Paasei-kletsclubje DEEL 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Logan, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    oeh lekker Hommel... Ben ook toe aan vakantie..!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Woehahahaha

3. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ik vind het natuurlijk ook erg leuk om jullie in spanning te houden hahahaha.. nee even zonder dollen.. het kan serieus twee kanten op deze keer. Iedere maand denk ik weer van alles te voelen. en elke maand is het weer een keiharde klap in je gezicht.. ik ben nu voorbereid op beide .. klinkt gek.. maar meestal weet ik echt zeker dat het niet raak is en deze keer twijfel ik een beetje.. maar aan de andere kant.. je wilt voelen wat je wilt voelen.. zoals jullie allemaal kunnen beamen..

Wat is er nu dan anders? Eigenlijk niks behalve dat is steeds honger heb, en ik het gevoel van oprekkende banden heb.. beetje vreemd uit te leggen.. dat geeft weer hoop.. en tevens weet ik dat ik dit waarscijnlijk iedere maand voel.. wachtbank ik killig dus gooi nog maar een keer een dobbelsteen.. Bakegirl, jij bent!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bubbelen schijnt alleen weer niet goed te zijn als je zwanger bent..
    Tenminste bij ons tijdens het zwangerschapszwemmen raden ze het af

5. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Groot gelijk heb je hoor Hommel!! Lekker gaan genieten! En idd, hopelijk met een positieve test op de rand van de jacuzzi!! :)

Wat een opmerkingen ook weer over tweelingen... Al hebben bekenden van ons wel ivf laten doen, omdat ze anders geen Kids konden krijgen en daar werd letterlijk gevraagd, wilt u er 1 of 2?? :( Dus........

6. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Bleh... Nu al hele dagen misselijk.. Afgelopen anderhalve week zelfs al 3 kg afgevallen... Pff..
    En mag zo ook weer naar het werk.... Zo geen zin! En kan al wel weer slapen.. Mja.. Tis niet anders..
    Heb de woonkamer iig bijna weer schoon.. Morgen eethoek en keuken nog maar even aanpakken.
    Vanavond na het werk nog even fijn een potje volleyballen. :) Wel weer zin in!

7. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    :d :d :d

8. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm lekker brownie,s.
    Fijn vooruitzicht lekker vrij. Hoop dat je gewoon hartstikke positief test, en jullie lekker samen baderen met de test op de rand en een dikke smile op jullie gezichten.

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Pff ja het is en blijft gewoon dikke ellende op die wachtbank. Ik dacht deze maand dat het ook niks was omdat ik juist van alles voelde. dus tja. je weet het niet. mijn duimen draaien in ieder geval :)

hier: craving voor rijstwafels.. vorige zwangerschap ook al. en mensen in de trein maar vies kijken hahaha :p

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hamster weken bij de Albert Heijn, 1+1 gratis :D

Dat nieuwe programma van witteman heb ik idd ook bij dwdd gezien, wel interessant, maar ook een eng idee dat ze overal stamcellen uit kunnen halen en daar zaad- en eicellen van kunnen maken..

Ik heb net "even" een nieuwe auto gekocht..

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oeh nice, wat voor 1 :)?

12. Logan

Logan Niet meer actief

Wat tweelingen betreft, mijn broers zijn een twee eiige tweeling, hoevaak wel niet gevraagd was of dat ivf was... Van de zotte. Wild vreemde mensen gewoon, waar haal je het lef vandaan?

Er was ooit eens iemand die zei, druk he zo'n tweeling? Toen zei m'n moeder 'heel erg, wil jij deze hebben?'.
    Whahahaaaa

Achja.. Ik heb net de helft van mijn dubieuze aankopen gedaan, alleen hadden ze nergens alles wat ik nodig had dus ik heb niemand het denken gezet helaas haha.

Wat voor auto heb je gekocht Linky?

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik zocht een betaalbare 4-deurs. Anwb gids geraadpleegd, reviews gelezen, prijzen vergeleken... En toen kwam ik uit bij een voor mij grote onbekende: mitsubishi space star bright (luxere uitvoering). Een offerte, naberekening met hoge inruilwaarde en testrit later was ik overtuigd.
    Die dus, in het blauw :)

14. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    zeg linky, niet mijn auto stelen.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Leuk!! Klinkt goed. Wanneer krijg je hem?

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mooi hoor :) (moest m wel even googelen...). heb ook bewust eentje met 5 deuren gekocht (geen gezanik met kinderen moeilijk achterin proppen).

17. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk linky, dat zijn lekkere ruime auto,s. Zo lekker een 5 deurs!

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ik dacht dat het niks was omdat ik niks voelde, fijn he die duidelijke lichamen van ons? Duimpjes draaien, wachtbank sucks!

Linky, leuk een nieuwe auto, heb er de ballen verstand van...wanneer krijg je hem?

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik ook ballen verstand :D daarom moeders meegenomen (autofanaat). Ze was aan het kwijlen, dat is een goed teken :D
    Dinsdag kan ik m ophalen.
    Heb jij die ook dan bakegirl? Toevallig :)

20. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mensen hebben inderdaad echt lef, met die achterlijke vragen van ze.

Dat is nou jammer dat je niemand met een vragend gezicht en bijna zichtbare vraagtekens boven zijn hoofd achter hebt gelaten :)

Deel Deze Pagina