Komt omdat het weekend is! Onder werktijd heeft iedereen meer dan genoeg tijd voor ZP, toch rechterkant van de tafel?
Hahaa nou dat viel deze week tegen maar als je niet 8 uur per dag in iemands mond zit te loeren en achter je pc zit moet je af en toe want doen om gefocust te blijven en even stoom afblazen als je 3 irritante mensen op rij te woord hebt gestaan aan de telefoon Logan, balen zeg.. Hopelijk komt er snel wat anders op je pad! Slaap lekker!!
Had me dus iets vergist... Hele dag vruchtbaar slijm en nu een positieve ovulatie test... NOD maar ff opschuiven helaas
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ Zwanger worden - NODlijst > Cosy - 20 april > Logan - 3 mei > Mandy3 - 22 mei > Mamayo - geen datum Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀ they're a Boy & a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > ButterflyNova - 7 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 24 november 2015 - ♂♀? > Bakegirl - 14 december 2015 - ♂♀? > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? Geboren! Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! We already have 5 boys, 6 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Daantjuh85, Linky, Naa, Liana84, Erikatje, Sun123, ButterflyNova & itakepictures. Afspraken > Naa - controle vk - 20 april > Itakepictures - intake vk - 21 april > Itakepictures - echo - 21 april > Liana84 - psych pop poli - 21 april > Erikatje - 20 weken echo - 21 april > Missjuul - controle vk - 21 april > Bakegirl - echo gyn - 21 april > ButterflyNova - intake vk - 22 april > Moonlight - controle gyn - 24 april > LianneE - geslachtsbepaling - 25 april > Bakegirl - 1e echo vk - 30 april > Linky - controle vk - 1 mei > ButterflyNova - Combinatietest - 1 mei > Sun123 - geslachtsbepaling - 4 mei > Bakegirl - intake vk - 4 mei > Elf84 - controle vk - 5 mei > LianneE - controle vk - 6 mei > Liana84 - controle gyn & groeiecho - 6 mei > Blloempje - 1e echo- 11 mei > Sun123 - controle vk - 13 mei > Naa - echo gyn - 15 mei > LianneE - 20 weken echo - 22 mei > Wensje88 - GUO - 1 juni Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Vandaag de hele dag korfbalveld en ik heb 2 keer een kroket gehad . Moet eigenlijk al lang naar bed, maar zit nog zo lekker onderuit gezakt op de bank met de kat lekker tegen me aan.
*kijk heel onschuldig* Even een egopost: Ik ga morgen niet testen. Heb buikpijn en verdacht gekleurd slijm, dus ik ga er geen testje aan "vuilmaken" voor NOD Ik ga lekker uitslapen , das sowieso fijn.
hier ook wel heel benieuwd naar het kaartje van Daantje. Gister een ochtendje in de tuin gewerkt, boodschapjes gedaan en daarna als een oma een middagslaapje.
het is dinsdag trouwens wel druk met afspraken zeg. ik begin wat zenuwachtig te worden voor de echo. nog 2 nachtjes slapen.
Nou inderdaad. Hoop maar op een luckyshot.... shit das bij mij vaak ook geen goed teken inderdaad. Wel met handschoenen he? hihi. Ben ook benieuwd naar de echo. Spannend!!
Spannend! Ik begin nu ook echt zenuwachtig te worden voor dinsdag, ben doodsbang dat er iets mis is... Maar heb tegelijkertijd wel heel veel zin in de intake, eindelijk even iemand met kennis van zaken aan wie ik vragen kunt stellen
Spannende dag dus dinsdag! Cosy ik wil de ook zeggen "hopen op vals alarm" maar zoals elf al zei, meestal voel je het zelf wel goed aan.. Logan laat die april maand maar lekker voorbij gaan, die heeft wel genoeg op zn naam staan! Gelukkig komt er nog een ei! Ik heb vannacht weer een reeks harde buiken gehad, dat ik bijna dacht dat het begonnen was. Maar het hield ook vanzelf weer op, nog voordat ik dacht 'misschien moet ik de vk maar eens bellen...' Een paar uur later werd ik wakker met een nat t-shirt van het lekken Alsof het toch iets minder lang gaat duren dan nog 7 weken. (hoop toch minstens op 37)
Morgen!! Vandaag 36 wk, nog een week en dan mag de beeb wel komen van me.. Ah balen cosy, klinkt idd als een aankomende ongi. Gelukkig herkende je je lichaam logan zodat je er nog ff gebruik v kon maken Ojee linky, nog ff de baby binnen houden hoor!! 33wk is nog iets te vroeg Spannend de echo's aankomende week!!! Ik ga duimen, moet goedkomen!!
Moonlight, voor jou komt het ook echt dichtbij nu Spannend!! Hoop ook op een heleboel mooie echo's en goede controles a.s. dinsdag!
Cosy rot zeg, ik hoop ook dat het geen ongi is maar meestal voel je het idd wel goed aan. Logan fijn een ei! Spannend alle echo's weer... Klinkt mij als voorweeen linky. Althans zoals je het omschrijft heb ik gehad vanaf 32 weken tot aan bevalling iedere nacht. En idd precies als je denkt ik moet de vk bellen zakt het af.. Laat de kleine nog maar even lekker zitten tot 37 weken minimaal. Moonlight hoe is het met je bekken? Ik vanmorgen vl naar Schiphol gebracht, bah.. Kan dit soort dingen normaal heel goed maar ben nu zo'n emotionele hormoon bom