Ben benieuwd ITP! Ik heb die ook wel es gedaan en pieste altijd een streepje haha Heb je niet nog een kV in huis?
Even een telefoonfoto. Heb nog 1 kv test, die bewaar ik voor morgenochtend denk ik. Ik moet nu echt weer even normaal gaan doen en gewoon afwachten, maar dat is zooooo moeilijk
Ik zie hem ook zonder turen of zoomen. Heb je niet een later ei gehad en zit je nu gewoon op 9/10 DPO ofzo? Spannend! morgenochtend weer? Hommel: succes!!!
Maar die foto is dus echt van na 30 min ofzo, maar volgens mij was er wel binnen 5 minuten iets zichtbaar. Er staat alleen dat je 'm na 5 minuten niet meer mag aflezen Nouja conclusie: morgenochtend weten we hopelijk eindelijk meer!
Ohja ei, ik heb echt geen flauw idee wanneer dat was. Maar ik weet wel dat toen ik die echo had een paar maanden geleden op cd16 (volgens mij) m'n ei pas een paar dagen later zou komen. Dus misschien is m'n ei idd gewoon laat/ben ik vroeg
Oke dus het zou kunnen dat je ei rond dag 20 springt en je een LF van 11/12 hebt. Dan zou je nu zo'n 10 DPO zijn? Mijn ei sprong ook op dag 15-16 en had dan een LF van zo'n 11-12 dagen. Heb dus ook wel eens een ronde totaal verkeerd geklust
Heeft KV nieuwe testen ? Ik zie m hoor ITP! Weet alleen niet of het na 30 minuten ook nog telt.. Morgenochtend met ochtendurine nog even testen? Heb je geen KV 2 voor 5 liggen? Die vind ik toch nog altijd het meest duidelijk!