Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Maart > Itakepictures 17 maart > Blloempje 20 maart > Cosy- 22 maart > Bakegirl - 22 maart > Mandy3 - 25 maart April > Logan - 2 april Onbekend > Mamayo Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 -♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀ they're a Boy & a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! ♡ > LianneE - 10 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 -♂♀? ♡ > Hommel82 - 19 oktober 2015 -♂♀? > ButterflyNova - 7 november 2015 -♂♀? We already have 5 boys, 6 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Daantjuh85, Linky, Naa, Liana84, Erikatje, Sun123, Hommel82 & ButterflyNova. Afspraken > Missjuul - controle vk - 10 maart > Logan - gesprek na de HSG - 10 maart > Bakegirl - afspraak gynaecoloog - 10 maart > ButterflyNova - MvM intake - 11 maart > Xmoonlightx - groeiecho - 11 maart > Sun123 - extra echo - 11 maart > Linky - controle vk - 13 maart > Naa - GUO - 16 maart > Elf84 - controle vk - 17 maart > Daantjuh85 - groeiecho gyn - 17 maart > Wensje - controle vk - 17 maart > Hommel82 - intake - 17 maart > Missjuul - 20 weken echo - 18 maart > Wensje - 20 weken echo - 19 maart > ButterflyNova - 1e echo gyn - 19 maart > Hommel82 - echo - 19 maart > Liana84 - controle gyn - 20 maart > LianneE - termijnecho - 20 maart > Sun123 - 2e echo + prenatale screening - 20 maart > Erikatje - controle gyn - 24 maart > Linky - 3e groeiecho - 27 maart > LianneE - combinatietest - 2 april > Liana84 - verpleegkundig spreekuur + GUO - 2 april > LianneE - controle VK - 8 april Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Nee je hebt helemaal gelijk. Ik was op de telefoon aan het kijken en toen was mijn batterij leeg. dus nu ff snel op t iPadje haha.
Bijzonder Liana! Blij voor jullie, die BPM trouwens.. bijna net zo snel als mijn favoriete muziek Hier net een bloedneus, fijn joh. Halve rol toiletpapier maar het is gestopt! Nu proberen te slapen..
Een beetje later dan gepland, maar was voor de tv blijven plakken . Wow Liana, een jongen en een meid, geweldig!! Ga het verder heel kort houden, val bijna om van de slaap hier... Missjuul, Logan en Bakegirl succes morgen met jullie afspraken!
Wauw Liana! Wat tof een mini-liana en een mini-liana man gefeliciteerd!!! Logan, Bakegirl en Missjuul succes vandaag met de afspraken!
Bakegirl succes vandaag bij de gyn, ik hoop dat je een kuurtje bij ze los kan peuteren. Missjuul ook weer succes! Logan ik hoop voor jou dat ze je wat meer kunnen vertellen over die vreemde menstruatie ineens, en dat ze verder nog wat voor je kunnen betekenen..
Mogguh, Succes dames vandaag met de afspraken, dat er maar veel goed nieuws mag komen vandaag en in de rest van deel 5! Lijkt me een mooi streven om voor het einde van deel 5 niemand meer op het NOD lijstje te hebben! Liana, hartje horen is zo bijzonder! Wat grappig ook om het verschil te horen, hoewel je dat bijna niet kan voorstellen met zo'n klein verschil tussen 148 en 152 Ik heb destijds ook het hartje gehoord met een week of 12, ik zal het nooit vergeten..
oohh man, raar dromen gebeurt ook als je niet zwanger bent. logan en miss juul ook veel succes vandaag