Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Eet smakelijk Elf ;)

Ik ook Sun.. Komt de onzekerheid toch weer om de hoek kijken. Volgens mij kunnen je darmen ook in de nacht aan het werk gaan. Niet fijn zo wakker worden. :(

Volgens mij is het grootste gedeelte dat de pijn veroorzaakt zojuist in het riool beland :p

Leuk die baby spullen, je hebt het straks toch nodig ;)

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hmmm oranjesoezen... ;)

Goeiemorgen!
    Logan dat is een mooi streven! Op naar Direct Duidelijke Strepen! (twee per test graag)

Butterfly wat een nare droom :( en van buikpijn word je ook niet echt vrolijk.

Sun, Japan lijkt me fantastisch! Echt zo stoer om daar eens heen te gaan. Ik vind het helemaal niet zo'n rare uitgave, je kunt zulke verre reizen voorlopig toch niet meer maken, nu kan het nog!

Itp 9 weken is gemiddeld het hoogtepunt wat hcg betreft, maar voor sommigen neemt de misselijkheid iets eerder of later af. Ik hoop voor je dat het snel minder wordt!

Ik begin me weer beter te voelen en dat is maar goed ook, want er staan klanten ingepland. Gelukkig blijft het redelijk rustig vandaag, want de helft wil deze dag liever feest vieren :)

3. Logan

Logan Niet meer actief

Moet jij werken Elf? Wie gaat er vandaag naar de tandarts dan? :p geniet van je tompoezen!

Oohh butterfly, ik las je bericht te snel en dacht dat je helderrood bloedverlies had. Muts, je moet mij niet zo laten schrikken ;). Die darmklachten zijn vervelend, ik heb daar sowieso veel last van helaas. Beetje uitgerust nog?

Haha Linky, je zegt het helemaal goed. ;) wat apart dat jij ook moet werken. Ik dacht dat iedereen vandaag zag als een zondag.

Ik kom trouwens om in de afscheiding, komt iemand dat bekend voor?

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Fijne dag meisjes!

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Afscheiding, geen idee. Ik had er zelf niet extra last van (nog steeds niet trouwens) en dacht o.a. daardoor dat het vast niet gelukt zou zijn, want ik dacht ook dat je dat 'moest' hebben. Het lastige is, een deel gaat nu zeggen dat ze dat ook hadden waardoor je hoopvol word, en een deel zegt van niet waardoor je alsnog niets wijzer bent... Gelukkig bijna 3 mei!

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb spoeddienst ;)

Jij een lange werkdag Mandy?
    Succes!

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    "Gewoon" een late dienst van 14:30-22:30..

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Mijn eigen schuld, ik heb de mensen zelf ingepland ;)
    Afscheiding komt mij wel bekend voor, vooral dat de hoeveelheid veranderde. Maar ook wat itp zegt; ieder heeft weer andere kwaaltjes, ik wil geen dingen zeggen waardoor ik je straks misschien teleur stel.

Mandy poeh wat een lange werkdag! Succes...
    Elf spoeddienst lijkt me niet echt heel leuk... Zoals ik het me voorstel tenminste: of het is verrotte rustig en je staart naar buiten, je afvragend wat je hier nog doet, of je komt om in de klanten die hun kiezen hebben gebroken aan oranje-lollies.

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D zo zie ik het ook voor me, Elf smikkelend aan oranje soes nummer zoveel (uit verveling) en dan opeens hele gebitten trekken ofzo (met nog wat banketbakkersroom op haar wang) :D

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sorry lieverd ;) Gelukkig was het maar een droom/nachtmerrie, al droom ik natuurlijk liever iets anders. Ik hang nu nog even op bed, gezellig naar de intocht van Sinter.. Oh nee ;) Koningsdag kijken.

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo is het ook een beetje ;)
    Behalve dat ik lekker thuis kan zitten. Het is vooral telefonische bereikbaarheid en af en toe even iemand helpen :)

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Butterfly, wat naar dat je zo slecht geslapen hebt en naar hebt gedroomd :(

Werkze voor de dames die moeten werken.

Ik ga zo met vl en nog wat andere vrienden Zwolle even in. Gelukkig is het mooi weer. Hopelijk blijft dat zo.

Fijne dag dames!

13. itakepictures

Veel plezier in Zwolle Liana :)

Wij hebben 'snack & slack' dag ;) Gister het huis schoongemaakt en opgeruimd en alle was weggewerkt, dus vandaag is joggingbroekdag en ik ga NU een broodje kroket maken

We hebben trouwens gister eens uitgezocht wat we zouden krijgen aan kinderopvangtoeslag, dat viel me erg mee. Als ons kind 2 dagen naar een gastouder zou gaan moeten we zelf maar iets van 99 euro per maand bijdragen, bij 3 dagen gastouderopvang kost het ons 150 euro. Ik was bang dat kinderopvang ons honderden euro's zou gaan kosten, maar dat valt mee dus :)

14. Logan

Logan Niet meer actief

Haha thanks voor het 'down-to-earth' brengen dames ;)

Aahh zo :) eet smakelijk dan ;)

Veel plezier met de goedheiligman ;) hahaha.

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Woh!! Mazzel ! ;) heb je dit wel goed berekend?? :) wij zijn 700 kwijt bruto ;)

16. itakepictures

#4396 itakepictures, 27 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2015
    Ik verdien niet zoveel, dus het zal wel kloppen ;) Heb het alleen wel berekend met 2013 gegevens van mijn onderneming, heb mn gegevens van 2014 nog niet terug van de boekhouder. En bruto kwam ik ook op dik 500 euro uit.

17. XmoonlightX

je bedoelt netto :D
    Nou lekker hoor! Wij niet hihi

18. itakepictures

Nee wacht ik heb typfouten gemaakt! Het is 199 en 250. De 1 en 2 op m'n laptop reageren heel slecht. Iets met frisdrank drinken boven je laptop enzo...

19. XmoonlightX

Haha ik vond het al heel weinig maar ja ik kan niet in andermans portomonnee kijken :D

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Maar voor wie heb je dan die oranjesoezen meegenomen...? :p

Deel Deze Pagina