger. Nu helpt het bij mij niet dat ik een enorme controlfreak ben, ik denk er invloed op te kunnen hebben Kom maar door met die koekjes Linky En Moonlight, BI had ik even over heen gelezen. Sorry! Pff.. dat lijkt me vreselijk. Knuff voor jou en voor iedereen die het nodig heeft. Wensje ook zo te lezen? Rustig aan dame!
Butterfly dikke knuffel! Moonlight wat vervelend bi. Mooie banner lianne Koekjes hmm lekker hoor linky..
Misschien valt het allemaal nog mee , even afwachten wat het gaat doen Het ging zo goed al die tijd dus hou nog hoop
Leuke banner Lianne! De koekjes zijn een soort hele grote koek geworden, dus heb t maar in blokken gesneden het verdient geen schoonheidsprijs, maar ze zijn wel heeeeerlijk!
Die deden gewoon zonder na te denken waar ze in hun cyclus zaten De controlfreak herken ik... je hebt er helemaal niks aan, maar dit is echt het enige waar je geen controle over kunt hebben Alleen is t loslaten daarvan zo moeilijk. De tarwekiemolie, klussen op de juiste momenten en in de juiste standjes, randjesfietsen, blijven liggen,voetreflexologie,... ik heb t allemaal geprobeerd. En de maanden dat ik niks extra's deed gebeurde het
Klinkt wel anders dan mijn BI. Maar sowieso fysio lijkt me wel een goed plan. Want verlies in kracht lijkt me ook verre van prettig. Hier voelt het alsof ik keihard tussen mn benen ben geschopt. Een snijdende pijn in het schaambeen, omdraaien in bed is de hel, evenals staand een broek aandoen.. Maar zolang ik stil zit is het wel redelijk te doen, hoewel het de afgelopen dagen ook wat pijnlijker was. Ben nu ook lekker thuis.. Tukkie doen op de bank
Hoelaat moet je eigenlijk Elf?? De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht: Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 9 seconden. :x