Oew!! Ik zie het streepje zeker!! Zou je niet voor de zekerheid een dag langer wachten?? Met de.kv test?? Moet je zelf weten hoor. Is maar ideetje.
Ik zie m ook zonder te turen!! nu maak je het wel echt spannend haha. Succes morgenvroeg, dat wordt weer f5-en en duimen voor alle paaseitjes!
Tot zaterdag wachten gaat me eeeeecht niet lukken, ik ben al heel ongeduldig en met dit al helemaal. 10 maanden gewacht op zo'n freaking tweede streepje en nu het er misschien tocht echt aan zit te komen ga ik testen ook
We zijn bij de echopraktijk geweest, die mevrouw was echt super aardig. Ze heeft alles rustig met ons doorgelopen en uitgelegd. Alles zag er goed uit zij ze, dus ben weer helemaal zen.
Wauw!!!! Ziet er super goed uit. Ik heb die in deze zwangerschap ook gebruikt. Zijn volgens mij prima betrouwbare testen. Lianne, zo herkenbaar dat het lijkt alsof de vorige echo alweer eeuwen geleden is. Alles is vast goed met jullie mini. Benieuwd naar Hommel ook .
Trouwens, ik had ook al een streepje op de kv test toen ik een positieve testpoint had. Al was die testpoint bij mij wel iets duidelijker (maar wat wil je met een tweeling )