Super test butterfly!! Dat geeft ook vertrouwen. Veel "plezier" met de blauwe flessen Duimpjes voor Bloempje @aankomen ik eet ook echt alles. Niet in hele grote hoeveelheden, maar wel gezond+ongezond. En het resultaat is nu +8 kilo. Maar ik zit ook behoorlijk verstopt. Elke keer als ik naar de wc kan blijft het gewicht ook een tijdje stabiel. @trouwen: Never. Meerdere redenen voor, maar daar ga ik nu niet op in. Ik wil de romantiek eromheen niet bederven. We hebben de erkenning geregeld en straks het ouderschap en voogdij.
Fijn dat alles goed was Moonlight! Bloempje ik duim mee hoor meis! Butterfly mooie knaller! @aankomen: je mag best meer eten als je zwanger bent, je lichaam verbruikt ook veel. En lekker blijven bewegen als wandelen fietsen als dat lukt lijkt me helemaal prima.
Sun, jij was volgens mij 2 weken verder. Na de 6 weken is je HCG zo hoog dat die testen het niet meer kunnen 'bolwerken'. No stress! on topic: mooie test hoor, heb je ook zo'n badcape gekregen? Linky, die verstopping herken ik.. echt een vervelend kwaaltje Blloempje, heel spannend weer, ik hoop het voor je meis! @eten, dank voor de geruststelling
Jaa snap ik!! en voordeel van volleybal is wel dat je je eigen veld hebt en niet met een tegenstander in aanraking komt. Hihi.
Jep... maar ik gebruik zp ook om even te resetten als ik een uur lang hetzelfde heb gedaan bijvoorbeeld
Ik zal vanavond even uitgebreid antwoorden! Voor nu, tuurlijk duimen we met je mee Bloempje!! Zeker weten! Ik ga nu van Mn ene werk naar de andere.. Dag dag..
bleh een uur lang hetzelfde doen.. mijn hoop is nog steeds dat ik na mijn zwangerschap een nieuwe bijbaan heb en verder met fotografie aan de bak kan.. momenteel gaat mijn aandacht helemaal naar mijn zwangerschap.. denk ff nergens anders aan.. vind het veel te spannend en het slurpt energie..
Dat kan je wel stellen ja wow! Maar eh deze blijft lekker bij je hoor, dat moet en zal ik hem eens even toespreken voor je. Hihi
haha dat klinkt alsof ik koekjes sta in te pakken aan de lopende band nee maar ik bedoel ik moet veel mensen bellen en wordt veel gebeld. af en toe ben ik dan gewoon even praat- en luistermoe en moet ik even wat anders doen
Dat ken ik wel hoor. Als wij het heel druk hebben ben ik ook altijd zo blij als ik pauze heb in mijn eentje. Echt even niks
Nou dames, ik zal jullie saaie werkzaamheden even wat opvrolijken Goed nieuws hier! Mooie frummel, goed gegroeid en een fantastisch kloppend hartje. We hadden een andere gyn en die nam echt de tijd om de frummel vanuit alle hoeken te bekijken en uitgebreid toelichting te geven. Hij vergat m op te meten, maar dat vond hij eigenlijk niet zo belangrijk. Hij zei 'een betere echo kun je niet krijgen'. Helemaal gerustgesteld en happy Oh en de kleine schudde ook nog even met zijn kontje