Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

idd toch een van de twee si gewrichten die aan het bewegen is, gelukkig geen BI.
    behandeling gehad en hopelijk gaat het snel weer beter. hij heeft er goede hoop op.. en misschien toch nog het een en ander gaan aanpassen op het werk :D

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Fijn Moonlight, hopelijk gaat het snel beter!

3. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jeetje lianne lekker tactloos zo'n assistente :)

Ach lieve Sun ik snap je onzekerheid maar het komt goed! Jullie gaan jullie beebje gezond in jullie armen krijgen!! 💕

Jaa voorgevoel op een jongen.. maar als ik jullie allemaal volg en net als elf ben ben ik volgende week in shock hihi maar echt waar ik vind het allebei geweldig ben gewoon super nieuwsgierig :D

Voel me gelukkig weer iets beter vandaag :)

4. XmoonlightX

wensje, je moet het weer wat in evenwicht brengen hoor in die lijst :D

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Praat me niet van die besnijdenis-reclame. als ik op mijn tablet of telefoon zit klik ik daar zo vaak op... ze moeten echt denken dat ik een besnijdenis wil :D

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jemig Lianne, wat een tactloos mens zeg. Fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken! Mooie 2-3 ook op je CB.

Lieve Sun, alles is wel gezegd over de testen, maar ik kan me voorstellen dat het je knap onzeker maakt.

Wat die besnijdenis reclame betreft: laatst klikte ik er per ongeluk op. Had het niet eens door. Schrok toen wel effies. ;)

Was even een snelle reactie. Word zo opgehaald door een vriendin. Gaan even naar de Prenatal en daarna lunchen.

7. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker tactvol lianne, inderdaad as if je lichaam t dan aangeeft bij een ma. Helaas weten wij dat, dat niet het geval hoeft te zijn. Fijn dat je de afspraak hebt staan.

Liana veel plezier met lunchen en naar de prenatal. Ik zag trouwens op de site van babypark volgens mij zo,n wagen die je bedoelde dat de kindjes achter elkaar zitten. Of je ze mooi.vind dat weet ik niet maar heb m in iedergeval gezien.

8. XmoonlightX

achter elkaar lijkt mij praktischer dan naast elkaar. omdat het laatste zo breed is?

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Achter elkaar schijnt juist onpraktisch te zijn, vanwege het gewicht. Je komt geen stoepje meer op zei de verkoper.. En dan lieten ze ons ook testen met gewichten erin.

Wij hebben een EasyWalker duo aangeschaft. En het ziet er veel gezelliger uit vind ik

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    LianneE, lekker die assistente. Door jouw reactie doet ze dat hopelijk niet nog eens bij iemand. Zij zou toch beter moeten weten?! Leuk dat de datum staat, aftellen!!

Liana, veel plezier in de Prenatal, kun je je dubbel uitleven met 2 beebjes! 2 naast elkaar is wel breed, maar als ze achter elkaar zitten zou ik het zo ongezellig vinden voor de achterste dat die geen uitzicht heeft ;)

Moonlight, ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden maar dat de fysio hoopvol is geeft de burger moed!

enne...ik kan weer opgelucht ademhalen...
    ik kon het niet laten :). Met een (verdund) middagplasje..

sorry voor alle (achteraf) onnodige stress :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nou met een waterig middagplasje is dat wel duidelijk sun :D

Wensje jij bent de enige waarbij mijn voorgevoel idd toch iets meer naar een jongen neigt...

En nu is mijn batterij leeg...

12. XmoonlightX

Nou lijkt me duidelijk sun!!

Daantje, jij kan het weten want jij hebt je erin verdiept :D

13. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vind naast elkaar ook gezelliger. Meeste winkels hebben tegenwoordig ook brede doorgangen. Winkels zoals de kruitvat maakt t niet uit of je 1 of 2 kindjes naast elkaar zitten. Is en blijft k#t om daar te lopen.

Btw mijn vriendin heeft ook een tweeling toch. Ze krijgt echt de raarste vragen gesteld. Sommige zijn ook ronduit onbeschoft. " hebben jullie het gepland een tweeling?":( " zeker via ivf ?"

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou ja zeg, hebben jullie het gepland?? Ja, ik bestelde op internet bij babybestellen.com gewoon 2 exemplaren :(

15. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Geen sorry zeggen Sun!! :) Dat is nergens voor nodig!! Gelukkig zit het allemaal goed! Mooie test hoor!! :)

16. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Sun!!!! En nu stoppen met testen hè!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sun, mooi hoor!!! geen gezeik met streepjes, gewoon ZWANGER. ik heb bewust ook geen nieuwe testen gekocht behalve die van vanmorgen. nog 1 emergency dipstick ;) je bent nu zwanger en voor de rest moet je het afwachten :) en stressen mag altijd. wat Linky ook zei het is nu gewoon het volgende wachtbankje.

ik besef het nog steeds niet echt.. ik 'vergeet' gewoon af en toe dat ik zwanger ben. en vanmorgen super gespannen en dan oh hij zegt weer zwanger :D

Liana, veel plezier!! lekker voorpret :)

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    hahahahaha :D

was het maar zo eenvoudig he?;)

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    mooie testjes hoor meiden :) en fijn dat je weer wat ontstressed bent Sun, wilde je net wat digitale lavendel sturen ;)

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

heeft iemand toevallig de wereld draait door gezien? Daar was een interview met Paul Witteman over zijn nieuwe programma en daar ging het ook over voortplanting van de toekomst. kwam er op neer dat de huidige manier binnenkort achterhaald is :p

Deel Deze Pagina