Hey lieve meisjes! Sorry sorry sorry voor de zware verwaarlozing van jullie!!! Ik ben druk geweest de afgelopen dagen en heb ook nog gigantisch van het weer genoten hier!! (Met m'n dagcreme met factor 30!!) Bakegirl, van harte gefeliciteerd!! Wat een mooie test!!! Daantjuh, van harte gefeliciteerd met je knappe mannen!! Wauw, en wat een leuke namen!! Geniet ervan nu! Ondanks je pijnlijke wond. Misjuul, dat is wel zwaar vervelend.......... Hopelijk valt het nog mee!! Ik dans even met iedereen mee hoor!! Wat een mijlpalen alweer!! Wauw!! Liana, dat is echt genieten he, als je die kleine frummels voelt!! Naa, hoe ging het vanmiddag?? Heb je het een beetje vol kunnen houden?? Heel veel beterschap en sterkte morgen!! Knuffel!! Edit: Ik zie net je post, wat lief van hem dat hij dat zegt, ook al is het moeilijk je moet idd jezelf niet wegcijferen nu hoor!! En ik vergeet nu echt een heleboel, sorry............ Ik ga nu weer actiever mee praten hoor!! Liefs Erikatje
Verstandige vader heb je Naa! Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen en voel je je morgen toch een beetje beter. Knuffel!
Na Sun dat ligt niet aan jou hormonen hoor! Ik loop zelf ook collecte en ben zeker dankbaar voor elke cent. Ach lieve Naa toch, ik hoop echt dat je jezelf morgen iets beter voelt.
Gefeliciteerd Daantje, ik hoop dat alles goed gaat met jou en je zoontjes. Balen miss juul. hopelijk helpt het dieet. Goed voor jezelf zorgen hoor Naa, hopelijk voel je je morgen wat beter.
He bah wat naar meis. Hopelijk voel je je morgen ook echt beter. Ik heb een stikker onder mijn bel..'verkopers en collectie niet welkom'. Het is namelijk altijd hetzelfde gezeik.
Haha, groot gelijk Logan! Bij ons komen niet zoveel collecte mensen.. We wonen nogal buitenaf en nota bene ook nog aan een zandweg, zijn er toch een heleboel die dat overslaan! (Vind ik helemaaaaal niet erg!) Ik heb hooguit 2 a 3 collectes per jaar!
Naa beterschap, ik hoop echt voor je dat je je m morgen weer wat beter voelt, al is het maar iets. Ik ga ook lekker naar bedje toe. Welterusten!
Sun, wat een ondankbare hond zeg! Je moet toch blij zijn met elke cent die je krijgt?! @pigmentvlekken: ik hoop dat ze me bespaard blijven. Ik ga mijn gezicht maar goed insmeren. Mijn dagcreme heeft heeft ook een zonnefactor, maar dat zal wel niet genoeg zijn. Naa, liefje toch, goed van je vader dat ie je naar huis stuurde. Ik hoop zo dat je je morgen een stukje beter voelt. Een emotionele dag is al zwaar genoeg. Veel sterkte! Knuff!
Nogmaals Beterschap Naa. En succes morgen bij de uitvaart. Wat vervelend moonlight dat je pigmentvlekken door je zonnebrand heen komen. Ondankbaar mens zeg sun. Moet zeggen dat ik al jaren geen mensen hier meer heb gezien die collecte lopen. Slaap lekker lieve meiden. Ik ga ook lekker me mandje in.
Wauwwww Daan super gefeliciteerd!!!! Wat een mooie Namen! Hoop dat buiten de pijn aan je wond alles goed gaat met jou en met je pikkies!! 💙💙
zo heb een beetje bij gelezen.. Ik hoop dat jij je inmiddels beter voelt Naa.. Hopelijk slaat de AB kuur aan. En stom miss juul.. Ik hoop dat het lukt met een dieet. Hier lukte het wel en kon uiteindelijk ook wel heel veel slechte dingen eten. Verder dans ik ook met jullie mee voor de termijnen die al bereikt zijn! En itp, heel herkenbaar hoor. De eerste echo was leuk, maar in mijn hoofd niet. Wilde indd gewoon eerste door het eerste trimester heen. Hier gaat alles goed! Kids doen het super. Ze zijn echt zo klein, maar zo perfect. Ik mocht gisteraaf met Dex buidelen. Echt 1 van de mooiste momenten uit mn leven. Mn eigen kleine zoon in mn armen. En hij werd er echt chill van. Hopelijk kan dit ook snel met Quinn. Verder gister gestart met kolven! En er kwam gewoon gewoon een druppel uit! Super cool.. Ze drinken op dit moment via een maagsonde. 3 ml per dag.. Dus een druppel is al voldoende. Echt bizar. Ze zijn echt perfect. Met mij gaat het ook wel. Plat gespoten door de morfine ! maar heb daardoor goed geslapen. Straks gaat de katheter er uit. En kan ik ook uit bed. Vraag me af hoe. Want het is best wel een heftige wond. Maar goed.. Ben niet de eerste hiermee Lig wel weer heerlijk op een 1 pers. kamer. Wel raar met een lege buik en zonder de kindjes.. Ik krijg straks een link met camera beelden van de baby's!
3ml per dag Ben blij dat je mannetjes het goed doen! Hopelijk komt het kolven goed op gang zodat ze/ jullie dit mooi via de sonde kunnen geven.. Wond: het is natuurlijk gewoon een buikoperatie wond dus zo gek niet dat het zeer doet. Hopelijk wordt de pijn snel minder Buidelen: ohh heerlijk meid, wat een fijn gevoel moet dat zijn. En die canara's zijn echt top! Kan je lekker naar je mannetjes kijken!
Wow Daan je bent nu gewoon echt mama en wat zijn ze mooi!! Hopelijk komt het kolven goed op gang en wat fijn als je straks naar ze kan kijken wanneer je wilt!!
Wow Daantje, ik krijg gewoon een brok in mijn keel...buidelen in je armen *smelt*. En 3ml is dat genoeg? Wow! Wat leuk die link zeg, dan kun je lekker vanuit je bedje kijken. Ik hoop dat het kolven goed op gang komt! En wat heerlijk dat ze het goed doen! Als alles goed is, is het ook wel extra schattig van die extra pietepeuterige mensjes. Lijkt me heeeel raar opeens een lege buik! Geniet ervan meis! Ik ben zo blij voor jullie!