Daantje, wat enorm schattig die twee humpies bij elkaar <3. Bijzonder dat ze toch al zo'n band hebben.. Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar het geboortekaartje (als je die wilt delen natuurlijk)... Uhh...wat was de rest ook alweer? Koekjes en patat: jummie! (Dat onthou ik dan weer wel ) En een dikke knuffel voor de dames op het NoD lijstje, ik kan me zo voorstellen dat de moed in jullie schoenen zakt soms! Als ik toch maar 1 wens zou mogen doen...Xx Verder laat mijn geheugen me in de steek en is mijn batterij leeg. Ik geef het op voor vandaag
Haha jullie raden t nooit.. Ik kwam thuis en vl zegt: laten we patat en kroket halen.. Nou okeee vooruit zo maar even een fruitsalade maken nog
Hahaha hier precies hetzelfde Dus daar ging het gezonde gedoe voor vandaag Heb trouwens mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, telkens die knoop open is ook niks. Volgende week gaat sz bevallen dus hoop dat ik van haar nog wat over kan nemen. Daantjuh wat lief!
Gefeliciteerd Blloempje! Spannend weer... Lianne, grappig die komkommer Herken het wel een beetje en het leuke is dat het alleen maar erger wordt! Ik kreeg rond de 16 weken volgens mij weer meer energie. Cosy, testen voor je NOD?!?!? ITP, balen die misselijkheid... je kunt je echt zo beroerd voelen Blegh! Gelukkig was het na de broodjes weer wat beter. Logan, Mandy en Cosy: knuffel voor jullie! Kan me jullie gevoel wel voorstellen... Het is ook helemaal k*t dat wachten. En je hebt niet eens de garantie dat het vanzelf wel een keer goed komt Butterfly, hahahaha Meen je dat van die alcoholdoekjes?! Sorry vind je grappig. Ik zit elke dag met die alcoholdampen en nog erger om me heen. Kan echt geen kwaad joh Mocht die reanimatie ooit echt nodig zijn, dan heb je niet eens alcoholdoekjes bij je en moet je het gewoon doen (en jaaa gatver!! al die bacterien op een gezicht en in een mond!! ). Of heb jij standaard zo'n 'lapje' in je tas? Ik eet geen rauwe hamsoorten. Verder doe ik niet zo moeilijk met mn voeding, maar bij twijfel is het gewoon nee bij mij. Net zoals met shoppen Wat klinkt dat enorm schattig Daantje! De huisarts heeft me voorlopig Roosvicee Ferro aangeraden en het advies om over 4 weken weer te prikken. Leuk Hopelijk is de ijzerwaarde dan een beetje verbeterd.
Hahaha ja dat meen ik, 80% ethanol dat weiger ik graag In geval van nood heb ik tegen die tijd vast snoetenpoetsers in mijn tas
Hahaha Weiger je dan ook tandheelkundige behandelingen etc? Wordt ook met 80% alcohol gedesinfecteerd (mits niet in thermodesinfector of autoclaaf geweest). Ze maken je huid ook altijd even schoon met alcohol voor het bloedprikken. Het komt misschien over alsof ik je niet serieus neem, maar zo bedoel ik het niet hoor! Vind je gewoon hilarisch En die doekjes desinfecteren niet joh
Ik heb een reanimatie mondkap in mn tas, ideaal ( en nee niet die doekjes die tijdens de cursus gebruikt wordt)
Jaa,wordt langzamerhand bruin gelukkig! Begint wel erg te jeuken nu!! Mja.. Hoort erbij. En jij ook met je komkommer! Whahahaha! Valt bij mij nog mee gelukkig, vergeet alleen andere dingen zoals afspraken enzo. . Oepsie! Bloempje, ik was het nog vergeten te zeggen, maar van harte gefeliciteerd!! Hopen op een goede plakker nu!! Itp, geen yoghurt dus meer!! Als dat scheelt, bij mij was het ook te zuur.. Hopen dat het dat bij jou ook was!! Hopelijk helpt alleen de ferro idd!! En met eten heb ik Hetzelfde, voelt het niet goed, doe ik het ook niet.. Maar afentoe een rauwe ham of stukje metworst wil ik nog wel eens pakken.. Ben kapot nu! Vandaag druk bezig geweest met het kastje opknappen wat de commode wordt!! En daarna boodschappen gedaan met mams bij de makro en daar, patat met kroket gegeten! Haha, jullie schuld! Door jullie had ik daar zin in!! Voor nu trusten meisjes!!
Haha weet ik, meer voor de smaak haha Die doekjes vond ik maar niks, tandarts mag zijn best doen. Daar kom ik gelukkig niet zo vaak
Ikke niet , heb me helemaal te barsten gegeten aan shoarma met paprika en een magnum slecht slecht slecht. Ah morgen weer een dag, en ben nu weer helemaal over mijn zin-in-foute-dingen heen, neig meer naar het ploffen toe . Morgen maar weer goed sporten en netjes eten Slaap lekker meiden! (Enneh, dank voor alle bemoedigende woorden !)
Logan mandy en cosy. ik hoop dat jullie snel op het zwangere lijstje staan. Een hele dikke knuff en vertrouw er op dat het vast goed komt. Mijn gevoelens schieten ook alle kanten op. Begin nu echt te beseffen dat ik weer zwanger ben en het gaat van blij naar boos maar bang. Dan denk ik weer het zal nu vast goed gaan en dan denk ik weer dat het weer fout zal gaan. Lastig om mee om te gaan. Ik wilde ook niet meer testen maar vriend is aangestoken Door mijn eerdere test drang en krijgt er nu zelfs verstand van had de lieverd weer een doosje testen gehaald en ja als ze er liggen gaan ze er aan.... Nu heb ik natuurlijk weer zenuwen want vind hem niet echt opgelopen met een dag er tussen. Kan iemand me even een schop onder me kont geven..