Hij weet heel goed wanneer die t zegt hoor. Gisteren was ik namelijk woest en dan zegt ie dat soort dingen niet. Dat is dan alleen maar olie op het vuur.
Zo ik heb het overleefd. Ging nog best aardig!! ben nu alleen na afloop wat misselijk en moe maar denk niet dat ze het door hadden! Jammer alleen waren de tokkies van tegenstanders. Schelden, letter agressief (teamgenootje is in haar rug geslapen met een stick!). Uiteindelijk gelijk gespeeld. Nu even lekker douchen en nog even met vriendinnen eten. @afspraken, de pre-echo kriebels/zenuwen beginnen hier al beetje te komen
Jeetje Lianne, dat zijn idd tokkies zeg! Diegene die n klap uitdeelde met dr stick heeft hoop ik een kaart gekregen? Fijn dat de wedstrijd te doen was! Veel plezier met je vriendinnen.
Lianne fijn dat je het overleefd hebt! Volgende keer ga je het vertellen toch? Daantjuh hoe gaat het met de BI pijn? En foto's posten van de meubeltjes he, ben benieuwd Hier een lekker productieve zondag, heb muesli gemaakt, brood gebakken, alle ah moestuintjes die we hadden staan verpot of geplant en ben nu series aan het kijken en alvast dingen snijden voor het eten vanavond. Van mij mag het snel dinsdagochtend/testochtend worden!
Zo dan, lekkere wedstrijd Lianne. Fijn dat het nu voorbij is. Vreselijk als mensen zo agressief zijn. ITP lekker productief dame! Zou willen dat ik dat had. Ben doodmoe! Ook vandaag niet vooruit te branden. Net wel even naar de supermarkt gelopen, even frisse lucht en er moet toch gegeten worden. Voel me nu alsof ik de marathon gelopen heb..
Trouwens vandaag exact een jaar geleden dat ik de eerste positieve test in handen had. Een heel licht tuurstreepje op CD30. Wij twijfelden toen of het positief was.
Nee.. De scheids "had het niet gezien". Tja.. Je zal het nodig hebben niet waar.. Haha itp weet je wat ik vanmorgen heb gedaan...mn oma had helpen sparen en nu heb ik mijn tuin compleet! Zie foto ik ben vast begonnen met duimen hoor voor je! Was gezellig met vriendinnen. Al een heel schattig cadeautje gekregen, mutsje en slofjes met nijntje oortjes. Grappige is dat ik nog niks durf te kopen maar ik wel wat dingen krijg raar idee dat hier hopelijk over ruim 6 maanden iets heb rondkruipen wat daar in past
volgens gyn zou het waarschijnlijk niet veel schelen als ik het op zou wekken, misschien zou dat zelfs wel langer duren. Dus nu zonder, maar als het te lang duurt, ga ik wel effe bellen voor een kuur. Vind het ook helemaal niet erg aan de ene kant, want ik word goed ziek van die kuur
Ik zit zelf te twijfelen of ik test zal doen. Ik durf het eigenlijk gewoon niet meer te hopen dat ik zonder hulp zwanger word. Over ei, ik weet niet of ik hem (nog) niet heb gehad of dat ik hem gemist heb. Gyn vind tempen ook niet zo'n betrouwbare methode om bij te houden en vroeg ook of ik ook ovu-testen erbij had gebruikt.
Lieve Naa, hoe laat heb je de GUO morgen? Zie je er tegenop? Ik ga slapen lieve dames. Mijn kop knalt uit elkaar van de koppijn (sorry voor de beelddenkers ). Truste!
Goedemorgen! Naa, veel succes met de GUO vandaag! Bakegirl, als je twijfelt testen.. Dan is t maar duidelijk denk ik?
Bakegirl bij twijfel idd testen! Leuk die moestuintjes wij hebben ook alle bakjes en moet ze bijna gaan verpotten. Vanmiddag 15.00 pas GUO dus duurt nog even. Zie er wel beetje tegenop ja. Hopelijk is alles gewoon goed
Weet niet of iemand de miss India Holland verkiezing kent? Maar mijn nichtje heeft deze gisteren gewonnen en gaat nu naar India om daar Nederland te vertegenwoordigen in de Miss India verkiezing. Echt heel stoer van haar!
ik zit nu op cd 38 en vanmorgen dan toch maar een testje gedaan. negatief, laat die ongi maar komen dan kan ik verder.