Hihi Itp, "mijn zwanger" leuke autocorrect.. Wel spannend nu hoor, rond deze tijd, we weten precies hoe je je voelt.. Knuffel! Komt best goed, deze blijft plakken!! Sun, wat een eer! Super leuk dat ze je daarvoor gevraagd heeft!! Logan, toe maar dan heb je ook wel 2 zwaardere lessen uitgezocht of niet? Wel super goed van je!! Net als de andere dames die fanatiek sporten! Wauw! Ik ga ook maar eens op zoek naar een zwangerschspscursus.. Kan nu wel dacht ik. Hihi.
Daantje, succes straks! Hoop dat die harde buiken niks betekenen. Moonlight, wat rot dat je zoveel pijn hebt! Knuff!
Daantjuh succes straks! Hoop idd ook dat de harde buiken niks betekenen en dat je jochies nog mooi even blijven zitten waar ze zitten! Oew Moonlight wat K.l.o.t.e zeg.... Bah... Is echt helemaal niets aan te doen zeker??
Rust, fysio en pcm .. En mijn bekkenband geeft overdag echt goede steun maar snachts is een drama.. Maar het is nu weer dag dus lekker chillen op de bank
Als het op die manier vol te houden is.. pff.. Fijn dat je nu lekker op de bank kunt chillen geniet daar maar goed van!!
Haha ik zag deze op facebook Nieuw: broccoli met pure chocoladesaus! - Mona (linky jij had er ook op gereageerd met 1 april ). Je kan trouwens op google maps pacman spelen door de straten. Kan goede grappen altijd wel waarderen
Google stopt Pac-Man in Google Maps|Games| Telegraaf.nl Als je dan je eigen straat opzoekt in maps kun je linksonder de pacman optie selecten
Ik heb al een aantal leuke gezien hoor.. dat boer Tom van BZV de eerst bekende deelnemer is van Wie is de mol 2016 en deze 13 x nu al de leukste 1 aprilgrappen · LINDA.
Ja even wat anders. Toen ik vorige week ging wegen schrok ik me wel echt kapot. Ik heb nog 8 weken voor ik op vakantie ga dus hopelijk kom ik nog een eindje hihi.
hahah Mooie banner idd! hopelijk geeft hij jou ook een beetje rust. Ik vind het wel fijn om momenteel niet bij eider bericht mijn cd te zien er is nu toch nog geen ei onderweg en ik reken er maar op dat zwanger worden ook nog wel ff duurt. Eerst maar eens die 68 kilo zien te bereiken