Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ook al op tijd morgen maar erna door naar de arts dus duurt ff voordat ik wat kan laten weten

2. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh paprikachips. *heeft een zakje klaargelegd voor vanavond voor de buis* sta toch nog 5kg in de min dus goed excuus :p

Ik duim voor je ITP! Knuff!

Wat fijn butterfly zo'n mooie knaltest!

Sun en Moonlight morgen weer 2 mooie echo's :)

deze week de eerste week dag minder werken, dus morgen fijn thuis, moet wel vanuit huis wat werken maar het geeft me veel rust dat ik niet op en neer moet morgen en sochtends rustig kan opstarten.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Morgen wel showen he butterfly?! Ben echt benieuwd hoe die eruit ziet bij je :)

Zat net te denken en te googlen, over wat me zou kunnen helpen om die cyclus korter te krijgen... clomid dan niet las ik hier al :D maar je hebt ook pregnyl he, en dat krijg je dankzij mvm. Heeft het misschien een reden waarom ik altijd zo vol ben ervan haha, gewoon voorgevoel.

Wbt chips, oo jammie ik heb net lekker een pizzaatje besteld. Heerlijk ongezond maar ik had er zo'n zin in.

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja pregnyl zou een goede optie zijn Logan! Dat gaat dan denk ik wel ik combi met Clomid:)?

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat fijn zeg Bakegirl! Eindelijk actie...! Helaas wel de mmm, maar het is voor een goed doel. Hopelijk doet clomid zijn best bij je!

En linky lekker geshopt dus? Wij moeten ook nog maxicosi's kopen. Word ook de cabriofix hier.

butterfly haha die droom. Ik durf zelfs in mn droom
    Nooit vreemd te gaan. Zo kansloos.. Vind mn vriend wel schattig.

Vervelend dat je je zo belabberd voelt naa:(

Hier was mn craving ook paprika chips in het begin. Nu ffies geen cravings meer.
    Vandaag een high tea gedaan ivm partnerschap. Incl taartjes en mn suiker was gewoon laag daarna! Jeeej..
    Net pizza gegeten hahaha. Straks waardes meten hehe.. Ben benieuwd!

Vandaag ook heerlijk op scheveningen gezeten! Was echt heerlijk in het zonnetje uit de wind. Dat er maar veel van dit soort dagen gaan komen. Dan word mn verlof wel heel erg chill.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Van pregnyl springt je ei en verlengt je LF. Cyclus word er niet persee korter van.

7. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nu eerst nog eens reageren, kom steeds niet verder dan de club :D

Even een brok in mijn keel lieve Sun, je gaat heel snel het hartje van deze frummel horen hoor!!

Fijn dat het een fijn gesprek was Logan, maar jammer dat ze niet toch nog iets uit de hoge hoed konden toveren voor je ;). Hoop dat je lijf ook goed meegeluisterd heeft, maar voor het geval dat: "Joehoeeeeee, er staat niks in de weg voor een goede zwangerschap, dus kom op nou!!! (denk Tatjana :p).

Haat aan de misselijkheid Butterfly ;)!
    En beter zo dromen dan die vreselijke nachtmerries toch? (moest wel ff googelen op de titel van dat nummer hoor, had echt geen flauw idee :D)

Fijn dat alles goed was Missjuul, keurige bloeddruk ook!

Dat is mooi Bakegirl, vind het toen ook al zo belachelijk! Nu maar hopen dat je snel kan starten en dat het net zo snel als bij Sun resultaat geeft :)!

Au Linky@!! Prikken, zit echt zo'n verschil in hè, de ene keer voel je er bijna niets van en de andere keer is het echt pijnlijk! Heb je er ook nog last van?

Wordt het weer een lucky tuesday IPT?? Ik hoop het zo!

Lekker zo'n knaltest Butterfly! En dan straks lekker flessen vol piesen voor het goede doel!!

Ben jij serieus nog 5 kg lichter dan voor je zwangerschap Naa :(:$. Dan mag er zeker wel wat chips in! Lekker hoor wat minder gaan werken, zal zeker fijn zijn om je 'smorgens niet meer zo te hoeven haasten.

Gefeliciteerd Daantjuh!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb duidelijk geen idee waar ik over praat ;) . Nou ja misschien moet ik eens proberen iets los te laten.

9. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    IPT, I Pake Tictures :(:D:D

10. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap het wel hoor Logan, je zou gewoon willen dat er iets was dat je kan DOEN!
    Heb ik nu al, laat staan als je zo lang bezig bent :(

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    He lieve meisjes,
    Hele dag druk geweest, maar alles gelezen. (Typt hier een beetje moeilijk met de kat overdwars op mijn schoot voor de laptop en zijn kop op mijn arm;))

Logan, fijn dat je een goed gesprek gehad hebt! We gaan voor heel snel een positieve test voor jou!

Sun, spannend weer morgen!

Naa, wat vervelend dat je je zo slecht voelt zeg! :( Knuffel.

Buttefly, misselijk zijn is nooit leuk, maar ik kan me goed voorstellen dat het je ook wat zekerder doet voelen over de zwangerschap. En als je dan ook nog zo'n mooi testje hebt, moet het bij jou gewoon ook 3x is scheepsrecht zijn!

Elf, heb het geluid niet opgenomen. Was wel een idee geweest inderdaad. Kom geregeld te laat op goede ideeën :p.

Bakegirl, wat fijn dat er eindelijk actie wordt ondernomen! Ben super blij voor je!

Misjuul, fijn dat alles goed was bij de vk! :)

ITP (goeie afkorting), ik ga ook voor je duimen! Gun het je zo dat het snel raak is!

Zal vast het een en ander vergeten zijn. Excuse me!

Hier, vandaag druk gehad. Heb gewerkt en vl en ik hadden een gesprek in het Stadskantoor voor het plannen van de ondertrouw en geregistreerd partnerschap. We krijgen een verkorte ceremonie op maandag ochtend. Moet je wel voor betalen, maar de 'gratis' versie zit al tot augustus vol. We vinden het toch belangrijk het goed te regelen, dus dan maakt dat geld ook niet zoveel uit. 6 mei gaan we in ondertrouw en 1 juni gaan we het geregistreerd partnerschap aan. Best wel spannend.
    Verder samen nog effies wat gewinkeld.
    Morgen poging 2 winkelen met mijn moeder en donderdag winkelen met schoonmoeder. Dan ben ik er wel even klaar mee :p.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Klaar zijn met shoppen? Dat kan toch niet Liana? :p
    Mooie stappen hebben jullie gemaakt vandaag!

Daantje jij ook gefeliciteerd! Ik zag t al op een ander sociaal medium ;)

Itakepictures toch wel weer spannend volgende week. Ik duim ook voor je!

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je met je pizza Logan! Geniet ervan!

Mamayo ja nog steeds 5kg onder gewicht start zwangerschap. Ben al blij dat het er geen 8 in de min meer zijn

Liana zeker spannend zeg! Maar ook leuk.
    Nu je het hebt over gemeente ik ben donderdag 21 weken en we moeten nog steeds de erkenning van ongeboren vrucht doen (wat en stomme benaming zeg!) moeten we ook maar eens echt gaan regelen.

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Naa fijn dat je nu minder gaat werken, hopelijk voel je je snel beter :)

Butterfly fijn die knaller! Hoelaat komt MvM morgen?
    Ongelooflijk maar waar ik heb deze zw maar 1 dipsticks 1 cb gedaan, ben er nog steeds verbaasd over ;) (vorige x ontelbaar veel nl).

Daantje, gefeliciteerd, had het inderdaad al gezien :) liana jij ook serieuze plannen!

Wij willen "ooit" nog trouwen dus doen geen registratie..moet nog even uitzoeken wat we dan allemaal nog moeten regelen :)

Ehm ik ben het alweer kwijt nu.. Bedtijd weer.. Maar ik ben vrijdag lekker vrij dus de week is weer doormidden :)

Fijne avond meiden en Moonlight en Sun vast veel succes morgen!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jaaa ik ga voor een chille scheveningen/ kijkduin verlof :D

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jaa Daantje, gefeliciteerd!! Super lekker weer hadden jullie erbij!

Linky, nee oke, klaar met shoppen kan inderdaad niet als ik er beter over nadenk ;)

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Om 11:15 uur, kan ik eerst even uitslapen ;)
    Hoe lang kan je trouwens urine bewaren? Dacht er aan mijn ochtend plasje te bewaren.

Leuk Liana en Daantjuh, officieel partnerschap! :)
    Wij zijn nog steeds niet uit de trouwdatum, eerst een locatie vinden ;) Vandaag weer een offerte opgevraagd.

18. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd daantjuh!

Fijn die knaller butterfly, ik heb geen idee hoe lang je urine kan bewaren:(

Heerlijk een Scheveningen/ Kijkduin verlof, daar teken ik ook voor:)

Liana veel plezier vast met winkelen morgen met je ma, donderdag weer winkelen leuk hoor! Jullie ook gefeliciteerd met het vast leggen van de data,s.

Sun en moonlight succes vast voor morgen.

19. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Hey meiden!
    Sorry, heb jullie alweer verwaarloosd... :( Ben superdruk geweest vandaag en vanavond weer fijn wezen trainen!! Dat was wel even weer fijn!!

Butterfly, ik heb bij beide keren m'n ochtendurine bewaard en de eerste x had ik om 14.00 ong de afspraak en de tweede x ook rond die tijd! Dus dat kan prima :)

Daantjuh Gefeliciteerd!! 🌹 Had ik stiekem ook al gezien op het andere sociale medium. ;)

Ik ben het verder al een beetje kwijt, want m'n ogen beginnen dicht te vallen nu.. Sorry!!
    Slaap lkkr meisjes!!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Daantje gefeliciteerd!

Leuk Liana! Klaar met shoppen begrijp ik wel hoor :p
    Ik heb nog steeds weinig gekocht....

Butterfly, je kunt t prima bewaren tot je afspraak. Ben benieuwd naar je test.

Naa, wow -5kg :$ heb me vanmorgen gewogen en was blij met mn +5kg voor 22 weken :)

Deel Deze Pagina