Per post? Lekker oldskool En dan wat, dan ligt dat ding je opeens aan te staren uit de brievenbus. Spannend hoor!
Daantjuh, Fijn dat ze nog even kunnen blijven waar ze zijn! Jammer dat ze in een stuit liggen, maar goed.. Had je al rekening gehouden met een ks? Zoals al gevraagd is?? Oew Sun, dat zijn idd niet de verhalen waar je op zit te wachten! Volgende week idd maar gezellig doen. Hihi! En zal best goed komen hoor, dikke envelop in je brievenbus! Ik ga zo maar eens een paar uur werken nog, vandaag halve dag bezig geweest met admin op orde brengen van afgelopen kwartaal.. Dus die kan naar de boekhouder. Nu maar naar de bouwmarkt... Eens zien of daar volk komt met dit weer....... Zal wel weer niet.. Mja...
Hier sluit ik me bij aan. Met de kanttekening dat als je veel kwijt moet een doelstelling van -1 kilo per week hoog is en dat ook demotiverend kan werken. Als ik afval heb ik liever dat het ietsjes geleidelijker gaat en ik aan het nieuwe eetpatroon/ sportregime wen dan dat ik heel snel al het gewicht verlies. Zodat als ik dan op mijn streefgewicht ben, ik daar op kan blijven zitten en ik de kilo's niet terug zie . Maar het is hier ook weer: doe waar je je goed bij voelt . Vakantie in het vooruitzicht is heerlijk! Als je over 8 weken gaat, ga je lekker vroeg he? Naar een zonnig oord? Wij gaan over 10 weken! (hopelijk ben ik dan ook bikiniproof) Trouwens Elf: ben je al klaar voor jouw bikinimomentjes
Daantje had ik al op jou gereageerd? Mooi dat het toch goed gaat! Zien ze nog wat over de harde buiken?
Lekker hoor die vakanties in het vooruitzicht! Spannend Sun... Ik hoop ook niet dat ze bellen! Zit vast goed deze X! Ik heb er een goed gevoel over. Wbt de harde buiken. Dat is niet erg, zolang ze maar wegtrekken en niet pijnlijk zijn. Ook moet ik er op letten of ik geen bloed- en vochtverlies heb. Dat heb ik niet.. Wel last van darmen, daar kan je ook harde buiken van krijgen.. Ach ze zitten er nog in.. Das het belangrijkste!! Wbt. De keizersnede.. Ik heb al vanaf dag 1 het gevoel dat het een keizersnede wordt. Dus dat vind ik niet zo erg. Tja herstel is wel langer , maar down under blijft het ook intact
Logan, super dat je al een kilo kwijt bent! Ben ook benieuwd waar je heen gaat op vakantie! ITP, wat ontzettend heftig zeg! Dit gun je echt niemand! Daantje, fijn dat alles oké was! Sun, op dat soort verhalen zit je inderdaad net te wachten! Positief blijven hoor, het zit vast goed deze keer!
Ik heb nog wat nieuwe afspraken. Zou iemand die voor mij op de lijst kunnen zetten? Alvast bedankt. 14/4 afspraak met de dokter 21/4 controle vk Heb nog 3 afspraken voor echo,s maar dat is pas in mei en juni, geef ik tegen die tijd wel door anders word de lijst zo lang
Nee zeer zeker niet! Gezond eten is een eis hihi. Poeh wat heftig. Ik volg hun op facebook en ik vind die foto's altijd prachtig. Maar jeetje voor dat stel. Wat erg Ik wil sowieso minder.. elke kilo is meegenomen. ga naar Italië. Nou ja.. dat is ook de reden waarom ik nu zo zwaar ben. Precies vorig jaar woog ik bijna tien kilo minder en was ik echt gespierd. Toen ik zwanger was gestopt met op mijn voeding letten en ben er nooit echt streng meer mee begonnen. Italië met hond gelukkig haha. Op zich niet perse.. als het spiegelbeeld me maar beter bevalt. Ik vind het nu om te huilen haha. Heb mezelf echt laten gaan de laatste tijd. Mooi doel! En wat je zegt, ik werd gek van die cyclus banner. Ik ga ook ff niet tellen deze maand. Tot zo ver een poging op mijn telefoon
Even ego: hele verdrietige avond gehad, onverwachts slecht nieuws. Mijn oma een tia gehad en is er slecht aan toe. Hebben vanavond afscheid van haar genomen met alle kleinkinderen.. Nu is het afwachten of het nog een uur of een dag gaat duren En het lieve mensje had nog een vestje gebreid voor onze kleine meid, die ze nu dus niet zal gaan ontmoeten... Bah. Zullen rare paasdagen worden.. Hoop voor oma dat het niet te lang meer duurt..
Dank jullie wel heb geen oog dichtgedaan vannacht.. Ze is nog steeds bij ons dus we wachten verder af.. Slopend dit. Vandaag ook 24 weken maar echt ontzettend dubbel nu. Maar wel blij dat we de 24 weken hebben gehaald. Alle meiden met echo's en afspraken vandaag veel succes en duim voor jullie hoor!