OOOOHHH spannend !! kan je er niet een lucifer of iets kleins bijleggen zodat die focust? en welke cd zit je? kan het zijn dat je minder DPO bent dan je denkt?
Ja het focussen lukt wel maar je ziet het gewoon niet echt. Ik moet zelf ook echt heel erg turen. Heb die teststrip nu uit de cassette gesloopt en ik zie 'm nog dus is geen schaduw van die cassette denk ik. Zit nu op CD 30. In m'n onderschrift kun je zien dat 30 m'n gemiddelde cyclusduur is, maar het kan dus ook zijn dat ik nog iets te vroeg ben. Ik ga even m'n plas opsparen en vanavond en morgenochtend maar weer testen. En nu maar weer ff proberen te werken ofzo
Ah ja ok het kan dus ook dat je NOD pas over 2-3 dagen is ofzo? Spannend hoor ik neem aan dat je meerdere testen hebt ingeslagen ?
Daan, spannend hoor! Hopelijk blijven ze nog even bij je, maar wel een fijn idee dat mochten ze komen dat je dan in goede handen bent in t lumc. Knuff Linky, haha raar zo'n lichaam... Naa, gelukkig heb je vanavond een echo dan heb je hopelijk meteen duidelijkheid want het is toch raar dat ze niks gezegd hebben. Of je hoeft je geen zorgen maken, maar dat hadden ze dan ook wel mogen zeggen.. iTP, ooh spannneend!!! Wij weten wel wat wat we morgenvroeg gaan doen
Nou tuureluur... Ik vind 'm echt superonduidelijk dus zeg ook gerust als je echt niks ziet. Ik heb de afgelopen maanden heel vaak een streepje willen zien toen er echt niets stond, dus wie weet zit ik er ook echt enorm naast.
Het enige lijntje dat ik zie bij heel goed turen is een beetje dun.. Hopelijk loopt ie wel op! Nu met de middag en een ongeconcentreerd plasje kan het best een vertekend beeld geven..
+ ik geloofde eigenlijk ook niet zo heel erg in turen, bij een zwangerschap is er wel echt een streep te zien en zo niet dan gewoon niet zwanger. Nouja, ben benieuwd wat dit gaat worden, voor mijn gevoel kan dit echt nog net zo goed eindigen in een menstruatie.
Oeh ITP, wat spannend!!! Zie ook een heel licht lijntje bij inzoomen! Ga super hard voor je duimen!!! Ohja, ik heb een zwarte kat 😀
Hij komt toch ergens vandaan denk ik altijd maar. Maar goed ik had twee maanden terug ook zon streepje dat de dag erna weg was. Lekker opbeurend he heb je enig idee wanneer je ei is?
ja das waar, maar voor hetzelfde geld is dit een of andere bliep in de productie van die testen ofzo Geen idee wanneer m'n ei precies was, denk ergens in de eerste week van maart. Ik post zo ook wel even een foto van onze kat Vanw erken komt toch niks meer
zelfde soort , alleen een andere kleur...vind het erg hilarisch al die look a likes!! en ik zie een streepje. dus even een tijd niet drinken en plassen en dan hopelijk een duidelijkere streep !! *duim*duim*duim* maar voor nu zeg ik nog geen ja... dus duimen voor ITP en Blloempje voor een duidelijkere streep en voor logan en mandy voor een goede bevruchting en ff op de lijst spieken waar cosy zit in de cyclus edit: ohhh die kan bijna testen, samen met bakegirl!! duim duim mamayo ik denk aan je! knuf!! en uiteraard ook voor Daantjuh, dat die mannen nog ff blijven zitten nou hopelijk geen rsi klachten straks van al dat geduim
Ik ga ook duimen dat je die pot augurken binnen no time wil opeten Cosy zit volgens mij een paar dagen voor NOD