Wat een dromen allemaal dames! Ik droom af en toe ook nog wel eens naar, maar gelukkig niet meer zo heftig als eerder *even afkloppen* Leuk jasje Linky! Daantje, veel plezier met je visite! @Paasweekend: morgen en maandag een drukke dag op het programma. Zondag gelukkig niet. Kan ik mooi ff rustig aan doen.
Nou meiden even ego hier Ik denk doe nog even een testje voor ik begin morgen met de primolut.. Weer een tuurstreepje.. Vl ziet hem ook, maar krijg het lastig om de foto. Waarom is die test niet gewoon spierwit (of gewoon een knaller) Heeel irritant.. Wat moet ik hier nu weer mee
Argh irritant die tuurstreepjes zeg! Ik denk dat jij gewoon een van de weinigen ( al hoewel in mijn temp clubje er meerdere dit hebben) bent die streepjes plast. Het enige wat ik zou doen is misschien wachten tot dinsdag en dan even hcg laten prikken. Zo kan je zien of je tuurstreepjes vals zijn
Ja ik ben daar ook zo bang voor.. Maar heb ook vaak genoeg witte testen. Gewoon k u t. Vriend zegt ook. Vind deze duidelijker dan die van laatst.. Ik doe morgenochtend nog wel een test met ochtend urine.. Kijken wat die doet. Vind bloedprikken ook weer zoiets.. Bah.
Ja maar dat sluit wel ff uit of er hcg in je lijf zit.. Anders denk je altijd, zou het niet wat geweest zijn? Tenminste dat denk ik
Oh wat irritant zeg mandy. Zou inderdaad nog even wachten met de primolut. Even kijken hoe het deze dagen vergaat met testen. Ik duim keihard voor je dat hij gewoon lekker oploopt.
Ik zou eigenlijk niet zomaar primolut uitstellen, maar je kunt natuurlijk morgen ochtend ook nog een testje wagen. Als dat net zo'n tuurder is, of negatief, zou ik er toch mee starten...
ik zou sowieso nog even niet met primolut beginnen, zeker niet als er vanmorgen weer een licht streepje op de test staat. Net als moonlight zegt, voor de zekerheid dinsdag effe bellen voor bloedprikken. Voor het zelfde geldt zit er wel wat en gaat het mis vanwege die kuur. Ook weer heerlijk spannend zo
nee, ik probeer te wachten tot dinsdag of woensdag. Ik wil niet een negatieve test en dan 2 uur later ongi worden.
Bakegirl, spannend! Mandy, ik zou dat huisarts bellen voor bloedonderzoek. Wat je wilt is duidelijkheid, en dat kun je daar krijgen, dus ik zou niet twijfelen en jezelf ook helpen door je die duidelijkheid te geven. Misschien niet makkelijk als dat een definitieve nee geeft, maar dan kun je wel verder
woensdag is het 2 weken geleden. maar gekeken naar de afgelopen maanden zat ik pas iets van 3 a 4 dagen na eisprong op 37.0
Spannend bakegirl en Mandy! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie beide (bij voorkeur in de vorm van twee dikke streepjes ) Hier begin de vruchtbare periode zo ongeveer weer wellicht krijg ik wel een paasei hahaha . Nu snel aankleden en naar oma voor de boodschappen. Fijne dag!!
Zo naar die onzekerheid meiden! Mandy, het lijkt mij inderdaad ook dat een paar dagen uitstellen van de primolut niet zoveel kwaad kan. Kan me voorstellen dat je eerst duidelijkheid wilt. Cosy, oeh een paasei! Laat dat een goed teken zijn!
Hé heb je nu een nieuwe Banner? Of beeld ik me dat in? Boodschappen doen op de zaterdag voor Pasen is echt hels het was dat ik het voor mijn oma deed maar anders was ik echt linea recta omgedraaid en om 17 uur teruggegaan. Maar vooruit, ben heelhuids thuis en de zon schijnt hier zowaar
Hee lieve meiden, Lees wel alles maar de puf niet te reageren.. Wij zijn zo onderhand uitgeput, oma ademt amper nog maar haar hart is zo verschrikkelijk sterk. Slopend om te zien gewoon en helemaal voor mijn vader en tantes. Ik daarnaast ook een griep te pakken dus onderdruk de boel met paracetamol om maar beetje door te kunnen blijven lopen. Mandy idd wat de rest zegt anders ha bellen om bloed te prikken? Bakegirl zou super fijn zijn een paasei! Verder ben ik vast wat vergeten maar weet het even niet meer