Ahh Sun fijn dat het zo leuk was! lief dat ze zo meeleeft (al kan ik me voorstellen dat huilen ook wel wat overdreven voelt ) en lief dat je bloemen kreeg van vriendlief! Liana, werkse! MissJuul succes met de echo! Wow wat een wind inderdaad! Wij wonen op de bovenste etage van een appartement en er ligt iets op het dak wat erg rammelt als het waait, helemaal niet irritant
Veel succes met de afspraken vandaag! Sun, klinkt als een hele geslaagde dag. Leuk! En je mag zeker trots zijn op jezelf (en op je titel ). Hier een slechte nacht gehad door de harde wind... gelukkig een rustig dagje vandaag (vrij).
Goede morgen meiden, Net terug van de vk, bloeddruk was goed en weer even naar het hartje mogen luisteren. Morgen weer naar de gyn trouwens. Sun wat fijn dat je zo,n leuke avond hebt gehad. En niet stiekem trots zijn, gewoon trots zijn. Die heb je maar weer mooi in de pocket. @ wind niet normaal zeg, moet zo naar de huisarts, maar pak toch echt de auto. Vandaag niet zoveel zin om te vliegen
Moguh dames! Sun klinkt als een leuke avond en wat een leuke opmerking. Misjuul, fijn dat alles in orde is! Elf hier ook een slechte nacht Had gisterenavond al hoofdpijn en rugpijn en dat werd helaas niet beter. Werd ik om 5:00 uur wakker door de wind en zat mijn ademhaling weer niet lekker.. daarbij nog steeds de pijn.. geweldig.. NOT! Helaas wordt de pijn niet echt beter, hopelijk kom ik de dag een beetje door.. Linky veel succes, en wie had er nu nog meer een afspraak? Ben het even kwijt.
‎Zenn heb jij een meeleesprofiel? Zie dat je nog nooit iets gepost hebt maar wel al jaren lid bent
Sun klinkt als een geslaagde dag! Missjuul fijn dat alles goed was De rest ook succes met afspraken.. Ik ook bizar slechte nacht gehad, zit als een zombie op mijn werk. Bah
Het heerst... ook uren naar het plafond gestaard en voelde me zo ellendig vanmorgen dat ik een uurtje later ten tonele ben verschenen op mijn werk. Sun, klinkt heel leuk!! wat fijn dat het geslaagd was. En heel fijn al die mooie plaatjes, ben stiekem wel een beetje jaloers de zenuwen beginnen weer te komen voor donderdag. Missjuul fijn dat alles goed is! Linky hopelijk bij jou ook!
Ze gaat alles nauwkeurig bekijken als ik haar mag geloven. Aangezien ze met de 20 weken echo haast had. OW Well, ik ben blij dat ik weer even naar binnen mag gluren, ik laat me door haar in ieder geval niet meer gek maken.
Het blijft spannend he, maar jij komt donderdag ook weer een mooi plaatje showen van je mini. Je prikt donderdag ook pas bloed toch?
Ja, klopt! ik heb 8-4 een afspraak bij de VK dus ik denk/hoop dat ik het dan te horen krijg. Kunnen jullie je herinneren hoelang dat duurde? de uitslag?
He Dames, misschien vinden jullie dit een heel suf idee hoor, maar is het leuk om in de club een lijstje bij te houden met bijv. leuke webshops of toffe leveranciers waar je leuke babykleertjes, unieke geboortekaartjes, speelgoed, spulletjes voor de babykamer e.d. kunt kopen? Ik ben de vorige zwangerschap een geheim pinterest bord begonnen waar ik leuke dingend ie ik tegenkwam opsloeg (en daar nu weer voorzichtig mee verder gegaan), maar misschien wel leuk om dat te delen hier?
Hier ook alles prima in orde! Bloeddruk weer wat lager, maar dat is alleen maar goed. 16 april controle vk is de nieuwe afspraak. Missjuul fijn dat bij jou ook alles goed was! Wat heb je morgen bij de gyn? Edit: ik lees t al! Itp dat vind ik wel een leuk idee! Hier ook allebei slapeloos geweest. Zou het de wind zijn? Arme vl moet vandaag (weer, 4e keer inmiddels) afrijden. Met slecht slapen en dit weer lijkt me de kans weer niet erg groot We zouden ook nog naar oma, maar misschien gaat dat door het weer niet door, liggen allemaal bomen op de weg daar en dikke files. Lianne volgens mij duurt het drie dagen voor ze de uitslagen van je bloedonderzoek hebben. Maar hoe lang het duurt voordat jij het binnen hebt weet ik dan niet.
Ik had sochtends de echo, erna bloed geprikt en eind van de middag of de volgende dag kreeg ik de uitslag. Ik werd door het ziekenhuis opgebeld
Leuk! Hoeven we niet hier te spammen.. Tenslotte zijn er ook nog meiden die niet zwanger zijn. Door een apart onderwerp in de topic erover te maken, kunnen zij er zelf voor kiezen om het te bekijken en worden ze er niet mee geconfronteerd elke keer
Ik heb ook op de dag van de nekplooi meting bloed laten prikken. En volgens mij werd ik maandagmiddag al gebeld. Fijn dat alles in orde was linky. Succes voor vriendlief, of zal ik jullie maar gelijk feliciteren met z'n rijbewijs Ittakesapicture, wat grappig heb ook een geheim pinterest bord aangemaakt. Sowieso pinterest speciaal daarvoor aangemaakt. Ik vind het een leuk idee om dat in de club bij te houden.