Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahahaaaaa :p bijna meid.. bijna!

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames :)

Naa, succes bij de controle.

Sun, hoe gaat het vandaag?

Ik heb het ziekenhuis gebeld en dame vond het ook vreemd dat ik oproep had gekregen, ze kon wel zien dat ik bloed had geprikt maar leek alleen voor combitest te zijn. Moet ook nog onderzocht worden op Glucose en HB. Ze gaat er achter aan en belt vandaag terug, zul je zien dat ik nog een keer mag terug komen.. ;)

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei pijnlijk is het he dat rot bekken Moonlight :(

Hier bij vk alles goed, alleen puntje harde buiken.. Veel te veel dus moet nu halve dagen werken de 2 dagen die ik nog werkte. Geeft dat geen verbetering dan stoppen met werken.

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Butterfly ik vrees van wel voor je.. de bloed van de combinatietest wordt volgens mij op heel andere dingen getest dan glucose en hb ;)
    weet niet of het scheelt voor je maar bij mij kan je overal en nergens laten prikken voor die basisdingen van de vk (dat HB enzo dus).

Naa, wat vervelend zeg.. wat vind je daarvan? die halve dagen?

Cosy, bij jou de kust nog veilig? *duimt nog even door*.

Morgen weer Lucky dinsdag hoor dames!!

Vanmorgen terug geweest naar het zkh met VL voor zn hand. hij heeft nu van dat gekleurde gips (vriendelijk bedankt voor roze :p en nu donkerblauw) wat iets minder dik is en zwaar is. nu over 3 weken eraf en dan oefeningen doen. net op tijd voor onze vakantie. breuk heelde goed gelukkig want vaak moet je nog geopereerd aan zo'n breuk. Ging weer bijna tegen de vlakte op die gipskamer. Vind het niet eng maar meer die warmte ofzo in zo'n hokje. ben maar even in de wachtkamer gaan zitten :D

Fijne dag meiden!

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is wel vervelend maar weet ook dat wel echt nodig is..
    Maar ik vind het al een hele overwinning aangezien ik bij mijn zoontje met 22 weken al helemaal thuis zat met bedrust.

Fijn dat goed gaat met breuk van vl lianne! En rot die duizeligheid zeg...

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Fijn dat alles goed was Naa, alleen even balen van die harde buiken. Goed advies van je vk! Wat moet dat moet zullen we dan maar zeggen hè..

Best stom toch? Op dat aanvraag formulier stond ook dat er geprikt moest worden voor de combitest. Hopelijk kunnen ze dat bloed van nu ook nog gebruiken voor de rest. Prikken kan inderdaad bijna overal maar ben er niet zo fan van :p en vind het slordig, had dat dan gelijk gedaan, ik lag er toch.

Gelukkig net voor jullie vakantie! Wel zo prettig. Alleen had jij ook bijna gips nodig zo te lezen :p? Goed dat je even in de wachtkamer bent gaan zitten.

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    snel berichtje van mij: staakt het duimen en haal de chocolade :p, het maandelijkse feest is weer losgebarsten ;)

nieuwe nod 21 mei ;)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

raar, ik kreeg een heel aparte envelop mee voor de combinatietest :) en een niet standaard lab formulier..

Gelukkig wel logan!! Mijn bed staat gelukkig wel stabiel;) hahaha 😂😂😅😅

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Naa!
    En heel verstandig advies van je vk. Hoop dat je dan een stuk minder last hebt.

Moonlight, hahaha wat een beschrijving van jouw omdraai-actie :D

Butterfly, bij mij hebben ze toen wel meteen alles onderzocht. Dat waren wel 5 of 6 buisjes ofzo :$
    Ik moet ook 4 weken ook weer prikken en ik ben ook echt geen held :p (val bijna flauw steeds)

ITP, snap dat je zenuwachtig bent voor morgen. Komt helemaal goed :) Lekker om weer te gaan sporten!

Sun, heb je het ziekenhuis nog gebeld?

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Grrr....Balen zeg :(

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Halleluja! Weleens geprobeerd een Groupon te annuleren? Ik heb nog NOOIT zo'n enorme waslijst aan keuzemenu's gehoord:x

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    oh well ;) dan hoef ik morgen lekker niet te sporten :p

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Nou ik had liever gehad dat je wel gewoon kon gaan sporten...

14. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen zeg cosy :(

Naa fijn dat alles goed was bij de vk, vervelend dat je nog zoveel harde buiken hebt. Hoop dat twee halve dagen werken een beetje helpen.

Ik had volgens mij ook een ander formulier voor de combinatietest. Maar weet t ff niet zeker. Wel balen dat je dan misschien weer terug moet. Ben ook niet zo,n fan van geprikt worden. Vind t niet eng ofzo, maar soms zitten er mensen tussen die t niet kunnen. En dat is verre van fijn.

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Het bloed van de combitest ging bij mij naar het RIVM en dat van de rest naar het lokale ziekenhuislab. Ze volgen gewoon het formulier en op naar de volgende. Ik weet toevallig een beetje hoe je labs werken en de logistiek maar ik zal je voorbereiden op nog een priksessie helaas, ook al gebeurt het in hetzelfde ziekenhuis bij jou misschien (bedoel dit niet betweterig overigens hoor ;))

Naa, ah ja.. dit is dan al een 'vooruitgang'.. wanneer ga je met verlof?

Cosy, boehhhh niet leuk :( :(

16. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    balen Cosy. Lekker veel chocolade instaan.

17. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    rustig aan doen hoor Naa, zeker als vk dat ook aangeeft.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha nee.. Ik lees altijd eerste de kleine letters :p nee flauw :D Groupon zijn gewoon een stel boeven.. :(

19. Logan

Logan Niet meer actief

Bahhh!! Vreet oo maar helemaal vol :( Niet leuk!!

Ik heb daar echt helemaal niets mee, ik hoor altijd alleen maar geklaag over groupon.

Mag iedereen daar nu ook op schrijven? :p Is dat standaard zo'n kleurtje? Dacht dat je gewoon ook wit had..

Poehh.. rustig aan doen meid!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik ook, maar te snel in dit geval :p Het is gelukt! Krijg mn geld terug en was allemaal geen probleem. Behalve dat keuzemenu :D

Deel Deze Pagina