Mensen durven wel met zulke brutale opmerkingen! Dat "jij liever dan ik" heb ik geloof ik zelf ooit wel eens gezegd, toen ik nog een kleine onwetende Linky was
Heb hem ook even opgezocht de auto linky! Leuk!! En sun! YES!! Duidelijk zo topper! Hier: ziek op de bank. Lees: verplaatst zich van bed naar bank en omgekeerd.. Ben onwijs moe. Was er 9 uur uit voor accupunctuur. En toen van 12-17 geslapen
Beterschap Mandy!! Het heerst heel erg merk ik om mee heen Morgen uitslag toch? spannend! hopelijk kan je snel beginnen!
Beterschap Mandy, poehee lang geslapen, je zult het wel nodig gehad hebben. Al die spanning eist ook zijn tol. Weet je hoe laat je gebeld gaat worden? Ik hoop dat je snel kunt beginnen! *duim duim*
Nou.. Bedoeling is vroeg, anders na 5.. Ik heb morgen cursus (waar ik niet heen ga denn ik), dus vandaar vage tijden..
Beterschap Mandy! Er heerst nog steeds van alles inderdaad, zelf 't weekend ook alweer met griep in bed gelegen word tijd dat het weer lekker voorjaar word. Heerlijk Hommel er even ertussenuit! Hopelijk begint jullie vakantie straks heel goed met een positieve test! Ah fijn Sun weer een mooie duidelijke test! Kan me best voorstellen dat t even schrikken was vanmorgen! Leuk Elf een meisje
Beterschap lieve Mandy! Spannend hoor, dat telefoontje voor de uitslag. Zou idd mooi zijn als je snel kunt beginnen! Tweeling, ik heb deze ronde bewust 2 eieren los gelaten. Dacht: weer eens wat anders, das leuk. Ga er voor het gemak maar even vanuit dat de kleintjes 2 eiig zijn. Wij hebben niet zo'n brede hal, dus voor ons het juist praktischer als de kids achter elkaar zitten. En als ik met mijn oppaskindje aan het winkelen ben, heb ik vaak ruzie met de buggy en doorgangen. Maar goed, als je geen stoepjes enzo op kunt komen, schiet het ook niet op.
Die ziet er echt uit als een enorm apparaat... beetje de hummer onder de kinderwagens ofzo slaap lekker, ik ben kapot dus ga lekker slapen
Ik zou ook denken achter elkaar vanwege de breedte, maar dat lijkt me weer zo ongezellig voor het achterste kindje... Die kijk dan echt tegen de rug van de ander aan.
Ja, ongezellig is het wel. Wil eigenlijk ook een wagen hebben waar ze naar elkaar kunnen kijken. We moeten ons er nog maar even goed in verdiepen.