Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ohhh wat leuk Mandy :)!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik wil ook sporten !! 😂😂😂
    Afgelopen mnd alleen de sportschool gesponserd 😅
    Ach komt vanzelf weer

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk mandy!!

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wow butterfly wat fijn meid!! :) een mooi minimensje

Mandy wat gaaf trouwen!! wij moeten ons geregistreerd partnerschap nog even plannen ;) beetje bij ingeschoten afgelopen weken..

Fijn ook de bevalling van Rocky :D

Daan ben benieuwd naar de update en wat zijn je mannen moooooi ik ben verliefd hihi

Was afgelopen dagen beetje afwezig.. wel meegelezen geen puf om te typen staat berichtje in de club.. sorry.. :)

Lieve logan moeilijke dag vandaag, wel een bijzonder momentje de witte vlinder dit was gewoon jullie vlinder :) hopelijk een heel mooi teken voor de komende periode!

Bloempje, wow meid ik snap je gevoel maar hier draaien mijn duimen hopelijk op nu eindelijk een lief plakkertje voor jou!

@ Sporten.. zwangerfit is het enige wat ik doe en dat voelt wel goed :)

@ verlof.. hier nog 9 weekjes :) 6 weken volop werken en dan 3 weken paar uurtjes per week.. hopelijk hou ik het vol zou het fijn vinden om het goed af te sluiten

5. Logan

Logan Niet meer actief

Wat gaaf Mandy! Trouwen is zoooo leuk :D

Elf Yeah super!!

Wat goed al dat gesport. Wil het ook zo lang mogelijk vol houden tzt.

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Thanks lieve meiden!

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy, wat super leuk zeg!!! :):) behoefte aan een stuk of 18 bruidseitjes? :D

Bij de vk was alles goed. Was wel grappig, ze wilde het hartje gaan zoeken en ze zei 'niet schrikken als we t niet meteen kunnen vinden' en ze zet dat apparaat op mn buik en daar was ie meteen :)
    Verder hebben we als 2 duffe konijnen naar haar verhaal 'geluisterd', we wilden eigenlijk gewoon naar bed :)
    Bloeddruk was ook wel prima, 100/55. Nu snel tukken, ben gesloopt, toch iets teveel gedaan vandaag. Dan kijk ik morgen ook even wanneer de nieuwe afspraken zijn..

Weltrusten lieve meiden!

8. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was sun. Gelukkig vond ze het hartje gelijk. Slaap lekker meis.

Mandy wat leuk zeg!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha sun, allemaal een paasei jurk aan :D Maar super hoor mandy!!! Had graag in je schoenen gestaan :D

Fijn dat alles goed was Sun!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, juist op deze dag!!

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat super leuk Mandy!! :)

Sun, fijn dat alles goed was!

@Sporten, probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, dat hardlopen en wat schieten op de korf. Ben benieuwd hoe lang het nog lukt.

Slaap lekker meisjes!

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sun fijn dat het in orde was en dat je gelijk het hartje hoorde :)

Ik heb niet echt rustig geslapen helaas en nu alweer wakker. Kom ik hopelijk eens op tijd op m'n werk :p

Ga het daar vandaag vertellen, ben benieuwd naar de reacties!

Daantjuh, zie dat je ook meeleest, knuffel voor jou!

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat fijn dat de echo goed was butterfly!
    Goed nieuws zeg!

Hier eventjes mijn update:

Ik ben sinds maandag avond thuis, wat me aan de ene kant goed bevalt, want hier is mn eigen bed en douche etc.
    Lig ook weer samen met mn vent in bed. Heerlijk..
    Maar aan de andere kant. Mn kindjes zijn er niet en dan voelt als een groot leeg gevoel in mn hart. Gelukkig kan ik 24/7 op de webcam naar ze kijken, maar soms zie ze huilen.. Bah.. Dan wil je alleen maar bij ze zijn.
    Met de pikkies gaat alles wel ok.
    Dex heeft het iets moeilijker dan Quinn.
    Hij heeft af en toe dipjes in zn ademhaling. Hiervoor krijgt hij coffeine. Maar dat is verder niet zo'n ramp.
    Wel was hij afgelopen weekend moeilijk te prikken voor zn infuus en als er eenmaal 1tje zat dan sneuvelde deze ook heel snel.

Dus hebben ze besloten om hem een diepe lijn infuus te geven, maar dit kan alleen in een academisch ziekenhuis.
    Dus hij is afgelopen maandag met ambulance en couffeuse naar het lumc geweest voor een diep infuus.
    Gelukkig wel weer dezelfde dag thuis gekomen, maar dit is wel zwaar geweest voor hem.
    Hij is ook echt een beetje onrustig geweest hierdoor, maar dat is inmiddels wel weer beter. Nu ligt hij voor 2 dagen onder een lamp, omdat ie een beetje geel ziet.
    Met Quinn gaat alles goed! Hij is een rustig tevreden mannetje. Sinds gister aan het groeien. Ze verdragen beide mijn borstvoeding goed.
    Gaat nog steeds via een sonde, maar ze zitten al op 17cc per 2 uur.
    Elke dag gaat dat iets omhoog!
    Het is vooral nu groeien en hopen dat er geen complicaties verder zijn!

Nu maar hopen dat het snel half mei/ eind mei is en dan mogen ze naar huis!!

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Daan wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie. Maar wat lijkt het me idd ook moeilijk je mannen niet bij je te hebben. Hoop snel dat ze goed gaat groeien en de ademhaling van Dex ook goed gaat. Mag de tijd maar snel gaan voor jou en je je mannen lekker bij jullie thuis hebben.
    Hoe voel je je verder zelf? Hersteld de wond goed?
    Knuffel voor jou!

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun wat fijn dat alles goed was!
    Butterfly spannend vandaag vertellen maar vast ook heel erg leuk :)

15. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dikke knuff voor jou lieve Daan! Lijkt me absoluut niet makkelijk..
    Gelukkig zijn je mannen sterk'

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    En spannend vertellen vandaag butterfly! Ben benieuwd!!

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goedemorgen lieve paaseitjes :)

Daantje fijn dat het toch redelijk goed gaat, het lijkt me wel heel pittig om zonder je boys thuis te moeten zitten. Knuffels voor jullie!

Mandy wat leuk!!

Sun fijn dat alles goed was! Een beetje bij kunnen slapen?

Elf jij hebt nog een dubbel bananendansje tegoed voor je laatste trimester, die je zonder zwangerschapssuiker kunt beginnen. Jeeej!

Nu op naar de vk!

18. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joepie voor al het goede nieuws hier.

sorry meiden, maar ik ben even heel erg moe. Gisteravond bijna soort van flauw gevallen. De warmte van gister was me even te veel geworden. De plaatsen waar ik werk is het met het weer van gister ongeveer 28 graden en dan heb ik nog fysiek werk. Nu een hele nacht geslapen en werd moe wakker.

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop met je mee! Lijkt me zo moeilijk dat je nu niet meer zo dichtbij ze bent. Hopelijk gaat het met Dex ook snel goed. Fijn dat ze al op 17cc per 2 uur zitten, dat gaat de goede kant op :)

Linky, succes bij de vk!

20. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend butterfly, succes met vertellen.

Daantje, wat lijkt me dat zwaar ja, thuis zijn zonder je kids. Gelukkig kan je ze goed inbed gaten houden op de webcam, maar ook dat lijkt me inderdaad soms ook moeilijk. Zeker als ze aan t huilen zijn. Hopelijk groeien ze goed en kunnen jullie ze snel mee naar huis nemen.

Succes bij de vk linky

Deel Deze Pagina