Paasei-kletsclubje DEEL 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Linky, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier lijkt het ook qua vermoedheid de goede kant op te gaan. Za en zo tot 22.00 wakker geweest! Nou is het weekend natuurlijk wel anders dus ik juich niet te vroeg maar wie weet :)

Sun, sterkte vandaag! Maandag is natuurlijk sowieso 3x niks :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha sun :D 👶👶👶👶

3. Erikatje

Erikatje Bekend lid

11 okt 2014
    827
    0
    16
    Vrouw
    Goedemorgen meisjes!!

Liana, wat een heerlijk opmerking tegen die gyn! Hehe! )

LianneE, wat onwijs leuk die reacties van je team!! :) Ze zijn zo lief het, die teteamgenoten!!

Hommel, ik heb veel aan je gedacht... Hoop ook dat de natuur z'n werk gaat doen.. Knuffel!! En snap dat je het moeilijk vind om hier te kijken, doe waar je je goed bij voelt!! Wij zijn er voor je!

Linky, ik hoop dat je een draai kunt vinden qua werk!! Denk vooral aan jezelf en je kleine!! Er zijn al mooie oplossingen genoemd!

En idd Daantjuh, wat er al genoemd is, zij had miss 10 man om d'r bed, jijzelf hier 20 paaseitjes die minder lawaai maken!! (Je hoort het iig niet.... :p)
    Hoelaat het nu?? Lekker in bad geweest zag ik! Was dat ook in het zh??

Komt goed Sun!! Je kan het!!! :)

Ben nu vast iemand vergeten sorry..
    Vind het nodlijstje ook mooi zo, dat hij maar snel helemaal weg mag zijn.. :)

Hier begint de spanning voor morgen toch wel te komen al een beetje.. Vl kan morgen niet mee, dus mams gaat gezellig mee!! En ik begin ook gewoon al zo te groeien dat mensen het beginnen te zien!! Aan de ene kant eng, maar aan de andere kant heel leuk!!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Haha sterkte sun :D

Ik ga vandaag beginnen met de grote schoonmaak. Dacht als ik mezelf toch bezig moet houden haha.

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Sun! En maandag is zowiezo een dag die ze iedereen verplicht vrij moeten geven :D

Erikatje snap dat je het weer spannend vind, komt vast helemaal goed! Mooi dat je buikje lekker gaat groeien :)

Ik heb sinds wakker worden een heel vervelende hoofdpijn.. :(

6. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantjuh hoe is het met jou nu?

Logan succes met schoonmaken! Kan heerlijk zijn als alles weer aan kant is ;)

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat verplaatst alleen het probleem naar de dinsdag ;) :p

Sterkte met je hoofdpijn!

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Succes ermee.. wel fijn dat je vanmiddag even kunt bijtanken!

Succes!!

Fijn zeg! Hoop dat het zo blijft gaan!
    Ik begin me ook weer meer mezelf te voelen. Soms vergeet ik zelfs even dat ik zwanger ben. Dat is een goed teken, want dan ben ik even klachtenvrij :)

Heel nuttig! Had het ook echt weer nodig :)
    Kon niet alles meedoen, maar van kijken en het verhaal weer horen, steek je ook ontzettend veel op.
    Het NOD-lijstje is idd beter zo :D

Lekker Daantje! Dat eendje erbij hihi :)
    Hoe gaat het vandaag met je?
    Enne...Pregzilla :D :D :D

@hier: lekker weekendje gehad. Ondanks de verplichtingen toch wel kunnen relaxen :) Gister heerlijk gewandeld.
    En we hebben een co-sleeper kunnen overnemen. Ook wel fijn!
    Komend weekend staat het kamertje op de planning, want het ledikantje en de commode komen 1 april binnen. Dus we moeten nu echt wat gaan doen :p

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk een co-sleeper! Ben benieuwd hoe jullie kamertje word:)

10. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    gezellig dat NOD-lijstje zo. maar we hebben natuurlijk liever dat de lijst helemaal verdwijnt.

Hier nog steeds niets behalve buikpijn. Laat het nou maar komen, dan kunnen we weer verder. Gyn vond kuurtje niet nodig, want dat zou toch niet veel sneller zijn als gewoon afwachten. En daar was ik ook wel blij mee want ik kan gewoon niet tegen de primolut. maar nu weet ik het niet meer. had ik wel de kuur gehad, kon ik nu verder.

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Het is lastig om op iedereen te reageren via mn foon..
    Maar fijn dat de vermoeiheid minder lijkt te worden Lianne.. De eerste heftigste weken zitten er op!!

Lekker sun vanmiddag ff vrij! Dan helpt je vast de dag door!

Wensje succes vandaag!!

Hier alles weer rustig! Goed geslapen.. Mn poolse buuf wil geen vriendinnetjes meer zijn. Ze heeft de hele dag dr gordijntjes dicht. Gelukkig lig ik aan het raam ;)

Ctg van vanochtend ziet er ook weer beter uit.
    Morgen 30 wkn! Dan heb ik het iig alweer een weekje gered :D!

Ben ook super benieuwd naar jullie kamertje Elf!! :D

12. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wensje heel veel succes vandaag!

Spannend elf, ben ook erg benieuwd naar het kamertje.

Daantjuh fijn dat je goed hebt geslapen en alles nog rustig is. Die Poolse buuf van je :x, laat ik maar zeggen dat ze blij mag zijn dat ik virtueel op bezoek kom en niet in real life:D

@ nodlijst vind hem zo ook beter. Laat ie maar snel verdwijnen!

Werkse vandaag meiden heb d'r ook geen zak zin in, maar ja t mot he:(

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, pech voor haar dan ziet ze geen buitenlucht meer :D
    Als het rustig blijft, mag je dan naar huis? Of wat is het plan? sorry misschien heb je het verteld maar kan het zo snel niet terugvinden.

Leuk Elf!! Ben heel benieuwd :)

@maandag: misschien moeten we maar invoeren 5 dagen weekend 2 dagen werken :D

14. XmoonlightX

yeh daan bijna 30 weken!!

haha die poolse buuf , jammer voor dr ;)

15. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen! Iedereen succes met de maandag-perikelen :D

Daantje fijn dat het nog steeds goed gaat, 30 weken schiet al weer aardig op. Elke dag erbij is er weer eentje!

Naa sterkte met de hoofdpijn, hopen dat het snel weer over is en geen nieuw langdurig kwaaltje.

Ik ga komende week in beraad met mijn vervangers, misschien kunnen ze wat eerder beginnen. Door wegen en productafname kan ik ook niet iedereen op afstand begeleiden. Maar misschien kunnen een paar collega's van een paar km verderop dat deel op zich nemen? Iig kan ik het er over hebben. En anders is het nog 5 weken, dat is te doen.

Elf ik wist niet wat een cosleeper was, ff gegoogled :D leuk! Ik ben benieuwd!

16. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe, ml en dl zijn weer naar werk en school, dus heb ik weer even tijd voor jullie ;).

Lieve Hommel, ik wil jou nog een hele dikke knuffel geven! Herken het ook hoor, dat je kleine je verdriet zo aanvoelt en hoe pijnlijk dat is! Wist je dochter al van je zwangerschap of weet ze niet wat er speelt (ben even kwijt hoe oud ze ook alweer is :)?)? Hoop dat je uit de genietmomentjes met haar ook een beetje troost kunt halen... Fijn om te lezen dat jij en je man een goed gesprek hebben gehad en steun aan elkaar hebben!

Je test is mooi opgelopen ITP! Heb je de vk al gebeld?

Bleh Bakegirl, wat een ellende! Hoop dat je ongesteldheid nu snel doorzet zodat je kan gaan beginnen met de Clomid!

Linky, niet leuk, ruzie thuis! Hoop dat het de lucht geklaard heeft, is soms ook wel eens nodig! Wat zegt de vk over je harde buiken? We willen hier niet nog iemand voortijdig het zh in hoor, dus hou je maar een beetje gedeisd xxx! Edit, lees net je laatste post, verstandig! Als je het je financieel enigszins kunt veroorloven lijkt me minder gaan werken een hele goede!

Geloof dat het gek was Liana om zelf niet meer mee te spelen, maar fijn dat je er nog wel gewoon bij kunt zijn! Al heb je wel meer last van de kou misschien als je stilzit ;).
    En Lianne, grappig die reacties! Joh, je krijgt een baby!! :D:D

Is het gistermiddag nog goedgekomen Naa?

Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met je vriendin Gerinda!

Hahaha Daantje, had je d'r bezoek maar niet weg moeten laten sturen :D:D:D. Maar even serieus, ik snap dat ook niet hoor dat ze zoveel mensen tegelijk op bezoek laten komen, goed van je dat je er wat van hebt gezegd! Zijn die hormonen iig toch ergens goed voor :D.
    Maarre, bijna 30 weken, je doet het hartstikke goed!! Zag er lekker uit dat bad, fijn dat ze dat hebben!

Hier is gisteren het eerste bruinverlies begonnen. Even zien wanneer het goed doorzet en dan kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen (zucht :)). Naja, zit iig weer op in de 30 ipv in de 40, dus dat zullen we dan maar als positief zien ;).
    Zijn zaterdag in het asiel gaan kijken voor een nieuwe kat, maar nog niet echt een klik (met de katten en met het asiel ;)). Nog wat verder gezocht op internet en bij st. Scheldekat (ken jij dat toevallig Bakegirl?) een paar hele leuke koppeltjes gezien. Gelijk een mailtje gestuurd, ben benieuwd!!!

Bijgevoegde bestanden:

• Caesar.jpg
      Caesar.jpg
      Bestandsgrootte:
      28 KB
      Weergaven:
      0
    • King.jpg
      King.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      0
  17. XmoonlightX

ahhh wat een schatjes!!

18. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he ❤️?
    Die onderste lijkt trouwens wel wat op onze oude kat, al was die halflangharig. Misschien dat we daarom wel gelijk aansloegen op deze!

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ahhhh schattige katten mamayo!

20. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve meisjes,
    Druk gehad dit weekend, niet normaal:$. Gelukkig wel leuk druk. Maar daardoor jullie paaseitjes een beetje verwaarloosd. :) Heb alles wel gelezen, maar de puf om op iedereen te reageren ontbreekt even, moet zo alweer weg.

Maarre, over katten gesproken: hier ook nog ff een fotootje van mijn poezenbeest.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina