Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Fijn!! Ben erg benieuwd! Komt goed!

2. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truste oma :D

Fijn dat je op tijd mag butterfly! Duim voor je hoor!

Wat ben ik toch blij met mijn vk. Ze vond het heel slecht van ziekenhuis dat ze niks benoemd hebben over groei.
    Ze heeft de waarden in de curve gezet en het gewicht zit tegen ondergrens aan en de doorsnede van het hoofdje onder de ondergrens. Vk gaf aan dat het nog mag omdat het in verhouding is.
    Ze schrok van de hoeveelheid harde buiken van mij, maar ze heeft er vertrouwen in dat ik mijn lichaam ken en aan de bel trek als ik twijfel.
    Ze wil me wel over 3 weken weer terug zien.

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn Naa, dat voelt weer even goed of niet?

*Zwaait naar Louan*

4. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn Naa, dat ze het je goed uit heeft kunnen leggen. Goed voor jezelf zorgen meis en inderdaad aan de bel trekken bij twijfel.

Butterfly fijn dat je zo vroeg al mag.

Slaap lekker lianne, ik ga het waarschijnlijk ook niet lang meer trekken. T was me wel weer een dagje pff.

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naa, gerustgesteld? Wel fijn iemand die zich niet zo strikt aan die grenzen houdt maar ook kijkt naar verhoudingen enz. Het gaat om meer dan 1 getal. Kun je weer een beetje rustig slapen :)

Butterfly, alvast succes morgen!

Itp, ik duim voor een niet-tuurder morgen ochtend!

Trusten meiden, deze bejaarde houdt t ook voor gezien vandaag!

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hahahaha muts!

Ik denk aan je morgen lieverd!! Hopelijk een mooie echo voor jou!

En Daan, lieve schat toch. Vind je onwijs dapper! En helemaal niet raar dat je even in stort. Hopelijk blijven je pikkies nog ff lekker zitten!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dankje lieverds! Doet me goed.

Hoop zo dat ik hier morgen een mooie echo mag laten zien.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Indd Naa! Wat sun zegt! Xxx

Ik krijg 48 uur weeënremmers ivm longrijping. Daarna weeënremmers is slecht voor ons. Zeggen ze.

Voordeel is dat ik hiervoor ook niet echt weeën had. Hoewel ze wel iets zagen op de ctg. Had maar 2 tot 4 harde buiken per dag.
    Dus gisteren en vanochtend kan ook een normale harde buik zijn geweest. Ctg's van vanmiddag waren beide goed.

Echt super lief jullie reacties! Heb er veel steun aan.
    Vind het super stom dat ik waarschijnlijk niet naar de meeting kan komen. Had me er echt op verheugd.

Ik blijf hier waarschijnlijk totdat ik 32 weken ben. Tenzij het supergoed gaat en dan mag ik naar huis met verplichte bedrust.
    En dan ben ik voorlopig gewoon liever hier dan thuis.
    Hier heb ik gewoon de beste zorg!

En naa! Met die harde buiken.. Gewoon bellen als je het niet vertrouwd hoor!! Beter teveel controles als te weinig. Hier ook bij toeval erachter gekomen.

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Succes morgen butterfly! Wat een spanning!!

Hoop dat je een beetje kan slapen zo! Dikke knuf!!

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zeg dat wel, dankje lieverd!
    Jij ook een dikke knuffel, zet m op daar ;)
    Hopelijk blijf je er nog even lekker zwanger!

11. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Komt vast goed Butterfly!! Wij duimen allemaal voor je!! :)

En Naa, wat fijn en wat lief van die vk!! Hopelijk ben je nu weer beetje gerustgesteld!! Komt best goed met de mooie meisje van je!!

Hier wordt ik me steeds meer bewust met wat ik voel. En volgens mij is die kleine wakker nu. :) even genieten. Hihi. En dan douchen en slapen!!

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Butterfly fijn dat je al zo vroeg mag!

Naa niet leuk dat ze zo met je om zijn gegaan, geeft een hoop onnodige stress. Gelukkig heb je nog een menselijke vk die het voor je in perspectief wil zetten.

Itp ik ben ook benieuwd naar je test morgen, 's ochtends is de meest gunstige testtijd, dus als dat niet meer duidelijkheid geeft... (dan is het duidelijk toch?)

Hoe zit het met de andere dames wiens nod nadert? Wanneer gaan jullie testen?

13. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Goede reden om daarna nog een keer af te spreken dacht ik.zo!! :)
    Moeten we maar Skype op die dag! Ben je er toch een beetje bij!!

Snap best dat je dan liever daar blijft. Mocht er dan wat zijn, dan zijn ze ook super snel bij je.. Hoop dat je vanacht weer beetje kunt slapen!!

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve Daantje, klinkt heftig allemaal, maar wel positief. Niet zo gek dat je even ingestort bent vanmiddag. Hou je taai lieverd! Knuff.

Lieve Butterfly, gelukkig mag je morgen op tijd voor de echo! Duim voor jullie! Knuff!

Naa, fijn dat je zo'n lieve vk hebt! En zeker aan de bel trekken hoor, als dat nodig is.

15. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zeker gerustgesteld door vk en dat is fijn.
    Wat betreft harde buiken houd ik het in de gaten.. Soms is het een beetje zoeken naar waar de grens ligt. Heb er op mijn werk rustig 3 per uur en in 'rust' thuis 1 per uur. Dus zodra het allemaal nog meer gaat worden dan dat dan ga ik gewoon weer bellen.

Daan goed op jezelf passen meis en ik duim heel hard voor jou en die mannetjes. Hopelijk waren die metingen op het ctg idd normale activiteit van je baarmoeder en nog geen weeen!

Iedereen slaap lekker alvast! En butterfly vast succes schat mocht ik voor die tijd nog niet aanwezig zijn hier.

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Butterfly hopelijk slaap je lekker vannacht en op naar een mooi hartje morgen!!!
    Daantjuh moeten we maar naar jou toe komen :D , maar misschien is ff skypen een idee... Hihi..nee hoor meid rustig aan, en hopelijk kan je je via zp toch ook nog een beetje vermaken want weken bedrust is best pittig!
    Naa fijn dat de vk het nu in de gaten gaat houden! Werk je wel minder naa??
    Itp ben benieuwd naar je test morgen!!

17. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja werk nu 1 dag minder dus hopelijk gaat dat voldoende zijn :)

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

En anders minder uren op 1 dag

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Minder uren op een dag is inderdaad ook een goede optie!

Slaap lekker lieve Paaseitjes!

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Daantje fijn dat ze goed op je passen. Ik duim ook mee dat ze zo lang mogelijk binnen blijven! Je had je de laatste week voor je verlof en het begin er van waarschijnlijk heel anders voorgesteld :(

Naa, fijn die lieve vk!! Rest heeft het al gezegd maar pas op jezelf he, wat niet gaat, gaat niet!

Butterfly veel succes zo!! Ik denk aan je! Wensje en Hommel ook succes met de echo (volgens mij hadden jullie vandaag?) hoelaat mogen jullie?

Itp: en? :D

Deel Deze Pagina