Logan gadver, weg met die troep! Stomme vage strepen.. :x Mandy ook jammer dat het bij jou wit blijft maar is het niet heel optimistisch dat het na 1 ronde clomid al raak is? Ik weet niet zo goed hoe dat werkt hoor Snap dat je vreselijk baalt als je zulke goede hoop had... Edit: ik lees nu nog wat reacties, dat je ongesteldheid niet doorbreekt is wel erg k.l.o.t.e. Vreemd dat ze je reactie erop niet in de gaten hebben gehouden met echo's.. Wensje fijn dat je weer wat rust in je hoofd krijgt, nu nog de laatste uitslagen afwachten en hopen dat je het dan achter je kunt laten. @libido niks te klagen Alleen buik zit steeds meer in de weg... Lianne woohoo 12 weken! ~((~ De rust komt vanzelf wel, het eerste trimester zit altijd vol onzekerheid. En niks moet he?
Mandy, wat balen meid! Ik vind het ook raar dat ze je niet gevolgd hebben dmv echo's. Ik hoop dat je snel bij je (of in elk geval een) arts terecht kunt. Knuff.
Balen Mandy! Je hebt deze week een belafspraak toch? Hopelijk weet de gyn wat zinnigs erover te melden! Wensje, fijn dat het wat rustiger wordt in je hoofd! Ik duim voor ook goed nieuws wat betreft de andere uitslagen! Ik trouwens met mijn grote mond over kwaaltjes die minder werden... na mijn feestje vrijdag heb ik het hele weekend moeten revalideren.. moe moe moe en misselijk
He balen mandy, vind t ook erg vreemd dat ze je verder niet gevolgd hebben. Misschien ff aankaarten als je dr weer spreekt. Wensje fijn dat je, je iets rustiger wordt in je hoofd. Laat die uitslagen maar snel komen en jullie weer kunnen genieten ja.
Nou ik vind het dus achteraf ook heel raar.. Ook in verband met overstimulatie enz.. En had inderdaad al ongesteld moeten zijn. Zit nu op dag 40. Met Clomid willen ze een maximale cyclus van 35. En aan de hand van m'n ovulatietesten zou ik uitkomen op dag 36/37.. En was er ook niet van overtuigd om ij de eerste ronde zwanger te raken. Maar wel gehoopt op een "normale" cyclus.. Al is dat ook al zodat ik die primolut niet hoef te slikken. Zo genoeg geklaagd
Snap ik Mandy. Als je 'gewoon' ongesteld was geworden, was dat tenminste iets. Maar nu zit je nog steeds in onzekerheid, daar mag je best over klagen. Lianne, wel weer oke gerevalideerd nu? Of nog steeds een nasleep?
Nou klaag maar lekker door hoor meid, ook al heb ik er weinig verstand van ik vind wel dat ze je wat strakker in de gaten moeten houden en actie moeten ondernemen.
Ja het gaat wel, nog wel beetje misselijk en moe en dufjes. Zo ook een belangrijk gesprek, helpt ook niet. Zal daar later nog wel even wat over in de club zetten
Heel logisch meid!! Heb ik al hoor. Vorige keer met pasen een mk en nu met pasen met verlof.. Dus laat staan als je net zwanger bent en met pasen overeenkomt ( wel is waar is pasen nu drie weken vroeger )
Mandy is echt ellendig zeg dat je lichaam zo van slag is, wanneer ga je weer naar arts? Knuff! Yeeh lianne 12 weken! Wat fijn zeg Wensje hopelijk zijn de andere uitslagen ook allemaal goed en kan je echt weer gaan genieten!
Ja is nu inderdaad vroeger, datum is dus anders maar toch blijft het Pasen Hopelijk blijft dit beebje lekker veilig zitten en kunnen we met Pasen genieten van hardgekookte eitjes. Vorig jaar is Pasen een beetje aan ons voorbij gegaan..
Ik bedenk me nu opeens dat ik donderdag behalve mijn combinatietest ook mijn UD van de MA heb Nou ja, laat het een mooie dag zijn voor een mooie spartelende beeb met een goede nekplooi..
M'n gyn is afwezig ivm overlijden van haar vader. Dus donderdag een bel afspraak met haar en misschien is ze er morgen weer en dan belt ze morgen!