Ik vind mijn naam al onder de categorie 'ouderwets' vallen dus kan maar zo de mijne zijn Ohh toch nog 2x gegeven in 2014 😂
Succes vanmiddag butterfly. Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van Vl. Als het de mijne is, zou ik het ook niet erg vinden. Ieder z'n ding toch. Ik ben er in ieder geval blij mee. Vaag logan, is er een tijdje gelden ook niet een topic gestart met het zelfde onderwerp? Linky succes bij de vk. Lianne heel veel plezier vandaag, dat je naast de bruid ook mag shinen in je mooie jurk
Ik ben in een cyclus van 43 zwanger geraakt.. En je kan altijd een uitspatting hebben ondanks dat je regelmatig bent
Ja das ook weer zo natuurlijk, dat er een uitspatting tussen kan zitten. Kan me dat alleen zo moeilijk voorstellen als je cyclus regelmatig is.
Ik bel maandag wel ff als ik ongesteld ben. Als mijn cyclus boven de 36 kwam kreeg ik iets dus dan maar positief bekijken.
Tja misschien dat ook je dagelijks sporten en dieten nu invloed heeft op je eisprong .. In je handtekening staat ook een keer een cyclus van 41'dg
Ik zou in jouw geval wel contact hebben opgenomen met de gyn, Logan. Het klopt niet dat de ovutesten positief blijven. Zeker niet als je vruchtbaar slijm al geweest is en nu weg blijft. Ik zou alleen niet weten wat ze voor je kunnen doen... Bij pcos en trage schildklier is dit ook een symptoom, maar daar zul je vast op onderzocht zijn, gezien je geschiedenis De naam die wij leuk vonden (vinden) is van het enige paaseitje dat (tot nu toe) dit jaar is bevallen Toch kozen we voor een andere, omdat we toch wel erg veel mensen kennen met deze naam en we hebben hem ook een beetje gelinkt aan de vorige zwangerschap, die niet goed ging.
Logan, wat vaag zeg, ik zou ook even bellen maandag. Ik kan er weinig zinnigs over zeggen vrees ik ohh...ga jurk spieken!
Sun wat leuk een meisje. en nou ben ik ook wel benieuwd naar die vreselijke naam. Raar logan, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Inderdaad raar Logan hopelijk weet je snel meer.. Zo op naar de bruiloft. Huis was zo mooi dat we net een bod hebben gedaan.. spannend
Wauw LianneE! Super spannend!! veel plezier op de bruiloft!! En Butterfly hier net als Mandy ook al beetje plaatsvervangend zenuwachtig hoor!! Itp, weten jullie al of jullie het weten willen?? Wat jullie kleine beeb is?? Laatst twijfelde je nog.. En hoe is het met de misselijkheid??
Logan wat ellendig dit zeg.. Idd maandag maar even ziekenhuis bellen anders? Overleggen kan zowiezo geen kwaad... Lianne wat spannend!!! Veel plezier bij de bruiloft Linky succes bij vk zo, hopelijk een verklaring voor je gespannen buik! Lijkt wel alsof dat meisje in mijn buik soms denkt dat ze met haar voeten door mijn huid heen kan...
LIanne, spaaannnend!! En veel plezier! Linky, succes bij de vk, hoop dat het meevalt met de harde buiken! *sjeest weer verder*
Oe Lianne spannend!!! Butterfly succes! Is het niet een beetje vroeg om het geslacht te kunnen zien? Of bedoel je met straks over een paar weken