Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    He getsie Elf, ik sla de soezen nu maar over ;)

Lianne, leuk!!

Ik ben met mn (zwangere) vriendin na een half uur stil gestaan te hebben op de vrijmarkt (aarrgghh...daarom deed ik dat dus nooit) in de prenatal beland en in de v&d op de baby afdeling en ik kon me ook niet bedwingen :) ook neutraal hoor, behalve dat we t geslacht nog niet weten hou ik daar ook wel van. Ik ben geen fan van zuurstok en dan hebben ze ook baby jurkjes met 20 lagen rouches en kant...neehh...en spijkerbroekjes voor jongetjes vind ik ook alleen leuk als ze al iets ouder zijn. Een baby hoeft van mij nog niet stoer te zijn..

Oh en net de laatste blauwe kannen ingeleverd, jemig de tijd vliegt. Zal wel weer even wennen zijn 'gewoon' plassen ;)

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hahahahahaaha kan iemand me opvegen :D

Wbt roze: zit wel aantal dingen tussen ja maar ook blauw haha(1 ding is trouwens rood maar dat zie je niet zo goed). Ben ook niet van hysterisch roze hoor. En waarom zou blauw niet kunnen voor een meisje ;) :)

3. Logan

Logan Niet meer actief

Missjuul, inderdaad :) half tien al...

Ik hou wel van roze :)

Kan ik wel tegen hoor, lekker kom maar op hahaha.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jammer, net allemaal op ;)

Succes morgen!!!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Leuk dames! Lekker shoppen :)
    Wij zijn onderweg naar huis, ben gesloopt maar was gelukkig erg gezellig. Als afsluiting sushi gegeten, chef wilde een verassing voor ons maken maar ik zei dat ik zwanger was en niet alles mocht. Vervolgens werden we overladen met heerlijke gerechtjes die ik allemaal mocht en die niet op de kaart stonden, zo lief!

Ik plof nu bijna van al dat lekkere eten ;) Duik zo lekker op de bank!

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jaaa succes Logan morgen! *duim duim*

Butterfly, dat klinkt als een geslaagde dag :)!

7. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Klinkt heerlijk Butterfly :)

Oh sushi, daar heb ik echt trek in zeg!!!

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Klinkt goed butterfly!
    Lekker uitrusten en uitbuiken nu :)

Ik ga nu ook naar huis, klinkt als laat, maar het viel erg mee vandaag. Ben ik de pauze die drie uur(!) duurde ook nog even bij mn moeder langs geweest, die woont in de buurt van de praktijk.
    Ook daar rustig aan gedaan, want ze was brak van koningsnacht :D

Logan veel succes morgen, hoe laat begin je?

Ik zag op de lijst dat Missjuul ook weer een afspraak heeft en ik zelf daarna, al zie ik in dat ik zowel morgen as vrijdag dezelfde afspraak in de agenda heb staan, dus morgen maar even bellen 😏

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Linky is je verlof nou begonnen dan of nog niet?

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al die babykleertjes, je kan op zo'n rommelmarkt ook zoveel liefs vinden. Ik vind blauw voor een meisje ook harstikke leuk.

Elf heerlijk hoor dat abces in combinatie met een soes/tompouce :D
    En wat leuk samen met vriendin zwanger!

Sun het schiet bij jou ook alweer op zeg! Nu alweer laatste kannen ingeleverd :)

Logan idd ging je morgen nou proefknippen?

Hier ook lekker dagje. Rustig op de bank gehangen bij mijn ouders en daarna op terrasje in de zon.

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Lekker geshopt hier zo te zien....!!

Ik heb lekker geslapen en we zijn vanmiddag op de motor naar Scheveningen gereden en hebben daar ff geluncht.
    Voelt heel vreemd om dat te doen, terwijl de kids in het ziekenhuis liggen.
    Maar ik heb er toch van genoten. Hopelijk over een maand op het zelfde terras incl kinderwagen.

Succes morgen Logan! Je kan het!

Elf, Leuk samen met een vriendin zwanger.. Mijn vriendin is ook pril zwanger. Ze heeft volgende week dr eerste echo. Spannend !

Mmmm klinkt heerlijk die sushi butterfly!
    Lief van de chef zeg!

12. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    er is behoorlijk gewerkt, geshopt en koningsdag gevierd zeg. Waar halen jullie de energie vandaan? Ik heb niet zo veel gedaan, beetje tv gekeken en nog even bij oma langs geweest. Mijn energie level is gewoon 0, zo moe

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Voorbij t eerste trimester zijn :p zo was t tot 1,5 week geleden bij mij ook.

Daantje, klinkt heerlijk! Hopelijk snel met de kids!!!

14. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ahh klinkt toch wel heerlijk daantjuh :) Hoe is het met de mannen? Nog even een foto spam in de club? :D

Ook ik heb heerlijk genoten van oranje soezen op men werk :)

Jaaa die miauw lijn van de hema heb ik ook het rompertje shirt en broekje van :D zo schattig

Leuk lianne allemaal pakjes zo heerlijk om lekker te shoppen..

Ennuh logan ik hou ook van roze hoor haha :D

Hier sinds gister gewerkt en nu net thuis.. ben kapot zo lekker naar bed en dan morgen weer 2 gesprekken... verder vrij dus lekker een avondje relaxen met vriendlief

Hier nog steeds niks van het ziekenhuis hopelijk morgen :)

15. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ahhh en ik heb nu heel erg trek in sushi ;)

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Lekker daan, even met de motor eruit!! Hopelijk toch gauw met de auto ;) Hoe doen de mannen het???

Logan, succes morgen!!

Wensje , wel een beetje op jezelf passen hoor!! Zolang doorwerken is niet bevordelijk voor je bekken!

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nou ze laten je maar lang wachten, wensje...

Klinkt lekker Daantje, terrasje pakken, binnenkort kun je dat vast nog eens over doen mét kinderwagen!

Bakegirl die energie komt idd tweede trimester wel weer. En vanaf halverwege het derde wordt het weer minder...

Lianne ik werk woensdag nog een ochtend en donderdag de praktijk opruimen. Dan volgende week geen werk meer, maar maandag nog wel mijn tweede vervanger wegwijs maken in het gebouw en kennis laten maken met iedereen die daar werkt (andere bedrijven), woensdag de 6e sleuteloverdracht en cliëntenoverdracht (dat moet heel officieel), en dan begint de vervanging de 7e. En dan komt er vrijdag nog iemand thuis langs voor websitebeheer en wat niet al, daarna ben ik er echt helemaal vanaf!
    Kan niet wachten :D

18. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Same here, ik heb de afgelopen 3 dagen bijna niets anders gedaan dan in bed liggen ;)

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes morgen logan.

Klinkt goed die hapjes die niet op de kaart stonden butterfly.

Wat leuk dat jullie samen zijn gaan lunchen in Scheveningen. De volgende keer lekker met z,n viertjes, lijkt me inderdaad gek.

Wat gaat het toch snel sun, gewoon je laatste kannen alweer ingeleverd.

Linky nog heel even en dan lekker met verlof, heerlijk! Succes alvast morgen als je moet dan tenminste. Hoe laat heb je in de agenda staan? En komt de tijd van morgen en vrijdag overeen?

20. Logan

Logan Niet meer actief

Thanks dametjes. Ik ga lekker slapen ik reageer morgen weer ff op iedereen :)

Deel Deze Pagina