Wat vreselijk voor haar! Dat lijkt me toch niet goed, waarom nemen ze haar niet op ter controle? Hommel, ik duim nu ook voor jou!! Knuffel ♥
iedereen is de vingers aan het laten rusten voor het F5-en vanmiddag weer. Ik heb ondertussen de focus van een blik wortels... zit de hele tijd met morgen in mijn hoofd..
Jeetje Gerinda, dat is echt heftig zeg! Hoop zo dat de kleine blijft zitten zodat ze wat kunnen doen! Erikatje, gaat snel he? Bij mij zijn de laatste kratten afgelopen dinsdag opgehaald. Lianne, 'een focus van een blik wortels'
Ja en het rare is: die vorige echo is pas 2,5 week geleden maar het lijkt wel 2,5 maand.. gelukkig heb ik dezelfde lieve echoscopiste/vk als de vorige keer heb wel een goed gevoel, maar toch... nagels bijten
Jaa, het gaat echt super snel!! Lijkt wel.gister dat ik me aangemeld heb.. Terwijl ik het in een kannetje pissen nu ondertussen wel zat ben eigenlijk.. Heel stiekem.. En ik wist van een vriendin van me met 5 weken ook dat ze zwanger was.. Dus die heb ik ook meteen verteld van mvm en die doet ook mee!!! (Goed hé Logan)
Ik begrijp hoe je je voelt Ik keek die verloskundige ook al zo aan van uuuh dan pas weer Volgens mij heb ik haar de volgende keer ook weer, erg lief mens! Ze vond het trouwens ook heel goed dat ik al mee doe met MvM
Snap helemaal dat je zenuwachtig bent Lianne! Duim voor een mooie echo voor je! En wat moonlight zegt had ik ook, die bewegingen geven een veel zekerder gevoel. Ik voel me echt een wrak, heb weer ziek mannetje dus al 3 nachten zo'n 4 uur slaap per nacht.. Hopelijk snel weer wat meer uurtjes slaap krijgen..
Oke ik ben een ei want ik heb early-testen gekocht en de testpoint early geeft nu toch echt een licht tweede streepje aan. AAHHH! Ik ga ff snel een foto maken