Itp die testen bedoel ik idd , waardeloos. Lekker een andere test doen Daantjuh yes goed geslapen, fijn zeg!! Hopelijk blijft nu alles stabiel!! Blloempje balen meis Hommel en wensje nog een dikke knuffel voor jullie. Aankomende nod mn duimen draaien overuren!!!
Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt Daantjuh, had je lichaam ook wel nodig denk ik Begrijp dat je niet uit wilt lokken, toch moet je voor je lichaam wel af en toe even bewegen om alles binnenin ook op orde te houden. Zet m op meid! ITP zoals al gezegd die test in onbetrouwbaar! Je kunt beter een CB of KV test doen. Al die kwaaltjes maken onzeker, mij ook hoor! Als het meer even minder js dan slaat gelijk de angst toe. Blloempje wat vervelend dat het is doorgezet.. Liana scherpe opmerking van jou bij je controle Fijn dat alles in orde was. @weekendplannen Ik ga vandaag richting Liana om te lunchen met een vriendin. Vanavond verjaardag hier in de buurt. Fijne dag dames!
Daantjuh wat fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen. Had je wel even nodig. Gelukkig geen harde buiken meer gehad. Succes bij de ctg straks en t rustig lopen over de gang. Is wel goed dat je even je benen kan strekken enz. Maar begrijp heel goed dat je bang bent dat t iets op gang brengt. Ittakesapicture die krampjes zijn heel herkenbaar, maar kunnen je super onzeker maken. Ik zou t inderdaad bij de kV testen en de cb houden. Fijn lianne dat de misselijkheid minder word. Bloempje balen. Fijne dag allemaal, wij zijn hier druk aan de klus. En aan t opruimen. Straks naar m'n schoonouders, lekker daar eten.
Wat balen zeg bloempje Daantjuh wat fijn zeg dat je lekker hebt kunnen slapen. Hoop dat alles rustig blijft bij je meid! Lianne heerlijk minder last van de misselijkheid!! Hier rustig weekend, zo met mijn kleine mannetje een appeltaart bakken.. Het regent toch buiten
Liana, hahaha strakke actie bij de echo! Gelukkig kon hij er ook om lachen Daantje, fijn 9 uur slaap!! Hopelijk is straks alles goed en kun je ook even uit bed! Itp, die krampjes horen erbij, maar ik snap dat je er onzeker van wordt. Lianne, fijn dat de ergste misselijkheid voorbij lijkt te zijn. Dat is alweer een stapje.. Bij mij worden de kwaaltjes deze week juist erger. Elke dag uit mijn werk 1-2 uur slapen en erg misselijk. Nou ja, rustig weekend dus lekker ontspannen. Morgen verjaardag van mijn vader en dat is altijd saaaaaaiii, hopen dat ik daar niet op de bank in slaap val Dames, fijn weekend!
Bloempje, wat balen dat je ongesteldheid door heeft gezet ITP, die predictor testen zijn inderdaad kul. Echt niet op dat resultaat vertrouwen. Je hebt mooie streepjes! Daantje, wat fijn dat je goed geslapen hebt! Daar kan een mens echt van opknappen. Snap dat je dat lopen eng vindt. Maar dat zouden ze je denk ik niet laten doen als ze twijfels zouden hebben? Lianne, super fijn dat de misselijkheid weg trekt. Morgen bij de hockey bekend maken? Moonlight, leuk dat jullie het kamertje af gaan maken! @opmerking echo: die ouwe kon er wel om lachen. Maar die co die in eerste instantie dat onderzoek deed, vond het geloof ik iets minder grappig. Nou ja, zit ik niet mee. Ik vond mijn opmerking briljant . Ik ga straks op naar de korfbal. Dit is de eerste week weer op het veld. Deze week heb ik rustig wat hard gelopen en een aantal rustige oefeningen mee gedaan. Verder nog met andere geblesseerden wat gedaan. Is wel fijn om in beweging te blijven. Vandaag zijn de eerste oefenwedstrijden. Echt zo raar dat ik nu op de wisselbank zit in mijn gewone kleren. Vind het eerlijk gezegd maar niks. Maar goed, dat zal ook wel wennen. Heb natuurlijk zo lang in het eerste gespeeld en nu zit je er ineens naast. Gelukkig voor een super mooi doel. Dat houden we maar voor ogen. Morgen hebben we verjaardag van het broertje van vl. Lekker weekendje dus.
Iedereen een fijn weekend? Ik heb net nog even getest met een 2v5 en er verschijnt al vrij snel een 2e roze streepje dus even een mega YAY Nu begin ik het toch echt te geloven! Heb meteen een one-line-a-day diary gekocht waarin je 5 jaar lang elke dag een zinnetje opschrijft over wat je die dag gedaan hebt oid. Ben van plan om dat tijdens de zwangerschap (& hopelijk daarna) bij te gaan houden
Hey meiden... Vandaag een goede dag gehad met dl en ml.. Dat hadden we echt nodig.. Even naar de kinderboerderij gegaan.. Kleine meid heeft veel last van mijn gevoel.. Ze is net een spiegel dus ik moet wel doorgaan .. Tuurlijk zijn er steeds momenten dat het binnen komt en dan slaat de paniek even toe.. Maar ik ben vrij rustig.. Ik kan de tijd niet terug draaien .. De kleine is niet meer.. Ik moet eerlijk zeggen dat hier meelezen heel moeilijk is.. Maar jullie lieve woorden doen mij ook veel.. Al is het maar een ik denk aan je.. Ml heeft mij vandaag heel erg verrast .. Ik weet niet meer hoe we er op kwamen maar het kwam er op neer dat hij niet tegen adoptie is mocht het samen niet lukken.. Dit is zo anders dan 9 jaar terug.. Zo mooi om te horen dat hij open staat voor een eventuele adoptie.. Nee zo ver is het niet.. Maar mocht het een derde keer fout gaan dan denk ik liever het adoptie Process in te gaan.. Ik vind dit lichamelijk en psychisch heel zwaar.. Tevens besloten om een nieuwe baan te zoeken.. Ik moet weg waar ik zit.. Nou meiden sorry voor mijn ego bericht.. Het moest even eruit..
Lieverd fijn wat van je te horen.. Je bent helemaal niet ego. Ik vind je een sterke en dappere vrouw! Fijn dat je man daar over praat met je, en dat dat een mogelijke optie is mocht het ooit zover komen. Ik denk aan je! Je bent een topper <3
Adoptie proces is ook erg zwaar hoor meid, vergis hier niet in. Kan ook jaren duren en dan nog te hebben over de kosten