Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Daantjuh.. ja ik vroeg me ook af of je nu bedrust moet aannemen tot de pikkies er zijn? Maar gelukkig alles weer rustig.. Nu hopen dat het zo blijft..

Bloempje.. ik zie wel iets.. maar wat Logan ook al zei.. ik snap iets niet helemaal denk ik.. vorige week had je toch enorm vroeg getest en toen was hij toch ook posi? Dan zou hij nu toch echt opgelopen moeten zijn. Kan het niet nog steeds rest hcg zijn? Hoe dan ook hopen we allemaal op een wonder en een plak beeb :)

ITP hmmm geen bloed geeft altijd moed.. maar een witte test is ook weer zo demotiverend.. ook voor jou draaien mijn duimen.. maar had toch liever een mini streepje gezien :)

Butterfly.. ja die afscheiding.. brrr ik broekloer nog dag en nacht.. niks aan te doen.. we kunnen alleen maar afwachten..

Lianne, fijn dat je steeds een vroege echo hebt.. ik heb hem pas rond 5 u.. kan ik lekker heel de dag extra misselijk zijn van de zenuwen lol

Cosy.. oe.. bijna weer NOD voor jou.. hoe voel je je?

Hier merk ik dat het nog steeds niet doorgedrongen is.. ik wil zo graag genieten maar ik durf gewoon echt niet.. hopelijk na de volgende goede echo wel.. maar betwijfel het.. ach ja.. ik vind het allemaal prima, als die kleine maar blijft zitten en gezond te wereld komt.. dan weet ie niet wat m overkomt zoveel aandacht gaat ie krijgen

2. Logan

Logan Niet meer actief

#702 Logan, 18 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2015
    Ik zou gewoon een kv2v5 doen, die zijn bijna net zo gevoelig en de early geeft inderdaad vaak valse strepen, of blijft wit terwijl je wel zwanger bent. Dat die nog verkocht worden is me een raadsel.

Hoort erbij!! Haha voelt best vies he?

Aahh wat schattig!! Op zich snap ik het wel. Ik pak met gourmetten bijvoorbeeld altijd twee vorken, een voor het rauwe vlees en een voor het gebakken. :)

Dat ze mijn man laatst tegen mij... Echt zo lief. Hij zei 'we hebben iets wat anderen helemaal niet hebben, wij kunnen heel veel hebben want dit maakt ons zo sterk'. Ik smolt zowat, en hij heeft ook echt gelijk! Toen we net een jaar bezig waren maaktte we best vaak ruzie en sinds de twee miskramen is dat zoveel minder. Heel bijzonder eigenlijk.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Och kiend, dat komt heus wel goed. Ik snap je angst heel goed, denk ook dat dat normaal is met een miskraam.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha logan, ik leg zelfs bij elk soort vlees een apart vorkje :D

5. Logan

Logan Niet meer actief

Als ik bij iemand anders ga gourmetten zie je ze soms wel even fronsen :D maar ik ben gewoon een piepert wat dat betreft.

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hommel, logisch toch dat je je zo voelt? Ik hoop dat je na een goede echo meer kunt genieten, toch een zelfbescherming die in werking treedt. Begrijpelijk en herkenbaar en tegelijkertijd zo jammer want je wilt optimaal genieten. Dat gaat echt nog wel komen!

Itp, is je cyclus een beetje regelmatig? Hoewel er natuurlijk nog steeds hoop is, is die onduidelijkheid ook echt vervelend! Ik duim nog steeds!

Dat is idd wel waar, ook al had je die mk liever niet mee willen maken het kan je ook sterker maken. Zo heb ik het verlies van ons kindje ook ervaren. Het heeft ook veel gebracht ondanks al het verdriet.

Lianne, aahh die mannen blijven ons verrassen he? ;) lijkt me voor hen ook raar. Wij voelen van alles en zij zien in t begin alleen een vage frummel op een echo waar nog geen touw aan vast te knopen is :D

@afscheiding, heel normaal maar OMG hoe vaak ik wel niet naar de wc gesneld ben om te controleren of t geen bloed was :)

Ik merk gelukkig wel dat ik steeds meer vertrouwen krijg in mijn lichaam. Niet meteen meer in de stress als ik even iets niet of minder voel en meer ontspannen. Niet al een week tegen een echo op zien en langzaam fantaseren over namen, kamertjes en toekomst. Hoewel ik nog wel erg op zie tegen de chromosomen onderzoeken...

Lianne, zo jij kan idd recht uit bed naar de echo zeg!
    Ik mag om 8.30 en dan meteen er achter aan een gesprek met gyn/vk over de prenatale screening, kon wel tot 10.00 duren maar dat zal wel inclusief wachttijd zijn ;)

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of gewoon geen vlees :p
    Haha sorry, inkoppertje, kon het niet laten ;):)

8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Wat ik wel bijzonder vond is toen we een tijdje geleden met een groep gingen gourmetten, 1 zwangere weigerde om de salade en rauwkost te eten omdat ze het zelf niet gewassen had. Misschien denk ik er ook wel zo over als ik zwanger ben hoor, maar ik dacht wel even 'kom op zeg...' Zo vies is onze keuken echt niet hoor ;)

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ik ben ook wel strak hoor met dat soort dingen, ik was ook altijd mijn kip snijplank af voor ik iets anders ga snijden.

Wat lief van jullie mannen itp en logan. ik hoop dat jullie geluk snel compleet is met een mooie plakbeeb :)

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Och ja die types... staat er op een zak van de appie: "3x gewassen in ijswater" en dan nog een keer wassen.. ik mik alles gewoon in de pan en dan denk ik soms oh.. misschien had ik moeten kijken :D maar ik eet in cafés en restaurants ook gewoon sla hoor :p

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha inderdaad Logan, vind dat maar niks :p
    Zeker niet nu ik in die kannen moet plassen.

En dat met die twee vorkjes, doe ik ook ;)

Sushi moeten we dan maar bij de sushi train gaan eten, tenminste alles op een apart bordje ;)

Rommelt jullie buik/darmen ook zo na het eten? Lijkt wel een concert hier beneden. Wat een geluid. Was blij dat ik twee boterhammen had weg gekregen.

12. XmoonlightX

Aar logan, 1 vork voor je rauwe vlees , dat is te weinig hoor want je kippetje moet toch echt met een apart vorkje!!! :D
    (Vandaar dat er bij mij bij alles een apart vorkje ligt haha)

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha echt niet he... zo'n vaart zal het niet lopen. bovendien is de buitenkant rijst/ zeewier etc en zit de rauwe vis in het midden :)

Lucht in darmen heb ik wel gehad maar is nu redelijk voorbij.. nu alleen nog last van verstopping :)

Sun, wat fijn dat je er wat meer vertrouwen in krijgt!! Ik heb dat ook wel hoor en hoop dat na vrijdag het echte genieten kan beginnen. Logisch ook dat jij heel erg op ziet tegen de prenatale screening.

Edit: nu heb ik zin gourmetten :D

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ooo ik ook.

Bij mij mag je komen eten hoor, ik begrijp dat helemaal haha.

Oo ik ben niet de enige rommelkont dus. Erg is dat soms wel, dan denk ik oo volgens mij had ik even moeten wassen. Maar ach ik leef nog ;)

Ik heb een vaatwasser, ik gebruik voor alles een andere plank haha.

Dat is gewoon een belediging. :). Ik had gelijk gevraagd of ze d'r eigen glas en bord nog even wilde afwassen.

Gelijk heb je. Ik eet niet veel vlees trouwens :). Helemaal niet vind ik het te lekker voor.

15. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Iedere keer dat ik de blauwe dop er af schroef denk ik... "Voor Logan!" hahaha echt ik heb nog niet moeten overgeven, het hangt er steeds lekker tegenaan, maar gisteren.. gisteren .. was het bijna gelukt.. die lucht uit die potten.. arghhh Dus Logan, jij bent de reden dat ik het vol blijf houden :)

16. XmoonlightX

Ja en je kippetje niet op een houten plank he!!

Itp bizar! Alsof je ongewassen salade op tafel zet?!

17. Logan

Logan Niet meer actief

Aaaahh :)

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

ja mevrouw Moonlight :D :) :) :)

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisjes heb wat in de club gezet, kunnen jullie t even lezen?

20. XmoonlightX

😂😂😂

Deel Deze Pagina