Jaa LianneE!! Super fijn om te lezen!!! Nu kun je echt genieten Dus!! Al blijft het lastig afentoe.. Als.ik naar mezelf kijk.. en fijn dat de placenta achter ligt! Hoop dat je hem/haar snel kunt voelen!! Slaap lekker meisjes!!
Daantje, ik probeer me er ook niet druk om te maken hoor. Maar toch ergens in je achterhoofd doe je dat wel. Gelukkig dinsdag de echo al. En jij bent bijnaaaa jarig . Hoe gaat het met jou en de pikkies? (blijft een leuk woord, 'pikkies' ) Lianne, wie weet schopt mini snel met z'n lange benen . Volgens mij liggen bij mij de placenta's voor. Of in elk geval 1.
Thnx meiden!!! 30 pffff 👵 En met m'n lieve pikkies gaat het ook goed!! Ze hebben me lekker wakker gehouden vanacht 😊
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Daantje!! Gefeliciteerd meis! het mooiste cadeau draag je in ieder geval de hele dag bij je
lieve Daantje, GEFELICITEERD en welkom bij de club van de dertigers!🎉🎊🎈 Je pikkies hebben vannacht al een mooi feestje gebouwd! 😝
Gefeliciteerd lieve Daan! 🎉 En wat fijn de goede echo's gisteren Hier ook placenta voor en voelde hem met 20.6 ws is hij toen gedraaid lag continu met zen voetjes tegen de placenta te schoppen 3 dagen later voelde vl hem ook gelijk dus dat is wel leuk
Daantjuh, gefeliciteerd!! 30 Bekijk bijlage 450932 Wil iemand mijn dromen, nou ja eigenlijk nachtmerries komen vangen 's nachts? Wordt er helemaal gek van! Schrok om 4:30 wakker nadat ik gedroomd had dat de echo niet goed was en de gyn er zo rustig onder bleef. Vreselijk was het Kon daarna natuurlijk niet goed in slaap komen.. Waarom kan ik niet gewoon iets leuks dromen? Zijn jullie vrij vandaag dames?
Nope een gewone werkdag hier... Maar inderdaad hierna 3 dagen vrij woehoe! Vervelend die dromen Butterfly