Ja nog twee keer.. en toen ben ik maar gestopt met de medicijnen en hou ik -op aanraden van de vk en afraden van het ziekenhuis- mijn bloeddruk zelf bij . Dat gaat heel goed en sindsdien voel ik me weer een stuk fitter. Alleen vannacht zo goed als niet geslapen, maar dat kwam door babybewegingen en dat is ook wel weer geruststellend
Butterfly, nog ffies wachten voor jou dus! Hopelijk krijg je nog een echo! Moonlight, fijn dat je beter hebt geslapen! Linky, haha herkenbaar die baby bewegingen. Alleen zijn ze hier nog niet zo krachtig. Naar dat je weer 2 keer bent flauw gevallen. Wel super fijn dat je je fitter voelt nu je gestopt bent met de medicatie. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Bloempje en Mamayo.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ Zwanger worden - NODlijst > Logan - 3 mei > Cosy - 21 mei > Mandy3 - 22 mei > Mamayo - geen datum Zwanger! ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀ they're a Boy & a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - it's a surprise! ♡ > LianneE - 12 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > ButterflyNova - 7 november 2015 - ♂♀? ♡ > Itakepictures - 30 november 2015 - ♂♀? ♡ > Bakegirl - 14 december 2015 - ♂♀? > Blloempje - 24 december 2015 - ♂♀? Geboren! Op 9 april 2015: ♡ Quinn en Dex ♡ 1610 gram & 1730 gram. Zoons van Daantjuh85! We already have 5 boys, 6 girls, 1 surprise & 2 twins! ♡ De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Daantjuh85, Linky, Naa, Liana84, Erikatje, Sun123, ButterflyNova & itakepictures. Afspraken > ButterflyNova - intake vk - 22 april > Moonlight - controle gyn - 24 april > LianneE - geslachtsbepaling - 25 april > Missjuul - controle vk - 28 april > Linky - controle vk - 1 mei > ButterflyNova - Combinatietest - 1 mei > Sun123 - geslachtsbepaling - 4 mei > Bakegirl - intake vk - 4 mei > Elf84 - controle vk - 5 mei > LianneE - controle vk - 6 mei > Liana84 - controle gyn & groeiecho - 6 mei > Missjuul - echo - 8 mei > Blloempje - 1e echo - 11 mei > Missjuul - diabetespoli - 12 mei > Itakepictures - termijnecho - 12 mei > Sun123 - controle vk - 13 mei > Naa - echo gyn - 15 mei > LianneE - 20 weken echo - 22 mei > Erikatje - 25 weken echo - 26 mei > Erikatje - lactatiekundige - 26 mei > Bakegirl - termijnecho - 28 mei > Wensje88 - GUO - 1 juni > Liana84 - psych POP poli - 23 juni Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Erikatje, kon hem niet meer wijzigen, maar het staat erop wat bijzonder een 25 weken echo. en leuk haha. Linky, rustig aan doen meis.. gaat het nu wel goed met je bloeddruk?
samen met ml besloten om alle echo's in het ziekenhuis te doen. Bij onze vk krijg je de keuze ziekenhuis of apart bedrijf bij hun in de praktijk. Nu vond ik het in het ziekenhuis een prettigere dame dan die bij hun in de praktijk zit.
Ooh wat gaan jullie snel!! Butterfly, succes vandaag!! Moonlight, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Linky, zo zie je maar dat eigenwijsheid soms wel goed is en afviezen van zh ook niet altijd werken. Gewoon op je eigen manier doen als je je daardoor beter voelt! Fijn dat de kleine zich weer last horen, beetje jammer vd slaap alleen Ik kan niet wachten tot ik de mini ga voelen! En je navel plopt ie ook weer naar binnen als je gaat staan?? Grappig gezicht lijkt me! Mamayo, hoe is het met jou lieverd? Logan, hoe zat het nou met die evt. Nieuwe baan? Had je nou alweer een gesprek gehad, ik ben t even kwijt sorry Mandy, niet teveel last van de Clomid hoop ik?
Staat erop Sun, Morgen weer een gesprek bij een salon die uwv heeft uitgezocht. Verder solliciteer ik nog wel ff door, ik zoek toch liever mijn eigen werk.
Lijkt me een goeie keuze bakegirl, in een ziekenhuis hebben ze vaak ook apparatuur waar je alles beter mee kan zien. @Logan oke, het werk blijft dus nog onzeker :/ Zijn er wel wat vacatures voor je te vinden? Het stikt hier echt van de kapsalons (we hebben er alleen al 12 in ons dorpje! ) maar of dat ook betekent dat er werkplekken beschikbaar zijn... Heb je er wel eens aan gedacht om voor jezelf te beginnen? Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid hoor Bloeddruk is nu bijna iedere meting keurig 110/70! En als ik ga staan plopt ie inderdaad weer naar binnen (of eerder, dan wordt hij weer plat). Ook als de billen van de baby erlangs bewegen doet mn navel mee. Ziet er echt niet uit!
Rot zeg Mandy hoelang duurt een kuur Clomid? Logan, spannend morgen. Vanuit een baan zoekt wel altijd fijner verder dan vanaf thuis. Niets om voor je te schamen hoor via het UWV ken er zat van Haha Linky, ik verbaas me ook altijd over het aantal kappers in een dorp of stad. Zal wel vraag naar zijn dan ik kom max 2 per jaar dus aan mij zullen ze niet veel verdienen Bakegirl, lijkt me een prima keus, als je toch 'extern' moet voor echo's. Blijf je verder wel onder controle bij de VK?
ja, controles zijn gewoon bij vk. Inderdaad moet toch extern dus dan ergens waar je ik me goed bij voel. Andere dame zal ook echt wel aardig zijn, maar negatieve ervaring mee en kreeg vorig jaar van de vreselijke dooddoeners te horen van haar.
Oohh Mandy.. wat naar Linky, klopt hier zitten er ook veel maar dat veel kleine ondernemers die alleen leerlingen aannemen en die door laten groeien. Voor mezelf beginnen heb ik wel aan gedacht maar vind het wel eng. Lianne, ik schaam me er ook niet voor hoor maar ik erger me vooral. Het is fijn dat ik straks werk heb, maar mijn eerste indruk van ze is toch wat oubollig. Plus dat ze ook op zondag open zijn. Maar goed morgen maar even kijken.
Mandy een dikke knuffel voor jou, niet leuk dat je,je zo voelt. Ben ook benieuwd hoe het met je gaat Mamayo. Linky wat fijn dat je die kleine weer volop voelt. T maakt je zo onzeker als t dan wat minder is he. Logan dat is wel minder dat die salon ook op zondag open is. Ben benieuwd wat je indruk morgen is. Had je zelf nog leuke vacatures gezien? Fijn bakegirl, dat je kon kiezen voor het zkh om daar de echo,s te doen.
Ah, knuffel voor jou lieve Mandy! Logan, kan me goed voorstellen dat je liever je eigen werk uitzoekt. Hoop dat het meevalt morgen. Bakegirl, goed dat jullie en keus gemaakt hebben. Zoals eerder gezegd hebben ze in het zkh ook beter apparatuur. Kun je je mini nog beter bewonderen .