Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik dacht dit dus. Kan misschien ook omdat het wat langer kan blijven zitten. I don't know... iets met klok en klepel :)
    Zou sowieso de huisarts/gyn om advies tzt.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh zeker!! Heb nog de tijd :D

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen vroege vogels :)

Moonlight, ja daar moet je zo langzamerhand wel weer over nadenken..
    Ik zie er enorm tegenop om weer aan de pil te gaan, die heeft twee keer zijn werk niet gedaan...
    Maar een spiraal zou ik er twee van moeten ivm hartvormige baarmoeder. Implanon schijnt dodelijk te zijn voor je libido... Iemand hier ervaring met de prikpil?

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Koper doen ze zeker wel! Alleen een kleinere net als bij de mirena. Je hebt meerdere modellen voor vrouwen met of zonder kinderen. Ken meerdere mensen die ze pre kids hebben gehad, vaak een blauwe maandag omdat je onwijs heftig en pijnlijk ongesteld wordt schijnt. Heb jaren een Mirena gehad, inderdaad hormonen maar veeeeel minder dan de pil. T werkt lokaal en daardoor minder nodig, ook omdat er iets "in de weg" zit wat een zwangerschap verhindert.,

Hier nog geen idee, misschien gewoon ouderwetse condooms? Hangt er ook vanaf hoelang je wil wachten natuurlijk met nr 2 ;)

Mooie buiken hoor!!

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dit dus :D. En veel minder hormonen +lokale werking = geen last ;) alleen het inbrengen was een hel, maar dat schijnt na een bevalling mee te vallen.
    Achteraf trouwens hilarisch, de assistente heeft mijn hand moeten vasthouden terwijl ik knock out bleef gaan (lang leve de pijngrens v onder t nulpunt ;)) en toen jaren niet bij de ha geweest. Ik kwam na jaren om dat ding te verwijderen en toen vroeg ze of t inbrengen pijnlijk was. Dus ik zeggen dat mn handje vastgehouden moest worden, zegt ze 'ooohh was jij dat' :), oftewel dat was een leuk verhaal aan de eettafel geweest dat ze dat na 4 jaar nog wist :D

Ik ken mensen met een koperspiraal, maar de ongi waren bij hen wel een stuk heftiger geworden en vaker schimmelinfectie

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Goedemorgen!

Spiraal, helaas geen goede ervaring mee. Ik heb na 4 maanden heftige buikkramp, vloeien en pukkels dat ding laten verwijderen. Ik wil sowieso gen anticonceptie met hormonen meer, dat is echt killing voor mn libido en humeur.

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Om nog even een positieve ervaring er tegenover te zetten: liep fluitend naar buiten 2x (2 mirena's gehad) en niet meer ongesteld :D maar tis voor iedereen anders.. Vind t ook lastig hoor aan alles zit wel een nadeel ;)

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames! Denk dat wij hierna gewoon overgaan op condooms. Pas als de kinderwens compleet is weer iets anders.

Heb trouwens speciaal voor Logan nog een foto in de club gezet ;)

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mhm AC ja... Ook zo'n ding.. Wij hebben hiervoor idd condooms gebruikt omdat we toch nog een kindje wilde maar hierna geen idee. We weten nog niet zeker of we nog een 3e willen.. en AC vind ik ook verschrikkelijk zoveel last van gehad..
    Maarja we hebben nog even om over na te denken :)

10. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Zo dan meiden, toe maar wat een verhalen weer! Hihi!
    Ik ben blij dat alles goed was met de afspraken en Logan Gefeliciteerd!! Hoop dat je het daar naar je zin krijgt!!

Ik zal zo ook even proberen een fotootje te maken en die te plaatsen! ;)

Oja, ac komt er voor de eersten ook al weer aan... Ik heb de pil nog wel staan, maar daar werd ik ook een beetje een ijskonijn van volgens mij.. Al had m'n moeder het niet door dat ik gestopt was...
    En Sun, dat zou ik precies zo gehad hebben hoor! Ben al een x bijna ko gegaan van gaatjes in m'n oren laten schieten..En van een plakje van mn duim afschaven met de kaasschaaf... :p Hihi... Dus weet hoe je je Voelt!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Koperspiraal vind ik niks. Daarmee kan er gewoon bevruchting plaats vinden maar het spiraal maakt het bms zo taai dat innestelen onmogelijk is. Ik vind dat cru, doe er nu zoveel moeite mee en dan zal me dat dalijk geen snars uitmaken...
    Kans op bbz is dan bij bevruchting ook erg hoog.

Ik ga kijken!

Hahaha :D sorry, niet leuk.

Ik dacht even huh? Maar dankje haha. :D

12. itakepictures

Logan wat fijn dat je een baan hebt, gefeliciteerd!

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ac, tja das dan weer t voordeel als je van jezelf geen cyclus hebt ;)
    Misschien gebruiken wij wel helemaal niks, ik kan wel weer een mirena nemen, maar die kan er dan ook binnen no time weer uit...clock is ticking :) nou ja, we hebben nog wel even de tijd om daar over na te denken..

Ik zal straks ook een buikfotootje maken!

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb een buikfoto geplaatst ;) verwijder hem vanavond wel weer.

15. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Waarom?? :(

16. Logan

Logan Niet meer actief

Als je de foto ziet begrijp je wel waarom. ;) ga zo heel lang online sraan.

17. itakepictures

Dames, weten jullie of ik m'n dosis emesafene zou mogen ophogen van 1x per dag naar 2x per dag? De misselijkheid neemt echt behoorlijk toe. De verloskundige is pas morgen weer bereikbaar voor telefonisch spreekuur en het spoednummer bellen voor zoiets gaat me ook te ver.

18. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Ik vind het geen rare foto hoor meid!! Mag je trots op zijn hoor!! :)

Ik heb er ook 1 geplaatst...

19. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    En de ha dan?? Zou je die dat niet kunnen vragen??

20. itakepictures

Ohja stom, niet aan gedacht, ik bel die wel even vandaag!

Deel Deze Pagina