Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bakegirl, zie jouw berichtje nu. Balen meis :( hoeveelste cd zit je nu?

2. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zit nu op cd 44.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Irrtiant bakegirl. Je wilt met de clomid beginnen maar dan moet je eerst ongi worden uit jezelf.
    Hopelijk zijn de klachteb toch een voorbode!!

Spannend lianne, veel plezier, ben benieuwd!!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    He balen bakegirl:(
    Hopelijk zet de ongi snel door..
    Heb je niet de drang om een testje te wagen?

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bakegirl wat vervelend zeg! Hoop dat je ongi snel gaat
    doorzetten!

Lianne heel veel succes.

Daantjuh hoe is het met jou en je mannen?

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik lig nog steeds in het ziekenhuis met de pikkies veilig in mn buik! Weer een dagje erbij!

Vanacht wel paar harde buiken.. Nu is het weer rustig.
    Gister een pregzilla flipmoment. Mn poolse buuf had super veel bezoek. Ze zaten er met 10 mensen... Ben keihard gaan huilen en heb ze weg laten sturen.. Erg he.. Herkende mezelf niet..

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bakegirl, :( jemig cd 44 alweer..ik hoop dat het snel doorzet zodat je verder kunt. En geen testdrang??

Lianne, leuk om het zo te gaan vertellen! Ik denk dat een aantal al zo'n vermoeden hebben ;) hoop op veel leuke reacties!

Liana, hoe beviel het toekijken? Kan me voorstellen dat het heel raar is en dat t ook voelt alsof je niet meer bij het eerste hoort. Gelukkig is het voor een goed doel en als je die twee straks begint te voelen en de buik gaat zien wordt het vast steeds iets minder moeilijk.

Daantju, hoe is het met jou en de mannen?

Elf, klinkt heeeerlijk de Drentse omgeving :)

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daantjuh, pregzilla :D ik kan het me helemaal voorstellen met die drukte hoor! Ik zie idd wel een hysterisch hormoon monster voor me ;):D
    En bijna op de 30 weken, dat voelt toch al anders dan een 2 er in..

9. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha :D

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pregzilla :D

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Nou itp dat ziet er toch echt zwanger uit hoor! Meteen een tip voor de rest die nog wil testen: predictor is waardeloos! Nog 1 CB met wekenindicator?

Daantje wel fijn om weer een dagje verder te zijn. Een paar harde buiken is misschien niet zo erg.. Zolang het niet doorzet. Ik vind het niet zo heel raar dat je emotioneel wordt hoor, afgelopen dagen waren heel hectisch en onzeker, dan kun je je niet altijd maar sterk houden. En dat hoeft ook helemaal niet.
    Zij had 10 mensen om dr bed, jij hebt bijna 20 digitale paaseitjes om je heen ;)

Bakegirl wat balen dat je ongesteldheid nog steeds niet is doorgebroken :( laat je buikpijn een goed teken zijn.

Hommel fijn dat je een betere dag hebt gehad, en dat je samen met je vriend over meerdere opties hebt kunnen praten. Of het nou nodig is of niet, het kan heel goed voelen dat je beide achter eenzelfde keuze staat.

Sorry dat ik niet overal op gereageerd heb afgelopen dagen. Ik had er de energie niet voor. Het ging niet helemaal goed thuis. Ik heb nu geen zin om het hele verhaal te herkauwen, maar het komt erop neer dat vl en ik best wel ruzie hebben gehad, en dat we een paar dagen nodig hadden om het goed te praten. Het is nu wel weer goed hoor, en de harde buiken zijn ook weer over (misschien kwamen die door de spanning?)

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lieve Linky, dikke knuf!

13. Logan

Logan Niet meer actief

He balen bakegirl dat je menstruatie nog niet aangebroken is. Mag je geen primolut?

Jeetje Linky dat verklaart een hoop harde buiken. Gelukkig hebben jullie alles uitgepraat.

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, he bah dat is naar zulke periodes. Gelukkig is alles nu weer goed, zou best kunnen dat de spanning harde buiken veroorzaakt (hoewel ik me nog steeds weinig kan voorstellen bij een harde buik :))

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Bakegirl, wat balen dat je ongi nog steeds niet is doorgebroken! :(

Lianne, succes met vertellen!

Daantje, haha pregzilla. Mijn beelddenk knop werd weer ff geactiveerd :p. Mooi dat de pikkies nog veilig binnen zitten. Houden zo, nog een tijdje!

Linky, wat naar dat je zulke heftige dagen achter de rug hebt. Spanning kan denk ik heel goed meespelen wat die harde buiken betreft. Knuff.

Hier, toekijken viel op zich mee. Ben mee geweest met alle besprekingen en ik houd de scores bij. Gisteren na de oefenwedstrijd is duidelijk geworden wie mijn plekje over gaat nemen. Het was wel koud trouwens, paar van die vieze buien gehad.

16. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daantjuh fijn dat je pikkies nog veilig binnen bij jou zitten. Lekker asociaal om met z'n 10en op die kamer te gaan zitten. Snap ik dat je even flipte:D

Lianne succes met vertellen ben benieuwd.

Linky knuffel meis, ben blij dat de lucht weer geklaard is bij jullie.

Bakegirl, wat klote zeg dat je nog niet ongesteld bent. Heb je er al een testje tegenaan gegooid?

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

10 man?! Zo ik had al lang met mn politiepet aan het bed gestaan hoor :D
    Ik was altijd heel streng.

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Daantje, fijn dat alles nog rustig is! En 10?? Das wel bizar veel trouwens tegelijk!

Linky, vervelend zeg :( fijn dat t nu beter gaat.

Heb het verteld :) degene die wisten van de mk hadden t wel door maar een aantal echt nog wel verbaasd en onder de indruk zo van wauww een baby :) daarna nog redelijk wat gespeeld en met 8-0 gewonnen, yeaah! Mooie afsluiting... Volgende keer dus ook op jet reservebankje in gewone kleren ;)

19. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha daantje! Pregzilla! En terecht hoor dat je ze weg liet sturen.
    Super fijn dat de mannen weer een dag langer warm bij mama in de buik zitten.

He linky wat rot zeg zo'n heftige ruzie, kan goed dat je daar harde buiken door hebt gehad hoor meis. Knuffel!

Ik heb hier vandaag beetje baaldag.. Kleine man van mij heeft het op zijn heupen en vreet echt al mijn energie. En met mijn vermoeidheid en hormonen is dat geen handige combi. Een na andere harde buik erdoor. Hopelijk is hij vanmiddag beetje afgekoeld en kunnen we er nog een gezellige middag van maken bij de kinderboerderij. :)

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk lianne de reacties!! :D

Deel Deze Pagina