Die enge, zieke verhalen lees ik ook liever niet Al vind ik dat van het geslacht wel grappig t Is even omschakelen, maar er zijn veel ergere dingen. Ik ga nu naar t werk, ik zie wensjes update later wel...
Hopelijk bij Wensje ook alles goed! Hommel, 16.30 duurt nog ffies. Hopelijk trek je de zenuwen een beetje. ITP en Bloempje, wat naar die onzekerheid weer! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie allebei. Mandy, wat leuk dat je naar de Veluwe gaat! Slim dat je geen testen meeneemt 😏. Erikatje, wat een naar bericht zeg. Zo jammer dat er zoveel zieke mensen op deze aardkloot rondlopen .
Ik denk dat degene die hier vanmorgen niet gekeken heeft zich een ongeluk schrikt van de vele reacties..... Hehe....
♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 2 juni 2015 - ♂♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Missjuul - 25 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡ > Wensje88 - 31 juli 2015 - ♂ it's a Boy! ♡♡ > Liana84 - 27 augustus 2015 - ♂♀ they're a Boy & a Girl! ♡ > Erikatje - 7 september 2015 - It's a surprise! ♡ > LianneE - 10 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > Sun123 - 15 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > Hommel82 - 19 oktober 2015 - ♂♀? ♡ > ButterflyNova - 9 november 2015 - ♂ Yes, allemaal hartjes!!!! Ik hoop zo dat deze lijst snel langer wordt!
Jaa dat hoop ik ook Liana!! En dan geen test stress meer alstublieft!! Gewoon allemaal Zwanger!! Ik gun het iedereen zo!!! Dan kan het voor iedereen bevalstress worden.. En komen idd de vragen: is de baby er al??
Aah Wensje.. Eindelijk een hartje voor mijn naam! Zo blij. Ik mag nu 15 april weer voor de termijnecho, wanneer dan alles in orde blijkt wordt ik overgedragen aan de vk.