Ik kan me niet herinneren dat mijn bloedsuiker gemeten is... Heb trouwens wat fotootjes in de club gezet
Ow irritant zeg lianne. Ook irritant dat het zo lang duurt. Gaan dr maar vanuit dat je ma of di zelf moet bellen. Zal dan wel met mn bmi te maken hebben.
Ja, ik bel maandag zelf wel ja. Ik wil het gewoon weten @glucose, zag dit op internet als risico factoren: (fors) overgewicht of obesitas bij de moeder een te snelle groei van het kind in vergelijking met de duur van de zwangerschap te veel vruchtwater diabetes in de familie (eerste graad) etnische achtergrond: bij mensen met een niet-blanke of niet­ kaukasiche achtergrond treedt vaker (zwangerschaps-)diabetes op zwangerschapsdiabetes tijdens een eerdere zwangerschap het overlijden van één van uw kinderen voor de geboorte.
Moonlight, gelukkig schoppen ze nog niet zo hard, dat scheelt. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt totdat ze me uit mijn slaap houden. Hahaha Missjuul, mooi checklistje Hier geen van alle opgenoemde punten, dus dikke kans dat ik safe zit.
Wij sowieso maar de gezakten als eerst. Rinkelde na 10 min onze telefoon bleek dat er maar 1 gezakt was in mijn mentorklas en ik daarom snel aan de beurt was
MIssjuul, je checklijstje ziet er mooi uit (nou ja, niet de inhoud, maar je post het idd leuk ). Wanneer krijg je de uitslag? Liana, *zwijmelt mee*, kan niet wachten tot ik de mini ga voelen lijkt me zo speciaal. Geniet ervan! Lianne, dat is irritant dat NIET bellen! Hier dus ook zo'n situatie, als het goed is komt het met de post anders bellen ze. Behalve als er een tijd geen post komt (zoals met Pasen) dan bellen ze sowieso. Maar gaat ze nu bellen of niet? @hufterbakken: ik zie ons al in dat restaurant zitten en dat dan de hufterbrigade langs scheurt en dwars over het terras parkeert oid
Uitslag gaat naar de vk. Denk dat ze die morgen al hebben. Wanneer zou je uiterlijk wat horen sun? Erg irritant zeg. Haha ik zie t helemaal voor me. Hoe d'r ingeparkeerd word net voor de deur. Was toch een reclame van? Weet alleen niet meer van wat.
Jemig, dan heb je toch flink wat drugs gesnoven als je je kind zo'n naam geeft? Sun, het is inderdaad erg bijzonder om de mini's te voelen.
Net gebeld met de baby dump, om de data te verzetten voor t brengen van de meubels. Blijkbaar waren we de enigste die ze wat wilde leveren op die dag, want ik noemde de data. En zij noemde m'n adres best apart.
Nou Naa, het zit jou ook niet mee . Ik hhoop dat de ab en pcm je een beetje doen opknappen, zodat je toch op een voor jou goede manier afscheid kan nemen van je oma. Heel veel sterkte meid! Verder zoveel gelezen dat ik het gewoon niet meer weet .... Veel mooie mijlpalen weer voor iedereen in ieder geval, super!!! Hoe is het met jou Daantjuh, alles nog rustig? Zit hier even heerlijk in de tuin te genieten van het zonnetje, wat doet dat een mens toch goed !!
Ah ik ben jaloers Mamayo! Ik was net in de lunchpauze ook even buiten, wat is het heerlijk zeg! En ik zit nu weer achter mijn bureau
Bleh Butterfly, dat is altijd extra erg op die eerste mooie dagen he!!! Kan je geen ijs(jes)vrij krijgen?
Heerlijk mamayo! Het weer is hier prima om binnen te werken Grauw en motregen. Daantje ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat, alles nog rustig?