Vast! Ik vond het heerlijk, al die mega jurken passen Heel veel plezier! (Wel stiekem foto's maken he? Dan kun je nog extra nagenieten ) Hopelijk morgen hopelijk minder hoofdpijn.
Mandy balen dat je, je zo voelt. Dikke knuffel. Veel plezier met jurken passen, hopelijk word je daar een beetje vrolijk van. Spannend logan! Goed dat je tot vrijdag/ zaterdag wilt wachten. Mijn duimen draaien wel door hoor. Mamayo ben ook benieuwd hoe het met je gaat? Cosy, hoe gaat ie verder met jou? Met de kilo,s gaat ie goed zie ik. Goed hoor
Goodmorning ladies! Vannacht gedroomd dat we een echo kregen en wij zelf het geslacht al heel duidelijk konden zien. Dacht dat het de navelstreng was maar bleek iets anders Wazige droom! Mandy, heel veel plezier met jurken passen!
Naa, succes met je laatste werkdag! Mandy, ik weet zeker dat je vrolijk wordt van jurken passen. Have fun! Butterfly 2e trimester gestart voor jou! Yeah!
Dank jullie wel meisjes! Mandy wat rot dat je je zo voelt, hopelijk vrolijkt het jurken passen je idd op. Logan spannend hoor Butterfly dan ben ik nu heel benieuwd wat je gedroomd hebt dat ik erin voor kwam! Ik droomde vannacht voor de 4e keer dat ons meisje met 35 weken werd geboren.. Hopelijk toch geen voorspellende droom..
Jij kwam voorbij fietsen toen ik ergens op een buitenweg stond. Volgens mij was ik naar iets op zoek. Jij kon me brengen naar twee verschillende plaatsen.
Goedemorgen lieve eitjes, Butterfly, oh jemig alweer 2e trimester! Wat gaat dat snel! Vage droom ook weer, wel gezellig dat Naa langskwam Mandy, veel plezier met jurken passen! Het was heel gek, ik schrok vannacht wakker en dacht 'o nee, ik ben vergeten te vragen hoe het jurken passen van Mandy was' . Heeel raar om dan nu te lezen dat het vandaag was Naa, ik hoop zeker geen voorspellende droom zeg! Laat je meisje nog maar even zitten. Of misschien is ie alleen voorspellend als je niet braaf doet wat de bedrijfsarts zegt Ik mag om 16.00 uur . Ik was ook van de rare dromen vannacht. Vl wilde niks met de baby te maken omdat het een meisje bleek te zijn. Ik was echt even boos toen ik wakker werd
Dat veranderd de zaak wel.. ik hoop zo door kunnen trekken haha. Morgen nog even racen Veel plezier Mandy, wat balen dat je je zo voelt. Jurken passen is wel heel erg leuk. Haha Sun! Dan word je echt zo kwaad wakker he
Goed hoor Logan, volhouden! Om nog even mijn mening te geven over de tiet-discussie: niks van gemerkt, ik had vooral typische PMS kwaaltjes toen het raak was en bij de eerste zwangerschap niet. hm heb je weinig aan he? Mandy, balen dat je je zo rot voelt! hopelijk inderdaad is jurken passen een leuke opsteker! wie gaan er allemaal met je mee? Jeej Butterfly, 13 weken alweer. Gaat hard opeens he? Oeh Sun spannend, ik blijf bij een jongetje bij jou! Ons niet te lang laten F5-en he
Hoeveel DPO ben je? dat hoeft nu nog niks te zeggen toch? stop die testen weer weg hier schiet je echt niks mee op
Ik weet het niet hoor, kan wisselen per persoon volgens mij. Ik kan me nl. de testen van ITP herinneren die pas later positief werden en volgens mij is ze toch echt zwanger Heel goed, opbergen en zaterdag pas weer pakken (op z'n vroegst ) *duimt vrolijk verder*
Hmm ok dat is waar maar toch je snapt wat ik bedoel toch? je exacte eisprong weet je nooit zeker en iedereen is anders geen bloed geeft moed en we blijven duimen!
Ik snap je hoor, maar altijd testte ik vroeg al positief dus ik geloof niet dat het goed komt. Lief dat je me moed in praat maar ik ben bang dat ik mijn lichaam iets te ken onderhand.
Succes met jurken passen mandy. Haha sun logisch dat je woest wakker werd. Gelukkig maar een droom. Spannend vanmiddag weet je het gewoon. Logan, ik blijf door duimen. Geen bloed geeft moed. Butterfly welkom in het tweede trimester