Hoi meiden, Mijn vriend is 21 jaar ouder dan ik. Ik ben zelf 27 en hij is 48. Dit maakt hem overigens niet minder lief Om met de deur in huis te vallen: wij zijn bezig om ons eerste kindje te krijgen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, hopelijk komt dit nog. Nu heb ik wel de angst dat het bij hem niet meer gaat lukken, vanwege zijn leeftijd. Nu de vraag: zijn jullie wel (snel) zwanger geworden van jullie man/vriend?
Waxinelichtje, mijn man is 12 jaar ouder. Ons leeftijdsverschil is niet zo groot als bij jou, maar toch een aardig verschil. Wij hebben er 8 jaar over gedaan om zwanger te worden en ook te blijven. Dit had echter niks met m'n man te maken, het lag aan mij. We zijn nu met een nieuwe iui behandelingen voor een tweede kindje. De leeftijd van de man zegt gelukkig niet veel, zij kunnen op hun 70ste nog kinderen krijgen Mocht je twijfels hebben dan kan je altijd naar de dokter. De basistesten zijn vrij simple en ook snel gedaan.
Het leeftijdsverschil is bij ons minder groot dan bij jullie, wij schelen 13 jaar en mijn man is 47. Wij hebben van te voren afgesproken dat we stoppen met kinderen willen krijgen als hij 50 is. Dit heeft meerdere redenen, maar vooral omdat hij a) niet te oud wil zijn en b) het risico op complicaties zoals down niet alleen toeneemt met de leeftijd van de moeder, maar ook met die van de vader. Onze reden voor de MMM lag geheel bij mij en niet bij hem trouwens.
Wij schelen 17 jaar. Inmiddels zijn we al 18 maanden aan het proberen en hebben we op de planning staan om volgende maand naar de huisarts te gaan.
Ja! Hier ook een oudere vriend! We schelen 13 jaar. Geen idee nog hoe lang het zal duren, we zijn net een maand bezig. Met baby maken, niet met de relatie Ik maak me zelf eerlijk gezegd niet zo druk om zijn zaad... Hoe lang zijn jullie al bezig, waxinelichtje?
Hier ook een oudere vriend. Ik ben 24 en mijn vriend is 36. We zijn nu 3 jaar bezig voor een kindje maar dat ligt aan mij en niet aan hem Zijn sperma is 2 keer getest en beide keren goed. Met zijn ex heeft hij een zoontje van 7 die ook met hulp gekomen is maar ook daar problemen bij de ex en het sperma bij mijn vriend was in die periode minder maar dat komt omdat hij vrachtwagenchauffeur is en dus veel zit.
Hoi waxinelichtje, je bent niet de enige ook ik heb een oudere vriend wij schelen bijna 25 jaar. Hij is uitgebreid getest en bij hem niets aan de hand. Dit wilde hij op voorhand weten voordat we teveel verwachtingen zouden hebben. We hebben deze maand onze eerste echte poging ondernomen. Het is afwachten. Succes voor jullie!
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties! Ik ben blij om te lezen dat er ook hoop is voor 'oudere' mannen. Ik ga nu zelf pas mijn vierde maand in met zwanger worden. Dit is natuurlijk nog maar heel kort, maar ik maakte me zorgen om twee redenen: 1 iedereen in mijn familie is heel vruchtbaar en was eigenlijk meteen zwanger.. 2 hij probeerde met zijn ex een kindje te maken (ook maar een half jaar trouwens) en dat is nooit gelukt. Zij heeft nu wel twee kinderen met haar nieuwe partner... Ook geen redenen om je meteen zorgen te maken natuurlijk, maar het speelt wel mee op de achtergrond.
hier ook een verschil van 25j. wij hebben al een zoontje samen van 6, maar zou graag nog 1tje hebben. ik ben 31j. en hij 55j. Maar ik twijfel...zou ik het nog wel doen? hij heeft ook al 2 volwassen kinderen uit een vorige relatie die ook al kindjes hebben. Tot vorig jaar kreeg ik regelmatig nog de vraag, wanneer komt er een 2de? maar nu twijfel ik zo. Ookal wil mijn hart nog zo graag een kleintje
Hier ook een verschil van 12 jaar! Eerste keer in 1x raak (door pil heen) En 2e keer in ronde 2! Veel succes in ieder geval!
Mijn vriend is 8 jaar ouder. Maar wij zijn beiden nog erg jong, dus problemen met zwanger worden zijn er niet door het leeftijdsverschil geweest. Al heeft het wel een poos geduurd voordat ik zwanger was.
Bij ons ook 13 jaar verschil. Mijn vriend is 38j. Bij onze zoon was ik een halve dag te laat met de pil innemen. Ik denk dat het niet perse aan hem hoeft te liggen inderdaad. Hoelang zijn jullie al aan het proberen?